הרבה זמן הבארבי כפ"ס לא נראה כמו

הרבה זמן הבארבי כפ"ס לא נראה כמו

אתמול!!! תודה רבה לתקווה 6 על ערב מדהים ומרגש בטירוף, השיא לדעתי היה הגרסא החדשה ל"אט אט"-רואים ומרגישים בעבודה של מייקל, דאב ווייז מעולה! תודה מכופלת ומשולשת לקהל שהגיע אתמול, הרגשה של ביחד, התרגשות גוברת משיר לשיר, יודעים בעל פה את כל המילים. כל פעם שאני מגיע להופעה של התקווה אני נדהם מחדש מהעוצמות שהקהל מעביר, טירוף... כל הכבוד לכם, רק עולים, ישר כוח תמשיכו ככה! שנזכה לעוד ערבים כאלה, ריספקט גם לסואה וטאבז על סט מצויין לפני ואחרי! נהנתי קיצר, גילגיל.
 

Moyel

New member
מחפש מישהי..

מישהו שהיה בהופעה של התקווה 6 אתמול מכיר בחורה נמוכה, קצת שזופה, עם שיער חלק, עיניים כחולות ושמלה ממש צבעונית שלומדת בכתה יב', שהגיעה לשם עם אחותה הקטנה..? במקרה..? D:
 

S t o l a

New member
התקוה 6

באמת שתענוג לראות כמה אנרגיות מכניסה הלהקה הזאת בקהל!!!! כולם קופצים ושרים ובשמיים!!!! הרגשתי קצת כמו סבא אתמול אבל בקטנה ... נתנו ביצועים מעולים לשירים.. במיוחד אהבתי את הביצוע האדיר לקוקוריקו... "קצב.. קצב... קצב נרדם.. על איזה מזכירה שלו..." חחח היה גדול!! יאללה אני אישית מחכה לדיסק! שבוע טוב
 

johnnypsy

New member
ללא ספק...

הופעה נחמדה ביותר... למרות שהרגשתי דיי קשיש שם:) הופעה מצויינת... הרבה אנרגיות...!!!
 

התקוה 6

New member
בארבי כפ"ס - התקוה 6

תודה לקהל המקסים שהיה איתנו אמש בבארבי כפר סבא! זו הייתה חגיגה אמיתית, נהננו מכל רגע! תודה לגיא וSOWAH עוד תמונות בקומונה שלנו
 

נג היפה

New member
מסכימה עם הכול חוץ מהסט אחרי...

היה ערב מדהים ובאמת ב"אט אט" פשוט חייכתי היה מעולה... באמת רוב הקהל הוא בגיל שלי 16-18 כזה, והיה שמה הרבה אנשים שדחפו וזה קצת הרס את הכייף, אם אפשר פעם הבאה לפנות עוד מקום ולהזיז את השולחנות יהיה מצויין. הסט אחרי זה של שני החברים( לא מכירה אותם יותר מדי, היו גם בבראשית במקרה?) פשוט * ביאס* אותי, את החברות שהיו איתי.. ועוד דיי הרבה אנשים.. השירים היו ממש לא קשורים, במקום רגאיי טוב תקעו לי להיטים מהיפ הופ.. התאכזבתי ממש.
 
למעלה