הרגע אני נפרדת מבתוליי...

לקשמי

New member
הרגע אני נפרדת מבתוליי...

לא, לא מה שאתם חושבים.
פשוט, בעקבות השרשור הקודם, על הברזל, הלכתי לקנות מיץ עשב חיטה, אותו אני מנסה עכשיו לשתות בפעם הראשונה בחיי. בעעעעע אם אצליח לשתות את כל הכוס, אני כבר אצליח לאכול/לשתות כל דבר. יש עצות למתחילים? איך לשתות בלי להקיא? (אני נורא רגישה לדברים כאלה, כשיש משהו ממש מגעיל, גם אם אני לא רוצה, אני מקיאה בסוף). בינתיים אני מנסה לשתות את זה ככה כל פעם שלוק קטן אבל זה... בעעעע מזכיר לי איזה תרופה שפעם ניסיתי לשתות (והקאתי).
 
גם אני קניתי היום:-O

נאמר לי שבהתחלה כדאי לשתות כמות של עד כפית אחת ולעשות את זה בבוקר על בטן ריקה. מומלץ לא לאכול אחרי זה שעה וגם לא לשתות אחרי זה תה או קפה, פשוט לתת לגוף להתמודד עם זה ולראות איך מרגישים. אמרו לי שיכול להיות שתהיה בחילה "כי יש לזה השפעה נורא חזקה על הגוף ועל הקיבה". (זה אמור לנקות את הקיבה גם) אולי כדאי לך לשתות מחר בבוקר?
 

לקשמי

New member
אם יהיה לי אומץ ../images/Emo5.gif

אם כך, אז עברתי את זה די בגבורה, שתיתי חצי כוס
אבל גם זה היה כשרוב התכולה שקעה לתחתית הכוס (אם הייתי מערבבת בכלל לא הייתי מסוגלת לשתות) כך שהחצי ששתיתי היה בגדר הנסבל. אולי בשלב יותר מאוחר אני כבר אהיה מסוגלת לשתות יותר.
 

lightflake

New member
בואו נחשוב ביחד מה זה אומר שמשהו כל

כך דוחה אותנו? מממ... האם זה בגלל שהוא בריא? האם ככה אנחנו סומכים על האבולוציה שהביאה להווצרותנו? ...
 

לקשמי

New member
לא הבנתי מה הקשר

אם כל מה שבריא היה דוחה אותי, המצב היה רע מאוד. יש הרבה מאכלים בריאים מאוד וגם טעימים.
באופן ספציפי, מיץ נבט חיטה פשוט מגעיל, מה לעשות? אגב, כשניסיתי לשתות את זה, אז כדי לעודד את עצמי, עם כל לגימה אמרתי לעצמי כמה שזה בריא וכמה שזה טוב. אבל בסופו של דבר גם זה לא עזר.
 
זו לא ממש הסקה נכונה...

אם היית שואל אותי לפני 4 שנים, הייתי מספרת לך שאין דבר יותר דוחה בעולם מירקות. וכמובן, שאין דבר יותר טעים מאוכל מטוגן. לא ממש דרך להסיק לגבי תזונה נכונה...
 

lightflake

New member
סוריי לא נכון..

אוכל מטוגן זה לא דוגמה טובה כי זה לא טבעי. בעיקרון מערכת הטעמים שלנו התפתחה יחד עם המזון שמסביב ובאמת אפשר לראות שכמעט כל הצמחים האכילים הם טעימים וכמעט כל הרעלים הם מרים או בעלי טעמים דוחים. זו עובדה לא המצאה שלי. אני גם לא חושב שירקות לילדים זה כזה סופר חשוב כמו שעושים מזה.. אני אף פעם לא אהבתי פלפל ירוק, היום אני מבין למה הוא כל כך מגעיל לי זה פשוט פרי בוסר.
 

lightflake

New member
כמובן גם תחשבי על כל בעלי החיים

לא נראה לי שהם מעודכנים במחקרים של מה בריא ומה לא.
 

john111

New member
צרור עיצות

לקחת שלוק, ואז להחזיק את זה בפה לפחות 30 שניות ורק אז לבלוע. את תראי שיותר קל לשתות זאת כך וגם יש רווח משני כי המיץ משפיע נהדר על השינים והחניכים. להתחיל בהדרגה אם זה מנחם אותך אני בפעמים הראשונות נשבעתי שלא אטעם את זה שוב כל עוד אני חיי. רציתי הלקיא את נשמתי. אני כבר שנתיים סוחט בעצמי כל בוקר מיץ ושותה ללא שום בעיה מיוחדת.... . אחרי שבוע שבועיים את תגלי שהטעם העיקרי של המיץ הוא שהוא מתוק......
 

lightflake

New member
ומה ההשפעות שאתה מרגיש שאתה יכול

לייחס לזה? פשוט לפי מה שאתה כותב זה נשמע פשוט רעל.
 

לקשמי

New member
קניתי ב"ניצת הדובדבן"

קניתי כמה קפואים. אבל הבנתי שיש גם באבקה. מן הסתם בטח הקפוא עולה יותר, אבל אני לא ממש מבינה בזה, בכל זאת פעם ראשונה.
אגב, הקפוא עולה בערך 5.50 ש"ח ליחידה. (מספיק לכוס אחת)
 

c h a n c e

New member
עשב חיטה קפוא פחות אפקטיבי.

אם את מחליטה לשתות באופן קבוע מומלץ לקנות עשב חיטה ולסחוט לבד. חשוב לשתות מיד לאחר הסחיטה.
 
למעלה