הרגע שבו הבנת שאת מאוהבת בחייל שלך..

הרגע שבו הבנת שאת מאוהבת בחייל שלך..

הרי לכל אחת יש רגע כזה. ולפי דעתי הוא הכי מרגש ומשמעותי שיש בקשר.. אז קדימה, ספרו.. שתפו. מה היה הרגע שהבנתן שזהו אתן מאוהבות בבחור הזה, שאתן מוכנות לעשות הכל בשבילו ושאתן לא יכולות בלעדיו?
 
אני אתחיל :)

אני והאקס, שנתיים אחורה.. שהיינו 3 חודשים ביחד. זה היה בפבואר,אני הייתי חולה במחלת הנשיקה ולא הלכתי ללימודים חודש.. והיה פשוט סוף שבוע אחד שאני בחיים לא אשכח. זה היה בסופש של יום האהבה.. הוא פשוט הופיע בבית שלי (בלי שום הודעה מוקדמת חח) עם דובי ענקי ופרחים ושוקלדים. אני פשוט הייתי בשוק, הרי זה מדבק המחלה הזאת והוא היה לקראת גיוס.. וואלה לא עניין אותו כלום העיקר לבוא אליי ולשמח אותי ולהיות איתי. זה היה ה-רגע שהבנתי שהבן אדם הזה הכל בשבילי ושאני כל כך אוהבת אותו.
 

sm252

New member
אהמממ

זה היה עוד לפני שהיינו יחד,היינו חברים טובים איזה חצי שנה, הכרנו ממש טוב ועברה עליי תקופה קשה(פרידה מהאקס עם בגידה של חברה ואז סבא שלי נפטר,שזה בליגה שונה לגמרי),ואחרי זה,הוא נסע לשבוע לחו"ל.ופתאום קלטתי שאני לא רוצה בלעדיו וגם לא רוצה בלעדיו ושאני מאוהבת בו לחלוטין. שהוא חזר פשוט נישקתי אותו ומאז אנחנו יחד:p
 

FallOutGirl

New member
../images/Emo210.gif../images/Emo80.gifרוק עצמאות 2008.

זה היה שהיינו בערך שבועיים ביחד. עוד בקושי היינו רק מתנשקים ומחזיקים ידיים.. ונסענו לרוק עצמאות עם חברים שלנו ואני והוא הצלחנו להגיע לקדימה לשורה ראשונה-שניה כזה על הגדר. הוא פשוט שמר עלי וחיבק אותי והחזיק אותי חזק והסתכל עלי ככה מלמעלה.. :) איןןן. אני זוכרת בדיוק מה עבר לי בראש. הסתכלתי עליו והרגשתי שאני הבנאדם הכי מאושר בעולם ושזהו. התאהבתי. אחרכך הוא גם נרדם על השמיכה בדשא ואני פשוט נשכבתי עליו והנחתי עליו את הראש. זה באמת היה הרגע שהיינו הכי קרובים מאז שנהיינו חברים חחח ואז הרגשתי באמת שאני אוהבת.
 

ראסטפית

New member
הרגע שלי..

הייתי בטוחה שנפרד אחריי שלושה חודשים כי עברה עליי תקופה קשה והוא לא ידע איך להתמודד איתי..חברה ראשונה והכל.. ואז אני כולי בטוחה שאני אפרד ממנו והוא מסתכל עליי ושואל:"את הולכת להפרד ממני?" אז ידעתי שאני מסוגלת כי אני אוהבת אותו..
 
למעלה