הרגע שמעתי ברדיו..

Matan103

New member
הרגע שמעתי ברדיו..

ברדיו ללא הפסקה 103FM שמעתי שעכשיו האחים בורוביץ' מתכוונים לקנות מטוסים של איירבוס כדי להגדיל את כמות הנוסעים במחלקת העסקים לארה"ב. למישהו יש מידע על זה? כמה טוב שאלעל כבר לא חברה ממשלתית.. האמריקאים כבר לא יכולה להגיד לנו "רק בואינג חברה". יום טוב לכולם :)
 

eagle701

New member
נשמע מאוד מאוד מוזר

פתאום עכשיו הם רוצים לקנות איירבוס? למה לארקיע הם בחרו את ה757 ולא איזה איירובס? יש משהו מאחורי זה על בטוח אלעל לא קנו בואינג רק בגלל שארה"ב אמרו תקנו רק את זה הם גםן קיבלו הטבות וכ'ו כנראה עכשיו בואינג רוצים להפסיק את ההטבות אז האחים בורביץ מאימים
 

kennedy

New member
נשמע מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד

מוזר!!!יש להם כמה מטרות לבורוביצ'ים.. 1.השגת מחיר אטרקטיבי מבואינג,אם ירצו לקנות מטוסים בעתיד. 2.נתינת התחושה או המידע ה"כאילו" אמיתי,שמתוכננים שינויים באלעל. סיכום:לא רציני.עלות הוספת מטוס איירבאס לצי בואינגים קיים היא פנטסטית!הכשרת צוותים,שינוי מחסני חלפים,מוסך תחזוקה חדש המבוסס על תורת איירבאס,ועוד...
 

JuveFan

New member
אין מה לעשות, אנחנו פודלים של ארה"ב

קשה לי להאמין שלאל על אכן יהיו איירבוסים. למרות שאל על עכשיו חברה פרטית, עדיין יש בה ידיים פוליטיות. בכל זאת, נראה לי שלאחים בורוביץ' יש ביצים לנסות לעשות דבר כזה...
 

kennedy

New member
זה לא עניין של ביצים....

זה רק עניין עסקי טהור!! בארקיע לא היו איירבאסים,ומאותה סיבה גם באלעל לא יהיו איירבאסים בעתיד הקרוב,פשוט לא משתלם עסקית.היצע המקומות וטיב המטוסים של בואינג לא נופל מאיירבאס,באותו מחיר.אגב האיירבאס 380 שכמותו עדיין אין לבואינג,לא יוכל לנחות בישראל במצב המסלולים היום.
 

RonGreen

New member
פרטים נוספים!

הקדמתם אותי, מקודם ראיתי במוסף עסקים. הבעלים החדשים של אל על מתכוונים להפטר ממטוסי 757 ו767 ולהחליף אותם. עוד נאמר בידיעה שארבעת מטוסי ה747-400 שלהם יוסבו למטוסי מטען, ענף שמכניס כסף רב לאל על, ובמקומם יחכרו כנראה מטוסי A340!!! מה שאני לא מבין זה שנאמר בכתבה שהמטרה היא להגדיל את את קיבולת הנוסעים בקו תל אביב - ניו יורק, אבל לA340 יש בסביבות ה290 מקומות לעומת ה415 של ה 744... בכל מקרה חדשות מפתיעות ומלהיבות! אני כבר רוצה לראות את הA340 בצבעים של אל על :) -Ron-
 
אל תמהרו חברים

הרבה דברים בסגנון זה פורסמו בעבר אך לא היו נכונים. אז בעד להזהר מהפרטים עד אשר תפורסם הודעה רשמית מטעם חברת אל-על. אני לא חושב שהם יעיפו את ה-757 וה-767 שלהם בקלות ובטח שלא את ה-744 שלהם. אבל זו דעתי - עוד פעם, עד שלא נשמע הודעה רשמית קשה לקבוע. לדעתי ...
 

kennedy

New member
הם גם אמרו שימכרו את ארקיע....

אז מה,לא מוכרים ולא נעליים.עכשיו הם בקשו מבית משפט בסדר דיון מקוצר,לדון בבקשתם שארקיע תבלע בתוך אלעל..... אז אמרו,על דיבורים אין מכס....
 
דווקא לגבי זה ...

שמע אחי, קשה לי להאמין שיתנו לארקיע להכנס לאלעל מפני שזה יחשב למונופול, למרות שעם התחמונים של בורוביץ', אולי הם ימצאו איזו דרך לעקוף את זה. אבל אם לא, מה שסביר להניח שיקרה, ארקיע תאלץ לעבור ידיים - זה לא יהיה מהיר ופשוט אבל קשה מאוד להאמין שיתנו לארקיע להכנס כי שוב, זה יחשב למונופול.
 

RonGreen

New member
או שאולי...

אני מעז לחשוב - אולי הכוונה היא לA340-500/600?
-Ron-
 

MrHankeY

New member
אני לא אתפלא

לראות הזמנה של 7E7 או עוד 777 בקרוב... והכוונה היא להפטר מה 767 הישנים (הגיוני..) קשה לי להאמין שה 744 יוסבו למטוסי מטען. מה שכן את ה 747-200 כבר מזמן היה צריך להוציא
 

Aviation Addict

New member
הניחוש שלי:

זה לחץ על מחלקת המכירות של בואינג, רק כדי לנסות להוריד את המחיר של ה-7E7 וה-777, ואין לאל על שום כוונה לרכוש אירבוס, במיוחד שאל על היא אחת החברות הבודדות בעולם שהם על טהרת בואינג, ולא משתלם להכשיר טכנאים וטייסים על סוג אחר של מטוסים.
 

MrHankeY

New member
בהתחשב

בגילם המתקדם של ה 767 והזמנה פירושה קבלת המטוסים רק שנה או שנתיים לאחר מכן בד"כ.. לא רחוק היום אני מקווה בכל מקרה
 

YochaiM

New member
ה744 אכן יסבו למטען...

ה747-400 אכן יוסבו למטוסי מטען, וזה ידוע לי ממקור שעובד באל על. בנוסף ל747-412 שיגיע מחר לארץ יכנסו לשירות עוד כ2 מטוסי 737-83N של חברת ATA לשעבר (יהיו 4X-EKL/EKJ ככל הנראה) בחודש אפריל.
 

MrHankeY

New member
לאיזה חברה יש קוד 12?

ה 738 של ATA בטוח יכנסו או שזוהי רק ספקולציה?
 
למעלה