הרווק- היום שאחרי- הפגישה עם נטלי והפאסיביות

crema2

New member
אמת או שקר?

האם ולרי ונטלי שכבו עם גיא לקראת סוף התוכנית?
 

foobar2

New member
אין סקס על הסט

מצד שני, יכל להיות, אם דפנה היתה מסכימה
 
הרווק- היום שאחרי- הפגישה עם נטלי והפאסיביות

גיא נראה כבחור מאד פאסיבי. באופן מפתיע רואים זאת ביחסים בינו לבין דפנה. דפנה שתלטנית ווכחנית. היא מחבקת אותו ונועצת בו מבטים. הוא, מצידו, כמעט ולא יוזם מגע בה או מבט עיניים. הוא גם מספר שארבעת חודשי ההסתתרות הללו היו מאד קשים לו, כי "זה המון להיות ביחד", לדבריו. לכן, זהו האדם הכי פחות מתאים לנטלי. הוא לא מסוגל להיות הגבר הגדול והמגן שהיא מחפשת. הוא אולי נאה ונחמד, אבל בכל פעם שהיא חשפה את צרכיה מולו, הוא תמיד איכזב. הוא לא גבר שירגיע חששות של מישהי. להפך, עוד יסטור לה בפרצופה- "הלכתי בעקבות הלב שלי". זו התשובה הלקונית שהוא מוכן לתת למישהי, שמאוהבת בו. בשביל זה הוא הגיע עד ירושלים? הרי זה ברור שהוא הלך אחרי ליבו כשבחר בדפנה, אלא מה? את זה נטלי כבר יודעת. במקום להגיד משהו עמוק יותר הוא פוטר אותה בזה. לפיכך, ברור שלא היה מתאים לנטלי. נטלי צריכה מישהו יותר עמוק ובוגר. אין לה מה להתאכזב.
 

foobar2

New member
מעניין מה שכתבת פה וגם שם, אבל

כשגיא אמר שחסר לו משהו, אני חושבת שהוא התכוון לרגש מאוד מסויים שחסר לו כלפיה (ואותו הוא כן חש כלפי דפנה) ולא למשהו שחסר בה. זה בדרך כלל מה שאומרים במעמד הזה ("זה לא את, זה אני"). נטלי העריצה אותו כמו אליל נוער. לא היתה שם אהבה רומנטית (בין בני זוג, כמו שיש לדפנה) או שגם אני התעוורתי כמוה? לגבי גיא די פגעת. אמא שלו אמרה בדיוק מה הטעם שלו בנשים: "מבחינת מראה חיצוני זו יכולה להיות שחרחורת או בלונדינית, והיו גם ברונטיות. בקטע הזה אין לו עדיפות. באישיות היא צריכה להיות מאתגרת, כיפית, עם רוח ספונטנית, הרפתקנית שיוכל לומר לה לבוא עכשיו לפיקניק באילת. מצד שני היא חייבת רגליים על הקרקע, שתכוון אותו, תדע מה היא רוצה ולאן היא הולכת. כמה שמחמיא לו האישה הקטנה בבית שתחכה לו במיטה, זה לא מה שהוא צריך. הוא צריך דומיננטית, אבל לא מדי." בקיצור, דפנה.. אגב, את יודעת שדפנה שינתה מסלול ועברה לפסיכולוגיה?
 
תודה ../images/Emo13.gif ולא ידעתי ששינתה מסלול.

בתוכנית היה כמובן כתוב שהיא סטודנטית למשפטים. היא עשתה זאת אחרי התכנית? וכן, היא מאד מאד דומיננטית.
 

foobar2

New member
אחרי התכנית ואולי בעקבותיה

בתכנית ובראיונות רואים שהתחום הזה מרתק אותה. לפי מה שהבנתי מלכתחילה היא התלבטה בין משפטים לבין פסיכולוגיה. היא גם דוגמנית. גם הוא. רואים.
 
אוי כמה עבודה שאת עוד צריכה לעשות

כדי להצדיק את מה שאת מתיימרת ומפרסמת את עצמך בו. אותי זה מקומם כל הניתוח הרדוד, השטחי והשולל הזה על דפנה וגיא גם יחד. ולעניין, עבור אחרים שקוראים את הדברים שכתבת ועשויים להתפתות להם. גיא ודפנה נראים מתוקים ומקסימים יחד, ונראה שהיה להם חשוב להשקיע ולעבוד על מערכת היחסים שלהם שמראש התחילה ממקום קשה ולא פשוט, והם הצליחו להחזיק מעמד ואפילו לבסס את מערכת היחסים שלהם כך שתעמוד בקשיים שניצבו מולם. שהם הרבה יותר מורכבים מזוג שמכיר באופן אנונימי ומתחיל מאפס לבנות מערכת יחסים לאט לאט. הם מן הסתם שונים זה מזה ומשלימים זה את זה, וזה מה שעושה את מערכת היחסים שלהם למוצלחת וטובה עבורם. לגבי תשובתו של גיא לנטלי, גיא הלך בעקבות הלב ואין תשובה טובה ונכונה יותר מזו. הבחור אמר את מה שהוא מרגיש ומה שהשפיע עליו, ומי את שתשפטי אם זו תשובה טובה ומספקת או לא. נראה שאת נוטרת לגיא על שלא בחר בנטלי, ודווקא בתור מי שמתיימרת להיות יועצת הייתי מצפה ממך להבין שללב יש דרכים משלו ואין טוב ורע.
 

שירה35ג

New member
דוקא התגובה של היועצת עדית משכנעת אותי

זאת הסתכלות יסודית על הרבה פרטים ביחד.
 

מלטפת

New member
נהניתי לקרא את דברי היועצת. את נשמעת מתוסכלת

אולי את חלק מהמשפחה של אחד מהם. נשמע ככה, כי את מלאת זעם.
 

foobar2

New member
אני אנסה להסביר לכן מה הבעיה

בבלוג הייתה התייחסות למגרעות של דפנה שהסתכמו בכך ש"היא גבוהה ממנו, שטוחה למדי, ולא יפה כמו נטלי". גם אני הרמתי גבה כי דפנה גבוהה ממנו רק כשהיא נועלת עקבים של 20 ס"מ, היא שלמה לגמרי עם הגוף שלה (ואין לה סיליקון, כמו לנטלי השטוחה לשעבר) והיופי שלה קטלני (אבל על טעם וריח...). בגלל הניסוח, כל מי שקרא את הבלוג הבין מייד שנטלי היא הפייבוריטית של עדית (ומי שקרא את ההסבר, הבין שדפנה שלי). טוב שהיא התעלמה מהקול הצפצפני שלה. גם אני מעדיפה להתעלם. עדית המשיכה לטעון שההתנהגות של דפנה ילדותית וטיפשית ואין בינה לבין גיא כלום. בקיצור, חצי הכוס הריקה. גם אם זה אולי באיזושהי מידה נכון, ברור שזה לא יכול להיות אובייקטיבי. גם ההתייחסות ל"הלכתי אחרי הלב השלי" כהסבר לא לגיטימי מעידה על נקיטת עמדה. מדוע התאהבות במתחרה אינה הסבר לגיטימי? בגלל שזו דפנה ולכן אין בכך כלום? כשאני מסתכלת על גיא ודפנה, אני רואה זוג אוהב וחמוד שכיף לו ביחד. הם מאוד דומים, הם משלימים זה את זה ולכן נראים מאוד מתאימים. אם הם הצליחו לבנות זוגיות ולשמור עליה במשך 5 חודשים בתנאים בלתי אפשריים, אז כנראה יש ביניהם "משהו" ולא "כלום". בקיצור, חצי הכוס המלאה. גם אני כבר לא אובייקטיבית, אבל אני לא יועצת ולא התיימרתי לנתח באופן מקצועי את מה שאני רואה. חוסר אובייקטיביות או ניגוד אינטרסים הוא החטא הגדול ביותר של היועץ. אז נכון שהיו שם גם תובנות מאוד מעניינות, אבל קשה מאוד להגיע אליהן עם כל ההפרעות. בקיצור, אם העיקר הן התובנות, רצוי לאזן. אם העיקר היא ההעדפה, רצוי להתייחס יותר לחצי כוס המלאה, ואם מתייחסים לשלילי, אז כנראה תבוא מתקפה (ומשום מה תמיד יורדים לפסים אישיים...).
 

מלטפת

New member
לא, זה לא היה המסר בבלוג בכלל!

להפך- זה הוצג דוקא באובייקטיביות, וזה מה שאהבתי בזה. שסוף סוף מישהו כותב בלי "לרדת" על מישהי מהמתמודדות, או להגיד "גיא מתחרמן" עם הבנות או שזה מבוים או משהו כזה. אני הבנתי מהבלוג, שמה שהיא אומרת זה שגם דפנה יכולה היתה להסתכל על החסרונות של עצמה, אבל היא לא עשתה זאת, ואילו נטלי כן הסתכלה רק על החסרונות של עצמה. לכן החסרונות של דפנה מוצגים, רק כדי להדגים את המסר הזה. היא גם אמרה על שתיהן באופן שוה, שהן לא יודעות על גיא הרבה כדי שממש יוכלו להתאהב בו. זאת אומרת היא התכונה ששתיהן נדלקו עליו בגלל היופי שלו או משהו, לא בגלל מי שהוא באמת. לא ראיתי העדפה לצד אחד, לכן נגעלתי מהקטילה הקיצונית של מיס לוסי.
 

שירה35ג

New member
כותבת הבלוג היתה השוואה בין השיטות של שתיהן

וזה מה שהיועצת הזאת עשתה. אני לא ראיתי העדפה לנטלי או למישהי מהן, אלא השוואה בין שתי הדרכים שלהן, וניסיון להסביר מה בדרך של נטלי לא היה יעיל, וממה הוא נבע, ומה היה מעולה בדרך של דפנה- למשל זה שהיא לא חיפשה כל הזמן את הודאות בקשר, ולא דיברה על הקשר אלא התעסקה בדברים אחרים. ההשוואה היתה בין דפנה לבין נטלי+כל שאר המתמודדות. היא כתבה את זה בבירור כך- נטלי וכל השאר.
 
../images/Emo45.gif אוהבת את מה שכתבת.

ולהסברים שלי, בחורה שמציגה את עצמה עם תואר בפסיכולוגיה, ותואר שני בהתנהלות ארגונית, שמפרסמת את עצמה כאן כדי לקדם את עצמה מן הסתם, מרגיזה אותי בכך שהיא כותבת בצורה כל כך שטחית כמו ילדה בת 16 ולא כמו מי שהיא מתיימרת להיות. הרי יש מי שקורא אותה את דבריה בהנחה שהיא כותבת כמקצועית, בעוד שאני מרגישה שאוי ואבוי לנו אם אחרי 2 תארים כאלה ככה היא מתבטאת. לכן גם הגבתי. עכשיו לעניין עצמו ולהסבר מדוע זה שטחי ופלקטי ולא רציני ומאוד מוטה. לדוגמה היא כותבת: "דפנה שתלטנית ווכחנית. היא מחבקת אותו ונועצת בו מבטים" - האם זה מראה שהיא שתלטנית ווכחנית? האם האם העובדה שהבחורה מאוהבת ונוגעת בבן זוגה מתוך אהבה למשל היא הוכחה לשתלטנות ווכחנות? את החיבור בין השניים לא אני עשיתי אלא הגברת הגא(ו)נה. הלאה, היא כותבת שהוא נראה פאסיבי כי "הוא, מצידו, כמעט ולא יוזם מגע בה או מבט עיניים". שוב, האם העובדה שהוא לא חושף את רגשותיו למצלמה ולצופים הופכת אותי לפאסיבי? אולי הוא סתם בחור יותר סגור ומופנם או שהוא יותר מנוסה כבר בתקשורת ולמד לחשוף פחות את עצמו ורגשותיו לעיני כל. ושוב, האם העובדה שגבר לא נוגע בחברתו לעיני המצלמה הופכת אותו לפאסיבי? אתם לא רואים כמה זה שטחי רדוד ולא רציני. זה מה שמרגיז אותי. לא הבחירה של גיא, גיא יכול לבחור כל אחת מן הבנות, זו הבחירה האישית שלו ולא שלי ולא של אף אחד אחר כאן, ולכן הרגשות שלי לעניין הבחירה שלו, כלל לא רלוונטיים. אך לא כך מגיבה הגברת המלומדה זו שאמורה להיות הרבה יותר מקצועית, מנוסה ומבינה ממני. אסיים בכך, שאני מאוד יכולה להבין את נטלי ואת הכאב שלה, ואת השאלה שנבעה מתוך הכאב "למה לא אני?", אבל אין תשובה שיכולה להיות טובה לשאלה כזאת, משום שכל תשובה תהיה פוגעת, ולכן התשובה של גיא לדעתי היתה הכי מתחשבת ואמיתית ולא לקונית כדברי היועצת.
 

שירה35ג

New member
לי זה נראה מאד רציני. דוקא הדברים שלך נשמעים

שנובעים מקנאה ותו לא. זה שאת כותבת כי "מרגיז אותך שמישהי בעלת 2 תארים כותבת כך"...זה מה שמניע אותך לכתוב תגובה פה? זה מראה על חוסר הרצינות והאובייקטיביות שלך! את אפילו משתמשת בשם המשפחה שלה והופכת אותו למשהו אחר. למה הקיצוניות הזאת? איזה שנאה. לי זה דוקא נראה מאד הגיוני להסתכל על שפת הגוף ולהסיק דברים. פסיכולוגים עושים את זה כשהם מאבחנים.
 
למעלה