הרומן שלי עם עיריית כפר סבא

הרומן שלי עם עיריית כפר סבא../images/Emo23.gif

לפני כשבועיים פניתי לאתר העירייה וביקשתי ליצור איזשהו שיתוף פעולה בין שני האתרים. הסברתי להם שהם מיוצגים בפורום שלנו בכבוד ונשמח אם יהיה לינק שלנו גם באתר שלהם. יצרה איתי קשר יועצת התקשורת של העירייה ואמרה שיש עם זה בעיתיות קשה מכיוון שאז כל הפורומים ירצו שיהיה לינק שלהם באתר. הסברתי ליועצת שאנחנו בסך הכל כאן בהתנדבות ואין בעיני שום בעיה שיהיו קישורים לעוד 30 פורמים אצלה באתר כל עוד זה באמת פורמים התנדבותיים שלא נוקטים שום עמדה כלפי אף אחד ובראש מטרותיהם עומדת העיר כפר סבא. היועצת אמרה שתבדוק זאת וחזרה אלי עם תשובה שלילית עם ההסב הנ"ל. מה דעתכם? מגוע נמנעים מאתר העירייה לפרסם לינק של פורום כמו שלנו?
 
ראש קטן..

לאף אחד אין כח להתעסק עם זה , כמו שהיא אמרה.. אם יתנו לך , זה יצור "תקדים" וגם אחרים ירצו = כאב ראש מיותר. קשה לי להגיד שאני מאשים אותה.. אמנם בהחלט היה נחמד אם קצת היו מגדילים ראש.. אבל רוב האנשים מעדיפים שלא להתעסק עם דברים שהם לא חייבים לעשות. אבל אולי יש גם מניעים קצת יותר נסתרים בעניין , תפוז הוא גוף מסחרי וזה יכול ליצור ניגוד אינטרסים. ( למשל מי שאחראי על האתר הוא מתחרה או שותף של מתחרה של תפוז ) אבל זאת אפשרות פחות סבירה.
 

ba r2 0 1 0

New member
לא נראה לי שזה ממש משהו בכוונה...

יכולות להיות כמה סיבות למשל: *היא לא יודעת אם בפורום מדברים נושאים קשורים ולא דברים שונים והיא לא יכולה כל פעם לעקוב אחריו (אין זמן..) * היא באמת אולי צודקת שעוד פורומים יפנו אליה והם בטח לא בדיוק רוצים שהאתר שלהם יהיה אתר לפרסום פורומים למרות שהם קשורים לעיר. *אולי זה כאילו פרסום של תפוז שאסור להם לתת סתם... ויכולות להיות כל מיני סיבות... מה שכן לא נראה לי שזה משהו שנעשה בכוונה...
 

ba r2 0 1 0

New member
לא.... כאילו אמרת שיש משהו מסריח..

חחח לא משנה פשוט זה לא נראה לי משהו מסריח
 
למעלה