הריון ולידה עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס

tuli2210

New member
הריון ולידה עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס

*מי שעדיין לא הייתה בהריון, אני ממליצה לא לקרוא.

הי בנות,
שנים שלא נכנסתי לפורום.
בשעה טובה, יש לי נס בבטן , אני בהריון שבוע 15. יש לי ילדה אחת בבית.
אני חייבת לפרוק ולקבל קצת תמיכה, ואולי מישהי יכולה גם להמליץ על טיפול תומך בהריון ואיזה קסם ללידה.
אני מתחילה יותר ויותר לחשוש מהלידה לאחר החוויה הלא נעימה שהייתה לי בלידה הקודמת.
יש לי מוקד אנדו ברקטום ואולי בעוד מקומות..יש גם אדנומיוזיס.
בהריון הקודם מחודש שלישי בקושי יכולתי לזוז ומחודש רביעי הייתי בשמירה בגלל כאבים. האמירה שהריון מרגיע את האנדו הייתה מאוד לא נכונה לגבי, נהפוך הוא.
כעת, מפלס הכאבים בבטן ובאגן יותר טוב מבפעם הקודמת....אך הכאב העיקרי והמלחיץ שהפעם חזק יותר הוא דקירות וכאבים באזור הרקטום.
בלידה הקודמת הכאב ברקטום היה הכאב העיקרי. זה היה כל כך כואב שזה בערך כל מה שהרגשתי. זרם חשמלי מטורף עוצר נשימה בכל ציר, מהרקטום עד לקודקוד לכל אורך עמוד השדרה.
עד שקלטו שהלידה מתפתחת (הייתי באשפוז) קבלתי אפידורל רק בפתיחה שמונה וחצי ועד אז עברתי הכל בעמידה לבד עם בעלי. לא יכולתי לשבת. לא יכולתי לשכב. כאב.
כעת יש יותר ויותר כאבים ברקטום....הכאבים בבטן ובאגן הולכים ומתגברים והפעם בכדי שלא יהיה משעמם יש לי גם התרחבות של עצם האגן שגורמת לכאב זרמים חשמלים באזור הישבן למטה לרגל. כל אזור הישבן, אגן, הרקטום רגיש, כואב ומתוך זה מרגישה יותר ויותר לחוצה, מפחדת...
אחרי לידה קודמת לקח לי חודש וחצי להחלים מקרעים מטורפים. כואב לי, מלחיץ לי....זה מרגיש הכל כמו איזה פצע,...שכל רגע מזיזים אותו ואני פשוט חוששת שאם עכשיו ככה כואב אז מה יהיה בלידה?! איך אוכל לשרוד את התופת הזאת כאשר התגבר והחמיר לי האנדו . ובכלל גם עכשיו....להרגיש את הכאבים האלה...כשמישהו שואל מה כואב לי לא נעים לי לומר שיש לי דקירות בתחת :). אני לא מספרת על האנדו ...מלבד לקרובים ביותר. מרגישה לבד. זה כאב כל כך אינטימי ואישי, ממש חרא של מיקום :)
..כל כך לא נעים וזה תחושת חוסר אונים הכאב הזה....

אשמח לכל אמפטיה, חוכמה..המלצה.
תודה
 
למעלה