תומך בכל מהשאמרת ואוסיף בהקשר
לתחילתו של הריקוד וסיומו: לדעתי, ריקוד שהצעדים שלו מחוברים על קטע של עיבוד מוסיקאלי - לא יכול להכלל בקטגוריה של "ריקוד עם". ריקוד עם מעצם הגדרתו בנוי על השיר. לשיר יש לחן ויש מילים והם אלה שעליהם נכתב: "חיים עוברים שנה עוברת, אבל המנגינה לעולם נשארת" (ויש עוד מובאות על נצחיותו של השיר). "עיבוד", כהגדרתו במילון אבן שושן הינו "שינוי דבר מה והתקנתו על ידי פעולה מסויימת בו". והמילה החשובה הינה שינוי. כל עיבוד מוסיקאלי משנה את השיר ומביא לנו דבר חדש לחלוטין. העיבוד המוסיקאלי הינו "בגד" המולבש על הלחן והמילים והוא, בניגוד ללחן למילים, אינו עומד בפני עצמו ואין לו כל ערך בלעדיהם. לא לחינם מלמדים ברישומי ריקודים, בתחילת הרישום, לכתוב את מחבר המילים, הלחן והריקוד, אך אין זכר ל"מעבד המוסיקאלי", שאינני מפחית מערכו. העיבוד המוסיקאלי נותן לנו את ה"צבע" המיוחד לביצוע הספציפי ש הזמר הזה ולעיתים של התקליט המסויים, כיוון שבעתיד אותו זמר יוכל לשיר עם עיבוד (בגד) אחר. ראו דוגמה עם השיר "זהוי יפו" המושר על ידי אבי טולדנו בשני עיבודים שונים לחלוטין ולשניהם חוברו שני ריקודים שונים.