תדירות לא אחידה של 7-12 דקות בשעות העומס, הצגת זמנים שגויה בתחנות, כריזה שגויה של תחנות אם בכלל יש כריזה, צפיפות יותר חמורה מקודם, עשרות כיסאות הוסרו למטרת עמידה אבל גם למטרת גלגלי הרכבת או המנועים שלה, הרכבת עוצרת בכל רמזור - גם בקו הוותיק שהרי רק הוא עובד, וכל שירות ה"פרימיום" הזה (כך לפי מירי רגב) עולה מה-25.2 ל-8 ש"ח.
חשוב לציין שיש נוסעים שאין שירות אוטובוסים לידם, למשל נוסעי כיכר דניה או שהיו תלויים עד כה בקו 27 שכמובן יבוטל עם פתיחת הקו המלאה. הם ייאלצו לנסו בכלי התחב"צ היחיד ב-8 שקלים.
וכמובן מה שאני מדבר עליו שנים - שירות זמן אמת באפליקציות (SIRI) - עדיין אין וכנראה לא יהיה, בכלי התחב"צ היחיד בישראל. לא יאומן.
ואגב, אני כותב זאת בכעס מתוך הרכבת, אז סלחו לי, אבל נראה שרוב גולשי הפורום הזה לא מודעים וזה לא כל כך נוגע אליהם. אך יש מטרופולין נוסף בישראל ששמו ירושלים, עם מיליון תושבים בעיר עצמה ועוד כמה יישובי לווין לא קטנים, והיא אגב עיר בירה. אנחנו חיים באותה מדינה. גם לארגון 15 דקות לא איכפת ממי שמחוץ למטרופולין תל אביב. לי כן איכפת ממטרופולין תל אביב...
מה יהיה עם התחב"צ הכושל בירושלים?
אני צופה כמובן מספר תגובות לפוסט זה שניתן לספור על יד אחת. לאף אחד לא איכפת מירושלים.
חשוב לציין שיש נוסעים שאין שירות אוטובוסים לידם, למשל נוסעי כיכר דניה או שהיו תלויים עד כה בקו 27 שכמובן יבוטל עם פתיחת הקו המלאה. הם ייאלצו לנסו בכלי התחב"צ היחיד ב-8 שקלים.
וכמובן מה שאני מדבר עליו שנים - שירות זמן אמת באפליקציות (SIRI) - עדיין אין וכנראה לא יהיה, בכלי התחב"צ היחיד בישראל. לא יאומן.
ואגב, אני כותב זאת בכעס מתוך הרכבת, אז סלחו לי, אבל נראה שרוב גולשי הפורום הזה לא מודעים וזה לא כל כך נוגע אליהם. אך יש מטרופולין נוסף בישראל ששמו ירושלים, עם מיליון תושבים בעיר עצמה ועוד כמה יישובי לווין לא קטנים, והיא אגב עיר בירה. אנחנו חיים באותה מדינה. גם לארגון 15 דקות לא איכפת ממי שמחוץ למטרופולין תל אביב. לי כן איכפת ממטרופולין תל אביב...
מה יהיה עם התחב"צ הכושל בירושלים?
אני צופה כמובן מספר תגובות לפוסט זה שניתן לספור על יד אחת. לאף אחד לא איכפת מירושלים.