הרכבת הקלה בי-ם אושרה

מצב
הנושא נעול.
הרכבת הקלה בי-ם אושרה

הרכבת הקלה בי-ם אושרה
במועצה הארצית לתכנון ולבנייה.עוד צעד בדרך לרכבת.דרך חתחתים של בירוקרטיה נוראית.כתבה מתוך YNET.
 

alantan

New member
מעניין איך הממשקים יתוכננו

הרכבת הקלה בי-ם אושרה
במועצה הארצית לתכנון ולבנייה.עוד צעד בדרך לרכבת.דרך חתחתים של בירוקרטיה נוראית.כתבה מתוך YNET.
מעניין איך הממשקים יתוכננו
מעניין אותי (לכשתגיע) האם מתכננים גם ממשקים נוחים למודות אחרות של תח"צ (אוטובוסים, רכבת וכו´). האם תדרש הליכה ברגל של 500 מטר וקניית שלושה כרטיסים? או האם יש סיכוי של חציית רציף וכרטיס משולב (גם נסיעה בודדת)? אם מישהו יודע אשמח לשמוע.
 

Brendan

New member
הודעת דובר משרד הפנים בנושא...

הרכבת הקלה בי-ם אושרה
במועצה הארצית לתכנון ולבנייה.עוד צעד בדרך לרכבת.דרך חתחתים של בירוקרטיה נוראית.כתבה מתוך YNET.
הודעת דובר משרד הפנים בנושא...
המועצה הארצית לתכנון ולבנייה, בישיבתה מיום ג´ ח´ בתמוז התשס"ב (18.6.02), סיימה את הדיון בהתנגדויות לתכנית מס´ תמ"מ/29/1, היא תכנית המתאר המחוזית לרכבת הקלה בירושלים. לתכנית, המהווה שינוי לתמ"מ/1 (תכנית המתאר למחוז ירושלים), הוגשו 4 התנגדויות בלבד לאחר שהופקדה בסוף שנת 2001. התכנית כוללת 8 קווי רכבת קלה, באורך כולל של 52 ק"מ, אשר יתפרשו על-פני העיר ירושלים עם אפשרות להאריכם בעתיד. לקו הראשון, העתיד להיחנך בשנת 2006, כבר הופקדה תכנית מפורטת והדיון בהתנגדויות לה, צפוי להסתיים עד סוף חודש יולי, כשבינתיים מבוצעות עבודות תשתית לאורך התוואי. הרכבת הקלה היא מרכיב בתוך מערכת הסעת ההמונים המשלבת: רכבת קלה, קווי אוטובוסים משופרים, חניוני "חנה וסע" וכרטיסי נסיעה משולבים. עם זאת, סקרים שנערכו על-ידי חברת "תכנית אב לתחבורה-ירושלים", שבדקו את נכונות התושבים לעבור משימוש ברכב פרטי לשימוש בתחבורה הציבורית, העניקו יתרון בולט לרכבת הקלה. ירושלים היא העיר בה היקף הנוסעים בתחבורה הציבורית הוא, גם כיום, הגדול בארץ. עובדה זו, מעוררת ציפיות לנוסעים רבים ברכבת הקלה. המועצה החליטה לאשר את התכנית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה