הרכבת וכפר סבא

La Gamba

New member
הרכבת וכפר סבא

זה רק אני או שזה דפוק לגמרי לשים תחנת רכבת אחת בסוקולוב ואחת בנורדאו? כלומר זה מרחק הליכה! תבדקו באתר הרכבת אם אתם לא מאמינים לי.
 
../images/Emo12.gif מרחק הליכה?

מהבית קברות לרחוב סוקולוב? זה 25 דק´ הליכה! ואיפה רצית שישימו? אחת במערב העיר, אזור הקניון, החטיבות, מרכז רחוב ויצמן (ארלוזורוב), ואחת קרובה לאזור התעשייה, כביש חוצה ישראל, שכונות דרום-מזרחיות...
 
את אותה שאלה,

תוכל תמיד לשאול על ת"א שכרגע פועלות בה 4 תחנות אוניברסיטה מרכז שלום הגנה, ומתוכננת עוד אחד, בכל מקרה, המרחק הוא די ארוך, וכ"ס היא לא העיר הראשונה שבה יש יותר מתחנת רכבת אחת! אתה מוזמן לפנות גם לקישורי הפורום, יש שם קישור מענין בנושא הרכבת
 

La Gamba

New member
כ"ס היא הרבה יותר קטנה

מתל אביב (וגם יותר קטנה מהוד השרון...). ברגע שתגדילו את מרחק ההכךליה שלכם תהיו יותר ניידים. לתיכון שלי אני מגיע ברגל- 30 דקות הליכה. זה מגוחך, אין טעם לבנות שני תחנות רכבת כל כך קרוב אחד לשני, ועוד שדי קשה להגיע בקו רציף מבית הקברות לסוקולוב... (מרחק הליכה שלי כבר עבר מזמן את 5 הק"מ...)
 

IיבI

New member
אתה מגניב.

תחשוב על כל מיני סבתות שרוצות להגיע לתחנת נורדאו ממרכז העיר. להן זה לא מרחק הליכה.
 

La Gamba

New member
ללא קשר למה שאני אמרתי

על עצמי, זו רק דוגמא (וכן, זו גגם הייתה שחצנות)... לפיד עתי שתי תחנות כל כך קרוב אחד לשני זה בזבוז של זמן וכסף. שלא לדבר על החוצפה הכפר סבא(ית) לבנות אותו למען תושביה בשטח הוד השרון, על חשבון תושבי העיר למענכם. פשוט בזבוז של זמן וכסף.
 

ניב נ

New member
בביקור האחרון שלי בלונדון התחנות

היו במרחק 5 דקות הליכה (חלקן) אבל מה הם מבינים.
 
למעלה