הרכבת מנוע סוברו בממג

dudu200

New member
הרכבת מנוע סוברו בממג

מעונין לדעת מי הרכיב (מנוע סוברו)ואיך זה מסתדר אודה מראש על תשובות
 
אתה מתעקש הא ?

ובכן : לאחר שהבאתי את תכניות לבניית גיר למנוע סובארו נתתי את התכניות לשני אנשים. האחד (עמי) כבר הספיק לבנות כלי ולהרכיב עליו את המנוע והכלי כבר טס מספר שעות מכובד ובהצלחה רבה במנחת חוות רונית. לקראת תערוכת הרכב המנוע ירד מהכלי והותקן בבקאי מקורי ולדעתי עומד להתחיל לטוס שוב בקרוב. מצורפת תמונה של הכלי הראשון עם מנוע סובארו. השני (פלוני אלמוני) בשלבים מתקדמים של בניית המנוע. איך זה מסתדר ? - זה מסתדר מצויין. יש לו גם רעש נעים יותר לאוזן.
 

dudu200

New member
המשך נידנוד

אהרון שלום מקוה שלא מפריע לך שאני שואל רציתי לדעת איזה נפח מנוע זה (כי יש לי מנוע 1600) ובכלל אם תסכים לפגוש אותי מתי שנוח לך רציתי להבהיר בשיחה מס דברים הטל שלי 050559825 תודה
 
לדעתי רק מנוע 1800.

התכניות שברשותי מתוכננות למנוע 1800. למרות זאת עמי שינה למנוע 1600 מתוך שיקולי זמינות. לדעתי שווה להשקיע טיפה יותר ולהשיג מנוע 1800 EA81 ולא לבנות רק כי יש לך מנוע 1600 במקרה. שים לב שעלות המנוע עצמו מתומחרת כ שביעית עד עשירית מעלות הגיר. אם מנוע סובארו עולה 300-500 דולר אז גיר שווה כ -3000- 2200 דולר. ועל זה תוסיף את עלות ההתאמה לכלי עצמו מסביב של עוד כסף ובסה"כ מגיע העניין לעלות בסיסת של כ 5000 דולר אז בגלל שיש לך במקרה מנוע בשווי 300 דולר תשתמש במנוע 1600 ? זה כנו לרכוש מכונית לא מתאימה כי יש לך במקרה צמיגים מתאימים. לגבי פגישה- עייפתי מהעניין ידידי בשלב זה ולכן אני מפנה אותך לעמי או ליוסי לוי מחוות רונית ש"חמים " על הנושא וודאי ישמחו להעניק לך ידע ותמיכה והסברים על מה מצפה לך. בהצלחה אהרון.
 

ronga

New member
איך אומרים ניסבאום באמריקאית...

Yesterday afternoon Gary Bartczak, who lives near Motley, Minnesota, brought this superb homebuilt Super T-103 to our field. Gary has not yet flown a PPC (he is a GA pilot) and spent last winter building this machine. He was having some problems getting the chute to kite (more on that later) and brought it to us for assistance. We were fortunate to have an opportunity to get a good look at his beautiful creation. The craftsmanship on this machine is nothing short of superb. Attention to detail abounds throughout his entire construction. It has a brand new Subaru car engine on it which Gary purchased from Canada. He installed a re-drive with a 4-blade warp prop. He also built the exhaust system which includes an equalizer pipe designed to bridge the independent dual exhaust and provide better scavenging. The motor has a deep, mellow, sound to it and is by far the quietest PPC I've ever heard. I also noticed that it is almost vibration free and it is incredibly smooth. When you sit in the seat, if it wasn't for the pleasing sound of the engine, you almost wouldn't know it was running. Gary used the cooling system (radiator, coolant container) from a Volkswagen. The radiator is mounted low which is a great safety feature. If it ever leaked it wouldn't be spraying coolant on the pilot's head. The John Deere green and yellow paint scheme lend this machine a pleasing charm reminiscent of days gone by on the farm. Yet the obvious technology and clean lines make you very aware that you're gazing upon a modern art form destined to grace the skies. The gentleman taxing Gary's PPC is Denny Pearson, who flies a Don Stutts Renegade. Congratulations on a fine machine, Gary! More pictures to follow. (source: Dave Beckstorm)
 
ניסנבאום לא ניסבאום .

זה שאנחנו לא לבד בעניין כנראה אומר שיש עוד משוגעים שחושבים כמונו. רון אתה יכול לשלוח את האתר ? אולי נחליף עם הבחור מידע לקידום העניין . אהרון.
 

ronga

New member
הפרטים שיש לי

הכותב הוא DAVE BECKSTORM ([email protected]) אשר מתאר את הכלי שבנה Gary Bartczak (אין לי אימייל שלו) בכל אופן אם אתה כותב לו תציין "יזריאאל" (ישראל
ואת השם שלי, הוא בטח יקשר, או בקיצור הראשון שכותב יעשה CC לשני בלי קשר: מה הסתיים עם הממרים? התקיימה בסוף תחרות? נדחה לשבוע הבא? להתראות רון
 
תודה.

תחרות הממ"רים לצערי שוב בוטלה עקב רוחות חזקות. למרות שגימי, לופי רוקנשטיין ועוד אחד עלו לאוויר המערבולתי לא לקחתי צאנס לסכן את החברים והציוד שלהם. את המועד הבא נקבע לשעות אחרי הצהריים שאז הרוח נחלשת. אהרון.
 
למעלה