Ccyclist
Well-known member
כשהייתי בתל אביב הזמנתי את מארחיי מרעננה אלי למלון. מה שקרה להם היה צירוף של טעות אחרי טעות בגלל מבנה השיטה הנוכחית. מדובר באנשים שגרו בלונדון ומסוגלים לנסוע במערכת תח"צ מורכבת.
קודם כל - הם הטעינו את הרב קו בקיוסק באחוזה אצל מוכר שעשה את ההטענה עבורם. זו תהיה הטעות הראשונה במסע.
בתחנת הרכבת, כנראה הרצליה כי הם משתמשים בה לירושלים, התברר להם שהמוכר בחנות הטעין להם חוזה אוטובוסים בלבד. ברכבת המירו להם אזה זה איכשהו ללחוזה כולל רכבת, עד כאן טוב ויפה.
בתל אביב מרכז הדרקונים פגשתי אותם אחרי שיצאו לגשר דורי. הלכנו ליציאה של מסוף 2,000 ורטנו כולנו מדוע אין שילוט ברור לרק"ל כפי שיש שילוט לתחתית / מטרו בכל תחנת רכבת נורמאלית בעולם. הלכנו את הטיול הארוך לצד השני של על פרשת דרכים (אין טעם ביציאה הצמודה לכביש הכניסה כי ההמתנה במעברי החצייה שם ארוכה יותר, גם אם המיקום המרוחק נקבע מאילוץ כלשהו - היה די והותר זמן לבנות מעבר תחתי או גשר). לתחנת הרק"ל נכנסנו בלי בעיות.
בתחנת אלנבי יצאתי בלי בעיות, אך הם נתקעו בוולידטורים. הם הצליחו לשכנע את השומרים שיתנו להם לצאת, אבל אחר כך הבנתי: גבול ה 15 ק"מ מרעננה מערב נגמר במאז"ה לפני תחנת אלנבי, או ממרכז אחוזה - בשרונה לפני תחנת יהודית.
ככה לא בונים תח"צ.
אי אפשר ליצור מצב שבלב העיר העיקרית יהיו שלל גבולות תשלום אישיים ולצפות שהנוסעים ידעו איזה תעריף להטעין.
בשיטה מסודרת גבולות אזור 1 או A ידועים לכל הנוסעים. בין אם גבול אזור 1 הוא בארלוזרוב, בירקון, בגלילות או בכביש 531 - זו החלטה מנהלית למקם גבול קבוע וברור למי שחוצים אותו.
גם המצב שהמוכר התבלבל בקלות בין 15 ק"מ עם / בלי רכבת כי אלו שמות חוזה ארוכים ודומים יחסית לא עזר.
קודם כל - הם הטעינו את הרב קו בקיוסק באחוזה אצל מוכר שעשה את ההטענה עבורם. זו תהיה הטעות הראשונה במסע.
בתחנת הרכבת, כנראה הרצליה כי הם משתמשים בה לירושלים, התברר להם שהמוכר בחנות הטעין להם חוזה אוטובוסים בלבד. ברכבת המירו להם אזה זה איכשהו ללחוזה כולל רכבת, עד כאן טוב ויפה.
בתל אביב מרכז הדרקונים פגשתי אותם אחרי שיצאו לגשר דורי. הלכנו ליציאה של מסוף 2,000 ורטנו כולנו מדוע אין שילוט ברור לרק"ל כפי שיש שילוט לתחתית / מטרו בכל תחנת רכבת נורמאלית בעולם. הלכנו את הטיול הארוך לצד השני של על פרשת דרכים (אין טעם ביציאה הצמודה לכביש הכניסה כי ההמתנה במעברי החצייה שם ארוכה יותר, גם אם המיקום המרוחק נקבע מאילוץ כלשהו - היה די והותר זמן לבנות מעבר תחתי או גשר). לתחנת הרק"ל נכנסנו בלי בעיות.
בתחנת אלנבי יצאתי בלי בעיות, אך הם נתקעו בוולידטורים. הם הצליחו לשכנע את השומרים שיתנו להם לצאת, אבל אחר כך הבנתי: גבול ה 15 ק"מ מרעננה מערב נגמר במאז"ה לפני תחנת אלנבי, או ממרכז אחוזה - בשרונה לפני תחנת יהודית.
ככה לא בונים תח"צ.
אי אפשר ליצור מצב שבלב העיר העיקרית יהיו שלל גבולות תשלום אישיים ולצפות שהנוסעים ידעו איזה תעריף להטעין.
בשיטה מסודרת גבולות אזור 1 או A ידועים לכל הנוסעים. בין אם גבול אזור 1 הוא בארלוזרוב, בירקון, בגלילות או בכביש 531 - זו החלטה מנהלית למקם גבול קבוע וברור למי שחוצים אותו.
גם המצב שהמוכר התבלבל בקלות בין 15 ק"מ עם / בלי רכבת כי אלו שמות חוזה ארוכים ודומים יחסית לא עזר.