הרצאה

frikin shin

New member
הרצאה

אני ועוד מישהי עומדת להרצות על פינק פלויד בשיעור מוזיקה. יש לנו בערך חצי שעה. יש לכם רעיונות לתת לי? אפשר לשים דיסקים, דיוידי הכל.. מה כדי? והאם יש נושא מיוחד שכדי להתמקד עליו? תודה דניאל
 

itaikuskus

New member
איזה רעיון כבר צריך

פינק פלויד קמו ב65 ע"י כך וכך וכך וכך סיד בארט כך וכך התקופה הנסיונית כך וכך אצטדיונים כך וכך בלה בלה בלה ווטרס משתלט ווטרס עוזב גילמור משתלט בלה בלה בלה.
 

frikin shin

New member
לא נו..

זה סתם משעמם.. לעשות משהו מעניין... נגיד להביא כל מיני קטעים מדיסקים ולהסביר עליהם... אני פשוט לא יודעת עליהם יותר מדי אז אני שואלת אותכם אם יש לכם רעיון למשהו מיוחד מעניין לעשות.. או איזה סיפור מעניין עליהם...
 

NIR Y

New member
אני הייתי מתמקד בסיד

כי זה סיפור פחות מוכר... וגם אתה יכול להביא לדוגמא שירים כמו ג'וגבנד בלוז, כדי להראות את המצב שלו
 

Adidason326655

New member
LIVE 8

את יכולה להביא עובדות מעניינות ולהתעקב בהשמעה של שירים? תוכלי גם לגלוש לכל נושא ה-LIVE 8 ולחרטש קצת על המטרה שלו.
 

FuryUri

New member
האפקטים

אני הייתי עושה על האפקטים בדיסקים וכל הנושא הזה :p זה לפי דעתי מה שמייחד את פינק פלויד ועושה אותם כל-כך טובים :p
 

וינסנטי

New member
אממ...

אני ממליץ להתרכז בנגינה של גילמור, ובמילים של ווטרס- שני הכישרונות האמיתיים של הלהקה שכולם מכירים. תשמיעי את ק.נומב, חלק מ"שיין און" [כי אם תשמיעי את כולו, ההרצאה תיגמר..] ושיר אחד מהדארק סייד. לפי דעתי, זאת יכולה להיות הרצאה די טובה.
 
זה מה זה לא נכון!!

רייט היה כל כך מקצועי אם לא הכי מקצועי שם מכל הלהקה ומייסון היה גם כשרון אמיתי בקיצור אתה לא יכול ששניהם היו הכשרונות האמיתיים כי כולם היו שם כשרונות אמיתיים אחרת הם לא היו נשמעים כמו שהם נשמעים! אבל אתה כן יכול להגיד שהם הכי דומיננטים כי רייט תמיד תקוע מאחור ורק בפומפיי מייסון מקבל המון זמן מסך .
 

וינסנטי

New member
זה ברור שכל ההרכב יצר את המוזיקה.

ללא האורגן של רייט והתופים של מייסון הלהקה הייתה נשמעת כמו סתם אלבום סולו של ווטרס ממהתחלה. ההרכב היה די דמוקרטי בהתחלה [ע"ע "אטום הארט מט'אר"- שלושה שירים לשלושה מהפלוידים..], זה נכון. ועם זאת, רייט לא היה מלחין טוב, או כותב מרשים. הוא היה נגן מקצועי ומצוין [לא כמו ווטרס ומייסון (שמעולם לא למד תופים!)], אבל ללא כישרון מוזיקלי מרשים או יוצא דופן. וגם מייסון, בתכל'ס, לא היה כישרון מוזיקלי. הוא היה מפיק מצוין, נגן תופים מרשים מ-א-ו-ד, אבל לא מלחין/כותב, סורי. ולעומתם....... רוג'ר ווטרס היה אחד מכותבי המילים הטובים ביותר במאה ה-20, ואחד מהכותבים הטובים שיהיו אי פעם, מלחין טוב+ וגם נגן בס/אקוסטית לא רע בכלל. שלא לדבר על הקול המרגש שלו... דיוויד גילמור הוא אחד מנגני הגיטרה המדהימים שנוצרו, קול מדהים, מלחין מהמם, ולעיתים, גם כותב סביר. אי אפשר להשוות בין שני הזוגות, סורי.
 

The Walrus

New member
לא צריך ללמוד תופים כדי להיות

מתופף טוב. ראיתי אתמול סרט דוקומנטרי על אריק קלפטון, והוא לימד את עצמו הכל - הוא מעולם לא למד גיטרה עם מורה או משהו, ותראה - הוא נהיה אחד הגיטריסטים הגדולים בכל הזמנים. מייסון מוכיח את עצמו בפומפיי. גם אני לא הערכתי את הנגינה שלו וחשבתי שהוא סתם פוקסיונר שהוא נכנס בלהקה עם כשרונות כמו ווטרס וגילמור (בדומה למקרה של רינגו סטאר בביטלס), אבל אחרי פומפיי כבר לא יכולתי להגיד את זה. הוא נגן מעולה!
 

The Walrus

New member
בקשר לשיר מהדארק סייד...

אני ממליץ על Time - גם אפשר להראות בו את החיבה של פינק פלויד לצלילם "לא מוזיקליים" כמו השעונים בהתחלה, גם באפקטים בנגינה עצמה (הסולו של גילמור מלא באפקטים), וגם את המילים המיוחדות של ווטרס והעובדה שלפעמים הוא מעביר מוסר השכל בשיר, כמו בTime.
 
למעלה