הרצת תכנית לימודית

a-s-inv

New member
הרצת תכנית לימודית

שלום לכל באי הפורום, אשמח אם תייעצו לי בנושא הנ"ל. חיברתי תכנית לימודית המשתרעת על 150 עמודי ווארד. ברצוני להחדירה לממערכות הלימודים דרך משרד החינוך, דרך אישור המשרד ו \ או אף בשיווקו. מה עלי לעשות? למי עלי לפנות? האם זה תלוי בפרוטקציות? כמה זמן לוקח להריץ תוכנית, במידה והיא מוצאת חן בעיני האחראים? מי המחליט אם התכנית רלוונטית, אם לאו? אם יש מישהו מכם\ן שמכיר מורה שכבר הצליח להכניס למערכת כזו תכנית, אשמח לשוחח איתו ולהתייעץ עמו. בברכה, והרבה תודה לכל המייעצים האכפתיים.
 

twigy

New member
אתה עלול להתקל

במערכת בירוקרטית אטומה. תוכניות כשלך הם נוהגים לחבר לעצמם בישיבות בדרגים השונים של המשרד. אבל אתה יכול לנסות לקבוע פגישה עם אחד מהבכירים במשרד החינוך (נגיד שרת החינוך...הם הרי מקבלים תקציב מיוחד שנקרא "קשר עם הבוחר" ואתה יכול להשיג בקלות את הטלפון של לשכת השרה הממומנת מכספים אלו) אז קבע איתה פגישה ותנסה לראות אם יש אוזן קשבת לדבריך. בהצלחה !
 

TommEden

New member
דרך פרובוקטיבית יותר

דרך פרובוקטבית יותר היא לפנות לועד ההורים המרכזי, ולהציע את התוכנית, בטוענה שהתלמידים לא צריכים לשלם 80 שקל על הספר הקיים. אתה מוכן לתת את התוכנית שלך תמורת 5 ש"ח. והגיע הזמן להוזיל את מחירי הספרים !!!! 100,000 תלמידים בשנה שיקנו את הספר יעשו אותך עשיר למדי.. ההורים גם כן יתעשרו ועד ההורים יעשה הון פוליטי ולתלמידים ישאר כסף לקנות סוכריות קופצות בהפסקות... או סתם שוקו ולחמניה.
 
למעלה