השאלה למנויי יס

smagi

New member
השאלה למנויי יס

גם אתם לא רואים כלום כבר יותר מחודש??? אז נכון שהם מתנצלים ונכון שהם מנסים לפצות ולתת סרטים חינם, אבל מה כל זה שווה אם אי אפשר לראות את הסרטים??? ואנחנו עוד משלמים להם על השירות הנוראי הזה.... מה יהיה???? התקלות רק מחמירות מיום ליום.
 

ganbarimasu

New member
הבעיה מוכרת

מזה כחודשיים-שלושה... הפיצוי, עם זאת, אינו הולם כלל לדעתי. פיצוי הולם יכל היה להיות הנחה במחיר המנוי של 50% בתקופה בה יש את ההפרעות... השבועיים סרטים בחינם אינם מתקרבים לכך. רוב האנשים העובדים ובעלי המשפחות לא מצליחים לראות יותר מסרט או שניים בשבוע (למי יש זמן?). מחיר של 5 סרטים הוא כ 100 ש"ח. זה אפילו לא 25% מהתשלום ליס לחודשיים... אני יודע שישנה או שמתארגנת תביעה ייצוגית נגדם.
 

renez

New member
נותקנו ואנחנו ממשיכים לשלם

אנחנו משלמים על שני ממירים כשבפועל ניתקו אותנו בממיר אחד. אי אפשר להשיג אף אחד. אין לי מושג מה לעשות.
 

smagi

New member
נכון! הם ניתקו את מוקד שירות

הלקוחות שלהם.
 

ganbarimasu

New member
זו פשוט חרפה!

אם לא היינו מרוצים כל-כך מהתכנים שלהם לעומת אלו של הוט (עניין של טעם אישי) היינו פשוט מתנתקים מהם. כזה יחס ללקוח זו בושה.
 
למעלה