השוק מתעורר לחיים...???

השוק מתעורר לחיים...???



TVGUY, האם זה רק נדמה לי או שהשוק מתעורר? גם אצלכם מתחילים כבר להרגיש רוח חדשה מנשבת? מתחילים להכנס תקציבים, לא? לפי מה שזה נראה כל הפורטלים מלאים, לפחות בהום-פייג`ים. מה דעתך? נגמר עידן הדישדוש ומתחיל עידן חדש?
 

סיינפלד

New member
פיקציית סוף השנה



ידידי שמכבר הימים, התהליך הקבוע בחודשי דצמבר מתרחש עכשיו. לקראת סוף השנה בעלי התקציבים מנסים כמה שיותר לבזבז ולכן אתה רואה את מה שאתה רואה. בכל עמודי הבית שביקרתי ממש עכשיו (עמודים של שחקנים חזקים) מצאתי כי אחד מכל שלושה באנרים שייך לאותו שחקן ומטרתו לקדם ענינים פנימיים ובמידה ומצב השוק היה ``מתעורר`` להגדרתך לא הינו רואים תופעה כזו. לדעתי קשה לנתח בשלב זה את המשמעות של מה שקרה זבמן האחרון על השוק ונאלץ להמתין לדעתי, עוד כחודש וחצי חודשיים. * בכל מקרה - הגיע הזמן שתכניס גם אותי למצבת השטחים המוצעים... :) החברה של מירב דיבר איתי קודם לגבי טיול ג`יפים בשבת - מה שכנראה לא יצא לפועל כל כך ולכן זה ידחה לשבת אחרת - ואתה בא!
 

alterego

New member
מה זה פה?



התחלנו גם עם ביקורות אינטרנט? את מי זה בכלל מעניין? מבחינתי אפשר לבטל את כל הבאנרים המוטרפים האלה הם רק מפריעים
 

tvguy

New member
יש התעוררות מסויימת



למרות שכמות הפרסומים לא ממש השתנתה לעומת השלושה חודשים האחרונים אין לי ספק שהתקציבים גדלו אומנם מעט לעומת מה שהיה בתקופה ההיא אבל יש שיפור. 2 סיבות גורמות לעניינים לזוז: הראשונה היא כפי שאמר ידידי סיינפלד ( שהבנתי שגם אצלו יש משהו בתכנון-מעניין מי הם שני הגופים שאיתם הוא ינהל מכרז על התקציב שלו???!!!) סוף שנה משחחררים את מה שנשאר על מנת שלא יקטינו למנהל הפרסום בשנה הבאה והשניה היא הבהירות במצב הבטחוני וכך שהתרגלנו ל``מצב החדש``. 3 פורטלים ( themarker וואלה ו msn ) מלאים בפרסום גם בעסקאות עצמאיות שהם עשו וגם בקמפיינים שונים של חברות גדולות שהעלו קמפיינים לאויר ( מתב אינטרנט, שקם אלקטריק, בזק, סלקום, אורנג`, פלאפון-ירד כבר) חברות רבות כבר מתכננות את התקציב שלהם לשנת 2001 ואני יודע שכולן מתחילות להתייחס לאינטרנט כתקציב שנתי ולאו דוקא כפרסום תקופתי מוגבל וזה שינו8י מרעננן). הבעיה היא כרגיל עם האתרים השונים שבחוסר מקצועיותם ממשיכים להרחיק מפרסמים פוטנציאלים מהעוגה ע``י כך שהם שולחים אנשי מכירות מפולפלים למכור חתול בשק ללקוחות, התוצאות גרועות והמפרסמים לא חוזרים. אגב, העיתון הגדול במדינה הוא גרוע מאוד ברשת, הייתי מציע להם לקחת ליווי אינטראקטיבי צמוד הוא למכור 51 אחוז לפישמן בשקל ( למרות שהוא כבר שותף) אני מכיר כבר גוף שעשה את זה ( 522 ) לדעתי הם בדרך הנכונה.
 
למעלה