יש התעוררות מסויימת
למרות שכמות הפרסומים לא ממש השתנתה לעומת השלושה חודשים האחרונים אין לי ספק שהתקציבים גדלו אומנם מעט לעומת מה שהיה בתקופה ההיא אבל יש שיפור. 2 סיבות גורמות לעניינים לזוז: הראשונה היא כפי שאמר ידידי סיינפלד ( שהבנתי שגם אצלו יש משהו בתכנון-מעניין מי הם שני הגופים שאיתם הוא ינהל מכרז על התקציב שלו???!!!) סוף שנה משחחררים את מה שנשאר על מנת שלא יקטינו למנהל הפרסום בשנה הבאה והשניה היא הבהירות במצב הבטחוני וכך שהתרגלנו ל``מצב החדש``. 3 פורטלים ( themarker וואלה ו msn ) מלאים בפרסום גם בעסקאות עצמאיות שהם עשו וגם בקמפיינים שונים של חברות גדולות שהעלו קמפיינים לאויר ( מתב אינטרנט, שקם אלקטריק, בזק, סלקום, אורנג`, פלאפון-ירד כבר) חברות רבות כבר מתכננות את התקציב שלהם לשנת 2001 ואני יודע שכולן מתחילות להתייחס לאינטרנט כתקציב שנתי ולאו דוקא כפרסום תקופתי מוגבל וזה שינו8י מרעננן). הבעיה היא כרגיל עם האתרים השונים שבחוסר מקצועיותם ממשיכים להרחיק מפרסמים פוטנציאלים מהעוגה ע``י כך שהם שולחים אנשי מכירות מפולפלים למכור חתול בשק ללקוחות, התוצאות גרועות והמפרסמים לא חוזרים. אגב, העיתון הגדול במדינה הוא גרוע מאוד ברשת, הייתי מציע להם לקחת ליווי אינטראקטיבי צמוד הוא למכור 51 אחוז לפישמן בשקל ( למרות שהוא כבר שותף) אני מכיר כבר גוף שעשה את זה ( 522 ) לדעתי הם בדרך הנכונה.