בקרונות החדשים יש כמה שינויים:
יש צגים אלקטרוניים בתוך הקרונות, המציגים את המסלול, התחנות הבאות, ואת התקדמות הרכבת.
מכשירי התיקוף: במקום 2 מכשירי תיקוף ליד כל דלת, בצד אחד של הדלת, כיום עדיין יש רק 2 מכשירים ליד כל דלת, אבל ב2 הכיוונים.
המכשירים הם המכשירים המקובלים באגד ועוד חברות, בפעם הראשונה שעליתי על הרכבת כבר ראיתי שמכשיר אחד לא עובד, זה דבר שקורה הרבה במכשירים האלו גם באוטובוסים, (ולא נתקלתי בו במכשירים של הקרונות הישנים בירושלים) מקווה שלא יקרה מצב ש2 המכשירים שליד הדלת לא יעבדו, ויחייבו את הנוסעים בעומס לפלס את דרכם למכשירים רחוקים יותר.
יש wi-fi ברכבת.
יש דלתות כפולות בקצות הקרונות.
חלוקת המושבים שונה.
עמודי האחיזה כפי שיש באוטובוסים, ולא כמו ברקל בגוש דן.
יש כפתור אינטרקום שמאפשר לנוסעים לשוחח עם הנהג.