השיער שלי מת

balnk

New member
השיער שלי מת

אני גבר בן 20 וכבר תקופה ארוכה שאני מנסה להאריך את השיער שלי. הבעיה היא שעד שגידלתי אותו לאורך סביר, גיליתי שהוא מת לחלוטין: הוא יבש, נפוח, שבור לעיתים קרובות, ונושר בצורה די מאסיבית. הספר שלי נתן לי מסיכת הזנה (יקרה להדהים), שאמנם הופכת אותו לרך יותר, אך ללא פחות נפוח וחסר חיים ואני מטפח ומעצב אותו עם שמן פשתן וקרם לחות - כל אלו לא מונעים את הבעיה היסודית. הגעתי למסקנה שיש סיכוי טוב שהבעיה היא יותר רפואית מקוסמטית. למישהו יש רעיונות איך אפשר לגרום לו להראות כמו בפרסומות של פאנטן, או לפחות עם מי להתייעץ?
 
ברוך השם שרק השיער

אם זה האופי של שיערך לאורך השנים, ואם זו התורשה אין הרבה מה לעשות. כל התכשירים שבעולם לא יחיו אותו באמת, לכל היותר יעשו אותו חי בכאילו. טיפול בהומיאופתיה קלאסית יחד עם יעוץ אצל תזונאי קליני עשוי לשנות משהו אבל יקח המון זמן עד אז ואם בכלל.
 
קראתי בYNET שלגבי השיער יש המון

רמאות השיער הוא איבר מת בדיוק כמו הציפורניים כל התכשירים מנסים לייפות את השיער אך אינם בריאים לו כי אין דבר כזה שיער בריא יש המון ברפואה האלטרנטיבית בתוספי המזון מסיכות חימר שאומרים שעושים נפלאות לואיז היי אומרת שהשיער שנושר או לא צוח כהלכה זה כיוון שיש המון לחץ בראש וכשיש לחץ בראש אז השיער סוגר בחוזקה על הזקיק והוא יוצא רע שיער = שער (GATE) וכבר הכבירו על כך מילים כאן בפורום אולי תדפדף או שמישהו ימצא את הקישור ותראה אם זה מדבר אליך במצב שלך בהול מקרה....אל תאמין לפרסומות תהיה בריא צום קל
 
לעניות דעתי

שום דבר אינו מת באמת. גם לא השיער וגם לא הצפרניים. זה שניתן לגזור אותם ללא תחושת כאב לא אומר שהם חסרי חיים. עצם ההשפעה שלו על מצב רוחנו אומרת שיש לו חיים. בענין זה המיתוס על שמשון ושערו מאוד מענינים שכן כוח החיים המיוחד שלו היה טמון בשערות ראשו. שמשון = שמש און= און השמש, או שמש נהיה. כמו שהשמש שולחת את קרניה כמו "שערותיה". מבחינה מטפיזית ולא מדעית, השיער הוא איבר שמתחבר אל האנרגיה הקוסמית, קולט ומשדר. אומרים "השיער סומר" = ס,מ,ר = סומה ראה = שגם בהיותו "עיוור" = חסר חיים או חשיבות קיומית לכאורא הינו רואה. ולא לחינם לקחו את מאור עיניו של שמשון, שעקר ונשא את שערי עזה העצומים. שיער = שה יה ער שה = ולד הכבשה הרך ובמקרה שלנו בן האדם המשול לשה. יה = שם מהות האלוהות. ע,ר = עין רואה. כלומר = יתכן מאוד שהקדמונים שטבעו את הצליל "שיער" התכוונו לכך שהאלוהות מבחינה בברואיה דרך השיער. כך יכול היה שמשון לתקשר עם אלוהיו רק לאחר שצימח שערותיו. פעמים רבות ניתן לקלןט רמזים על אופיו של האדם דרך מבנה שערותיו, למשל המסולסל והגלי מלמד על אופי סוער, הפכפך וכו'. שיער מלא קשרים מלמד על סיבוכים ותסביכים. שיער חלק עשוי ללמד על זרימה ורוח טובה. שיער שנוח לסידור כנ"ל וכדומה. גם לצבע השיער ישנה משמעות. ידועים מצבים שבהם מלבינים שערות ראשו של אדם כתוצאה משוק או בהלה רגשית. ישנם אנשים ובעיקר ילדים שנוטים לתלוש את שערותיהם, על מה הדבר מלמד? על כך שהאדם חש תלוש מההוויה. ישנו מצב שהשיער נושר ( ללא קשר תורשתי ), על מה הדבר מלמד? על קושי או חוסר יכולת לתקוע יתד ולהשאר, כאילו שאין אדמה ( קרקפת ) שתהיה מוכנה לשאת ולקלוט אותו, פעמים רבות נוכל לראות שאנשים אלה הם נוודים ברוחם או בפועל. למשל אדם שנמצא במצב בלתי אפשרי כמו בחיי נישואין המשולים לו כבית כלא, הוא אינו יכול ללכת בגלל כל מיני אילוצים, השיער יבטא את הקושי הזה בצורה מטפורית. עוד נקודה מבחינת הראיה ההומיאופתית היא שישנם מצבים של התפרצות חוליים לאחר תספורת. זה אופייני לרמדי שנקראת BELLADONA = אישה יפה, וישנן נוספות. בענין הצפרניים אצל יוצאי עדות המזרח והדרווישים בכלל
יש אמונה שאסור להשליך את הצפרניים הקצוצות כך סתם כי ישנן ישויות שניזונות מהן ויוצרות קשר עם נשוא הצפורן הגזוזה. צפורן = צפ,ר,נ = צופה רואה נהיה. כלומר לאיבר הזה ישנה משמעות מטפיזית של תקשורת חוצית. לסיכום - השיער והצפורן הם איברים חיים, נושמים ומתקשרים ברמות שאין אנו מחוברים אליהן יותר. וכשאדם אומר שיערי מת הוא מתכוון לומר, אני הוא השיער והשיער הוא אני ואני מת. אני מנסה לצמח את עצמי ולא מצליח, אני לא מצליח להחיות את עצמי. מבחינה קיומית נוח לו לגוף להקריב את השיער כי אין לו משמעות השרדותית ארצית. שום שיטה פרט להומיאופתיה הקלאסית אינה מסוגלת לרדת למעמקים האלה ולעורר את התיקון. ועם שיתכן ודברי נדמים כתלושים וחסרי ביסוס, הם אינם כך באמת וחבל שבני האדם אינם יודעים או קשובים ומעריכים את הגוף ובינתו העצומים. אהבתי את האנלוגיה על הלחץ הרגשי והשפעתו החונקת על הזקיקים.
 
מסכים לחלוטין ואפילו

ישנם תיאורים בזוהר המתארים את השפע האלוהי הירד מהקדמון לעולם דרך שערותיו גם בביואנרגיה ישנה משמעות רבה לשיער טוענים שהשיער קולט אנרגיות ולכן אם אני בסביבה שאינה מתאימה לי אנרגטית מסיבה כלשהי אני אוסף את שערותי וההיפך ההתיחסות לשיער כ"מת" אכן אינה במקום כל זאת היה לצורך ההבהרה שאין בכל התכשירים כדי "להחיות" אותו.... אלא לעשות בו שינויים קוסמטיים משל איפור על עור גס או קשה... מעניין שהיום האופנה היא להילך קירחים.... מה זה אומר על רמת הקליטה האנרגטית של אלה לכאורה מחוברים מחחוברים אבל משהו מנותק ? השיער גם על פי אמונות קדומות שומר זכרונות ולכן חלק מתהליך הטהרה שנגזר על אדם במימי קדם היה לגלח את שערותיו לאפשר התחלה חדשה צמיחה חדשה הכהן לא הורשה לעבוד אלא אם התגלח קודם וישנם דיונים על בתלמוד על כהנים בזמן הזה (ליתר דיוק לאחר חורבן הבית) האם הם חייבים להיות מגולחלם כל הזמן שאם יקרה המקרה או ירצה השם ויבנה המקדש ובדיוק יהיו חסרים כהנים אז שלא יצטרך לעכב יתר על המידה הכהן ואולי זהו המסר לימים אלו שנזכה להתחלות חדשות ולצמיחות חדשות גם בימי גילוח אלו ברכות לכולנו
 
אשריך דניאל על העושר שבאמתחתך

מענין של"קרח" קוראים כך כאשר הצליל מזכיר את "כירח". עגול, לבן ובוהק. וכדבריך - "שנזכה להתחלות חדשות ולצמיחות חדשות גם בימי גילוח אלו ברכות לכולנו", אמן ואמן!
 
תודה!! וכמו שאומרים וכן למר וביחוד

תודה מהעומק על האפשרות כאן לדיאלוג, סוג של חברותא רבה, חיבוק ובציפיה לטוב
 

עלעל1

New member
אז מה אפשר לעשות לפחות באופן

חלקי, כדי למנוע את הנשירה/ לחזק את צמיחת השיער. יש לי נשירה כבר המון זמן ואין לי ספק שזה קשור מצבי הנפשי ולכל מיני תהפוכות בחיים. זה כבר תקופה שי ארוכה- שנה +. אני אכן שוקלת טיפול הומיאופתי, אבל לא בתקופה הקרובה. אז מה אפשר לעשות בינתיים? יש משהו טבעי שניתן לקחת וכד'? תודה מראש ומאוד נהניתי לקרוא את הדברים המאלפים שכתבתם.
 
מעניין שאתה מעלה את נושא

השיער... היה לי חלום שאימי מגלחת את ראשי....מהעורף עד האמצע. מעניין מה זה אומר (אלישוע
) ובכל מקרה, מצדדת בדבריו של דניאל....שיער הוא מת!!! כל התכשירים למיניהם רק יביאו לשיפור זמני (לפעמים גם זה משהו). רק בשורות טובות
 
זה אומר

שיש בך משהו ש"מסרס" את עצמו והוא קשור בעברך. שאת מנסה להאחז ולחוש אך אין במה. אין עבר ואין עתיד, רק הווה. את קושרת את זה לאמא אבל האמת שזה תמיד תמיד אנחנו.
 
למעלה