השירות בסלקום - משהו פה ממש לא תקין

cganir

New member
השירות בסלקום - משהו פה ממש לא תקין

ובכן, סיפור קטן על שירות ממש מעורר רחמים של חברת סלקום. כנראה שכשאתה החברה הסלולרית הגדולה במדינה, כבר לא ממש אכפת לך מהלקוח הקטן. הסיפור החל לפני כשלושה חודשים - התקשרו אלי להודיע לי בגאוה ושמחה כי אני אחד מתוך מעטים שנבחרו לבדוק את רשת ה GSM החדשה של סלקום. נכנסתי בגאוה לתחנת שירות של סלקום, וכעבור כשעתיים יצאתי עם מכשיר חדש (שעתיים ? זאת מכיוון שאנשי השירות שם עוד לא היו מתורגלים לכל עניין ה PILOT הזה. אבל מילא. לא נורא). נאמר לי שבמשך התקופה ייצרו עמי קשר, ישאלו שאלות, ואני אדווח על נסיוני עם המכשיר. המכשיר הוא מסוג נוקיה 6210. מכשיר מאד נחמד, עם אפשרות הורדה של צלצולים ואייקונים יפים למכשיר (פרט חשוב מאד) - אפשרות שניצלתי, והורדתי למכשיר צלצולים ואייקון חביב (שעבורם חויבתי). מיותר לציין שאף אחד לא טרח לברר בכלל איך המכשיר מתנהג - מלבד מספר פעמים בהם נתקלתי בבעיה , ודווחתי להם בעצמי, לא נעשה שום בירור לגבי המכשיר. בנוסף, כאשר הודעתי להם על תכונה חסרה או תכונה שאינה עובדת במכשיר, הם טענו שאין מה לעשות, וגם אי אפשר לשנות את המצב. היום, סופסוף יצר עמי קשר מישהו מהמוקד של סלקום, ודחק בי לשדרג את גרסת המכשיר שלי, מאחר והתגלו תקלות שונות ומשונות בגרסה הקיימת אצלי. פניתי למרכז שירות כפי שנתבקשתי, להחלפת מכשיר.מאחר והמכשיר הוא מכשיר GSM עם כרטיס SIM, היה ברור לי שכל הזכרונות יועברו עם הכרטיס. לתדהמתי, בשדרוג מסוג זה, לא מועברים כל התוספים - אייקונים, תמונות של קבוצות, צלצולים - אופציות ששילמתי עליהם מכספי על מנת להנות מהם ! מסתבר שברגע שמחליפים מכשיר, אבדו הצלצולים לעד ! לא עזרו הבקשות , ההפצרות, והנסיונות להעברת הצלצולים - נציגי סלקום בשלהם - אין צלצולים. אין גם זיכוי עבור הצלצולים שהורדו. אם אתה רוצה - תוריד מחדש. תירוץ עלוב שניתן לי היה נסיון להשוות זכרונות שלא הועברו לצלצולים. אבוד. מה עושים במקרה כזה ? למי פונים ? לא ייתכן שסלקום תתן כזה שירות ולא תצין בשום מקום כי בעת החלפת מכשיר הולך כספנו לטמיון ! האם מקובל שחברה גדולה כמו סלקום תוכל להשתעשע עם כספנו בצורה כל כך מגעילה ? אודה לכם על עצותיכם.
 

odedg

New member
cganir שלום!

cganir שלום! ראשית כדאי לדעתי שתעיין במסמכי ההתקשרות, שסביר שנדרשת לחתום עליהם עם בעצוע העסקה הראשונה והשניה. אם יש בעיה, תפנה במכתב רשום ובפקס למנכ"ל סלקום. לא יעזור, תוכל לפנות לאירגוני הצרכנים וכו.
 

cganir

New member
אההמ. אתה ראית פעם את החוזים האלו ?

אלו חוזים ארוכים עם הרבה אותיות קטנות. בנוסף - אני חושב שחלה עליהם חובת הדווח על הנושא הזה כאשר הם מחייבים אותך על שירות שכזה. לא ייתכן שתשלם סכום עבור צלצול, וכשהטלפון יישבר או יוחלף תאלץ לשלם שוב את אותו הסכום על אותו השירות מחדש.
 

odedg

New member
חוזה לך ברח...

cganir שלום! אין ספק שיש משהו אנטי צרכני בחוזים כאלה, ואולי המחוקק בדחיפה רצינית של התקשורת, אירגוני צרכנים וכו, ישנו את החוק המחייב לפחות להצמיד הסבר קצר, ברור וממצה על עיקרי ההטבות והמגבלות לחוזים הארוכים ובהם אותיות בעלות מימדים זעירים (אם זכרוני אינו מטעני חוזה אחיד חייב הכתוב בו להיות בגודל 2 מ"מ לפחות. בנתיים אין ברירה אלא לקרוא בזכוכית מגדלת אם צריך את החוזים כמות שהם. זה בעקרון מגדיר חובות וזכויות הצדדים, וכל שינוי בו מחייב הסכמתם .
 

סקיווקר

New member
GSM- קרינה חזקה במיוחד

עכשיו לא רק הלקוחות של אורנג´ "יהנו" מהתכנולגיה הזאת אלא גם לקחות סלקום. ולגבי הטענות שלך, זה באמת מעצבן אבל צריך לזכור שתמיד מחליפים מכשיר הולכים לאיבוד איתו כל הזכרונות והצלצולים, זה לא משהו חדש. כרטיס הסים אוגר בתוכו את המידע של הקו (תעודת זיהוי של הקו) ולא של תכונות\צלצולים המכשיר ולכן ניתן לעבירו מכשיר למכשיר.
 
למעלה