"השירות הנפלא" של חברת פלאפון

ASAF103N

New member
"השירות הנפלא" של חברת פלאפון

או שקר כלשהוא... אני בא היום לאחד מרכזי השירות שלהם לתקן את המכשיר שלי הגעתי ב 10:00 בבוקר, קיבלו אותי לעמדת תיקונים ב 10:20 ככה ולפי התדפיס בדף, ב 10:25 המכשיר שלי נכנס לתיקון, הנציג אמר לי שיקח כשעתיים, ביקשתי מכשיר חילופי במקום כי אני לא יכול להמתין, פה התחיל "השירות הנהדר שלהם" כאשר שמעתי שאין להם מכשיר חילופי ועלי להמתין כשעתיים, אולי אפילו פחות. לאחר שעתיים שאלתי מה קורה? אמרו שזה עדיין בתיקון והראו לי שעל הדף היה מודפס צפי לסיום 12:58, אמרתי סבבה פאק שלי שלא הסתכלתי, ב 13:00 שאלתי מה קורה עם זה? אמרו שזה עדיין בטיפול ותוך 15-20 דקות יהיה מוכן, 13:15- מה קורה? יש בעיה במכשיר חסר חלק ומנסים לפתור את זה בדרך אחרת, זה גם בידיעה של המנהל. פה כבר התעצבנתי והסברתי לנציג שזה לא שירות וכל חברה אחרת מזמן היו שולחים אותי לדרכי עם מכשיר חלופי, הנציג טען שזה כן שירות וזה שאני קובע שזה לא שירות זה לא אומר כלום, ושאוטוטו המכשיר שלי יהיה מוכן, אמרתי לו שהאוטוטו הזה יקח עוד שעה??? הוא אמר לא לא ממש לא שעה, אני מקווה שאפילו פחות מחצי שעה. ב 13:35 חזרתי לבדוק האם יש נס והתקדמות? הוא בדק עם מי שעבד על המכשיר או שקר כלשהוא ואמר שתוך 15-20 דקות המכשיר מוכן. בשלב הזה כבר ממש נמאס לי, ביקשתי לקבל את המכשיר ואני כבר אתמודד לבד, הוא אמר שהוא לא יכול להביא לי אותו כי המכשיר מפורק. שאלתי אם ביום שישי יהיו שם נציגים שמנתקים לקוחות, ברגע שהוא אמר לי כן הלכתי, אני מתכוון לבוא יום שישי לאסוף את המכשיר ועל הדרך לחתום איפה שצריך כדי להתנתק מהחברה המגעילה הזאת! ושום מילה על ההטבה שקיבלתי לפני כחצי שנה של 5% הנחה בחשבונית שרק לפני כשבועיים גיליתי שהיא מחייבת אותי להיות מחובר אליהם לשנה, ושאם חלילה אני אתנתק אני אשלם על ההטבה הנהדרת הזאת 1500 שקל קנס!
 
אני באופן אישי לא מאמין לאף חברת תקשורת

ובאופן אישי מקליט כל שיחה איתם. שיהיה, בד"כ צריך את זה
 
למעלה