השירות של דינמיקה עד הבית - תיקון סמארטפון

Srulikg

Member
הזמנתי טכנאי של דינמיקה לטלפון הנייד בשירות עד הבית. וזה מה שכתוב באתר:

לקוחות יקרים, לאור המצב ובכדי לשמור על בריאותכם ובריאות הטכנאים שלנו, תיקון המכשיר שלכם יבוצע מחוץ לבית. יש להכין את המכשיר בשקית לשעה בה הזמנתם את הטכנאי. תודה על ההבנה ובתקווה לחזור לשגרה במהרה, דינמיקה.

לאן הטכנאי ייקח את הטלפון? למעבדה? ותוך כמה זמן הוא יחזיר אותו?
תודה מראש.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אולי בן אדם רוצה שמישהו ישתף חוויה שלו?
אני כששאלתי חברים הם לא אמרו לי למה אני שואל אותם.
אבל הוא לא ביקש שיתוף סובייקטיבי בחוויה, הוא ביקש מידע אובייקטיבי על מהות השירות (היכן יבוצע התיקון ובתוך כמה זמן). גם אם למישהו יש ניסיון במקום ובזמן מסוים, הוא לא בהכרח תקף לשירות שניתן כיום במקום מגוריו.
 

רכות מפנקת

Well-known member
נכנסתי לאתר.
ההודעה לא מופיעה.
האם היא מופיעה רק לאחר ביצוע הזמנה והזנת אמצעי תשלום?
כי אם כן, זה קצת מלוכלך לדעתי. אני פשוט לא ראיתי את ההודעה ושיערתי שאם לא ראיתי, זה כי זה מופיע רק למי שמבצע הזמנה. כך הדבר?
 

Srulikg

Member
כן, רק אחרי שביצעתי את ההזמנה הופיעה ההודעה.
יש לומר שהם לא גבו ממני אמצעי תשלום.
 
למעלה