השיר הצרפתי יעבור REVAMP וייקרא "Mon Alliée"

dosfer

New member
השיר הצרפתי יעבור REVAMP וייקרא "Mon Alliée"


החליטו לעשות REVAMP לשיר הצרפתי

בקרוב תצא הגרסה החדשה


נשמע מעניין

לפי הדיווחים זו תהיה גרסה אקוסטית
 

babyface19

New member
הוא כבר עבר והגרסה נשלחה לאנשי EBU

במפגש המשלחות שנערך ב-9/3.
כל מה שחסר זה פרסום הריוואמפ בסינגלו/או בערוץ היוטיוב הרשמי של טום , או להמתין לאלבום הרשמי של התחרות שישתחרר בעוד כחודש.
אני מאמין שהאפשרות הראשונה תהיה בקרוב.
 

צIIת Kuss

New member
בוויווי בלוגס אומרים שגרסת האירוויז תהיה אקוסטית

כלומר הזמר קרא את התגובות ועשה שינוי דרמטי בגלל התגובות.

אותו הדבר הזמר הצ'כי שעשה ריוואמפ, קרא את התגובות וכעת הוא שוקל לחזור לגרסה המקורית.

בקיצור הזמרים קוראים תגובות ביוטיוב וצופים בסרטוני ריעקשן ופועלים בהתאם לדעת הקהל. מה שהם לא יודעים זה ש"קהילת היוטיוב", עם המנהיגים הבלתי מהוללים וויוויבלוגס, מקדשים טראש בלבד.

תארו לכם סלבדור היה מקשיב לתגובות, ושולח לאירוויז את גרסת הרימיקס עם עיבוד דאנסי זול שהיה מרצה את וופי מוויויבלוגס ויתר האפסים שעושים סרטוני ריעקשן ודירוגים.

ראינו שאלקסייב הבלארוסי שינה את השיר 200 פעם עד שהגיע לגרסת האירוויז הנכספת... והשאר היסטוריה. בקיצור שיר שעושים לי ריוואמפ כנראה שמלכתחילה הוא חסר סיכוי.
 

Willo the Wisp

New member
דווקא טוב שמקשיבים לפאנדום

אבל צריך להיות מקצועיים בעלי עמוד שדרה אמנותי, לדעת לאיזה הערות שווה להתייחס ולא לעשות באופן עיוור כל מה שאנשים כותבים בתגובות למאמרים של סיסיבלוג.
דוגמה טובה: בעקבות התגובות הקוטלות למייד עוף סטארז, מדלי עשה בלחץ של זמן אלבניזציה מוחלטת והופך אותו לשיר שופטים, מה שהציל אותו ואף הביא תוצאה מכובדת (גבוהה מדי) בגמר.
דוגמה לא טובה: התגובות להוֹם היו שליליות, אז החליפו את היבבה המהממת בתחילת השיר באינסטרומנטל ״תזמורתי״ שנוגן על סינתיסייזר וקישטו את השיר בצלילי עוּד וקלידי אייטיז לא קשורים לכלום. אני חושב שזה (ביחד עם ההעמדה הצדי צרפתית) הרחיק את השופטים מחד ולא הוסיף אף מסרון לישראל מאידך.
 

babyface19

New member
לגבי וויליאם וחבורתו....

למדתי עם השנים לקחת בעירבון את המידע/ספקולציות שלהם.
אני ממתין לשחרור של טום, שאגב הכריז לפני כ-3 שבועות שזאת תהיה גרסה יותר פולקלוריסטית, הווה אומר יותר בשפת המקור, וגם כתבתי על זה כאן עם תמונה וציוץ של טום מהסטורי שלו.
 
למעלה