השכרת דירה בימי הקורונה

ashton1

New member
השכרת דירה בימי הקורונה

שלום לכולם,
האם בימים האלה ניתן ללכת לראות דירה להשכרה ובהמשך גם לעבור אליה עם כל מה שכרוך בזה?
כן, יש הנחיות של 500 מטר מהבית, אבל אני רואה שהצעות השכירות בכל מיני קבוצות ברשת ממש לא מתמעטות ואנשים מתעניינים, שואלים פרטים וכנראה גם מתכוונים ללכת לראות את הדירות. אז איך זה מסתדר עם המצב? האם חל איסור ללכת לראות דירות?
 
זה לא תואם את ההנחיות

במידה ויש מי שמראה את הדירה. אבל ההנחיות גם לא תואמות את עצמן באותה מידה.
אני אישית ויתרתי על כל ניסיון להשכיר או למכור בשלב הזה. אולי יש מתענינים, אבל גם ככה בלי קורונה אנשים לא עומדים בהתחיבויות לבוא לראות דירה (קובעים ולא מגיעים) לדעתי עכשיו הרבה יותר לא יגיעו דה פקטו. אולי אנשים חולמים על מצב נורמלי ושיגרתי שבו אפשר לעשות הכל כולל לראות דירות, אבל המציאות היא אחרת. אני גם חושבת שהשוק מאד לא יציב כרגע. כל ניסיון למכור או להשכיר יגרום מפח נפש.
 

ashton1

New member
אבל התייחסתי ספציפית לימי הקורונה וההנחיות

נכון, תיארת מצב שקורה גם בימים רגילים, אבל אני שאלתי אם ניתן ללכת לראות דירות לאור ההנחיות הקיימות. ז"א יכול להיות מצב שבדרך לראות דירה יבדקו את מטרת הנסיעה וזה יתגלה בניגוד להנחיות ויגרום לקנסות וכו'?
 
אתה לא שואל אם זה חוקי

אתה שואל מה הסיכוי להיתפס. יש הבדל. לגבי חישוב סיכויים תיקח סטטיסטיקאי או קוראת בקפה.
 

ashton1

New member
אני כן שאלתי אם זה חוקי

זה מה שכתבתי: "נכון, תיארת מצב שקורה גם בימים רגילים, אבל אני שאלתי אם ניתן ללכת לראות דירות לאור ההנחיות הקיימות".
לפני זה לא ענית לי חד משמעי - "זה לא תואם את ההנחיות, במידה ויש מי שמראה את הדירה. אבל ההנחיות גם לא תואמות את עצמן באותה מידה".
ז"א, לפי התשובה שלך, מצד אחד זה לא חוקי, אבל גם ההנחיות לא תואמות את עצמן. זאת לא תשובה ברורה.
 
מה שכתבת בהחלט מראה שאתה מודע לזה שזה לא חוקי

ואתה פשוט מחפש פרצה ודרך לכופף את כללים כמו כל ישראלי חפיפניק. תראה, מעבר לכל שאלה חוקית או אחרת, זו שאלה מוסרית. בא לך לקחת את הצ'אנס להדביק מישהו בקורונה, להידבק בעצמך (וכמו שאתה לא מקיים את ההנחיות כנראה גם להדביק את האנשים סביבך שאולי כן איכפת לך מהם)? סבבה- תלך. לא בא לך לקחת את הצ'אנס, אל תלך. זהו מאד פשוט. התחת שלך מאמי. אני אנשים אותך בכל מקרה.
 

ashton1

New member
מה שכתב בהחלט מראה על רמת ההבנה והאינטליגנציה שלך

בזה נסיים את הדיון.
 
עלבונות עלבונות

גם הנשיא טראמפ חשב שהוא יכול לנצח נגיף עם מילים. זה לא עובד ככה. רמת ההבנה הואינטיליגנציה שלי היא כזו, שאני מבינה שהמציאות חזקה יותר מכל מה שמתאים לך. מה שאתה לא. חבל שסגרו את הגנים.
 

רונה20201

New member
היי

בבדיקה מול משרד הבריאות, אין בעיה ללכת לראות דירה ובמקביל לשמור על ההנחיות הבאות: מרחק 2 מטר וחובת מסכה.
שנית, יש משרדים שמעניקים את הצילום של הסיור הוירטואלי לדירה, ככה אנשים יכולים לראות את הדירה מבלי הצורך לצאת מהבית...(המשרד של וואריה בתל אביב עושה סיורים וירטואלים לדירות)
 
הדיון הזה הגיע לפסים צורמים למדי

השפה בה השתמשתם לא מקובלת, מותר לא להסכים עם אנשים, אבל יש תרבות דיון שמצופה מאנשים מבוגרים.
&nbsp
ולשאלתך - ממה שידוע לי, במקרים בהם לא הייתה ברירה, אנשים הלכו לראות דירות וזה לא משהו שנאסר באופן גורף, קורת גג זה מצרך דיי בסיסי ואם מאפשרים ללכת לסופר, אפשר להבין שמי שהחוזה שלו עומד להסתיים מתבקש שילך לבדוק דירות חלופיות, כמובן תוך כדי הקפדה על ההנחיות ומניעת התקהלות (ימים פתוחים בדירות כמו שמקובל בשגרה, לא אמורים להתקיים בימינו).
&nbsp
אציין בהזדמנות זו שכאשר עזבתי דירה, הרבה לפני שחשבנו שנגיע למצב הנוכחי, היו מתעניינים רבים בדירה, ביניהם זוג שלא יכל להגיע בערב שהראיתי את הדירה, והיות שהבינו שאם לא יגיעו באותו ערב אסגור עם מישהו אחר, הם ביקשו מחברה שלהם שתבוא לראות במקומם ותתקשר אליהם בשיחת וידאו, כדי שיוכלו להתרשם. הם הודיעו על סמך שיחת הוידאו שהם מעוניינים, ובסופו של דבר - שכרו את הדירה.
מה שאני מנסה להגיד זה שלראות את הדירה בשיחת וידאו זה לא דבר כזה נוראי, ואפשר להתרשם בצורה הזאת, ורק אם הדירה ממש נראית לך ללכת פיזית לראות.
 
למעלה