השכרת דירה לפסטיבל המחולות

liorswisa

New member
השכרת דירה לפסטיבל המחולות

שלום לכל המפזזים והמפזזות.. הייתי מעוניין להציע את דירתי להשכרה לרגל המחול אבל אני מניח שמנהל הפורום לא ישמח בכך ויבעטני מהפורום בפילייה הפוכה.. אם כן אשמח לדעת היכן כן ניתן לפרסם..
כל טוב,
ליאור
 
אפשר גם לפרסם (בתשלום) באתר רוקדים של ירון מישר

והלוואי ופרסומי ההרקדות יהיו רק 0.00001% מכלל הפרסומים באתר רוקדים. אם יתממש החזון הזה שלי יהיה לי כדאי להיכנס כל יום לאתר רוקדים של ירון מישר על מנת להחשף לפרסומות בעניינים הקשורים והנושקים לתחום המחול העממי בישראל.

לצערי 100% מהפרסומות באתר רוקדים של ירון מישר הם של הרקדות בלבד (או אולי של מופעים עם זמרים). ולכן אין לי מה לחפש באתר רוקדים ומסיבה זו אני לא נכנס לאתר רוקדים.

הייתי מעוניין לעשות מנוי לאתר או לעיתון אובייקטיבי שיש בו גם פרסומים בנושאים הקשורים והנושקים לתחום המחול העממי בישראל (לא הרקדות!!!), כמו בתי עסק לממכר תקליטורים או קבצים מקוריים לריקודי עם, הפקות במה, מופעי מחול, הטבות ומבצעים לכוריאוגרפים ורקדנים, וכו...

לצערי הרב עיתון רוקדים של ירון מישר איננו אובייקטיבי כלל!!! וזאת מאחר והוא משמש כשופר פרסום של עיריית כרמיאל ושל ארגון המרקידים. עיתון אובייקטיבי צריך לפרסם גם כתבות תחקיר וגם חשיפות מהנעשה מאחורי הקלעים ולהציג את הדברים בצורה אובייקטיבית ולא בצורה מוטה לטובת עיריית כרמיאל ו/או ארגון המרקידים ו/או שלמה ממן וכו...

כמו כן, אדם שעוסק בעיתונות צריך להיות אובייקטיבי לחלוטין ולא אדם המצוי בניגוד אינטרסים (כמו חבר של שלמה ממן או חבר של אהרון סלומון וכו...). מי שמצוי בניגוד אינטרסים צריך לפסול את עצמו מלעסוק בעיתונות מאחר והכתבות שלו יהיו מוטות שלא לומר פרסומיות ויחצניות.

לדוגמה:

עיתון אובייקטיבי היה מפרסם מדוע ולמה מועדף במשך שנים שלמה ממן על פני כוריאוגרפים אחרים. אם באמת שלמה ממן הוא אחד ויחיד ואין לו כל מחליף, אינני רואה סיבה מדוע ולמה הדבר צריך להיות סודי ביותר ומוסתר מהציבור. אם באמת שלמה ממן הוא אחד ויחד ואין לו כל מחליף, פרסום הדבר בכתבת תחקיר מקצועית היה לעניות דעתי מציג בצורה חיובית את פסטיבל כרמיאל ואת שלמה ממן.

אבל כאשר מדברים בסיסמאות ומסתירים מהציבור מידע ונתונים, אז ככל הנראה יש לכך סיבה טובה...

כשאין שקיפות אז יש שחיתות!!!

נ.ב. - וכמובן לפרסם את הכתבה הזו באינטרנט על מנת לגרום לאנשים לעשות מנוי לעיתון. וכמובן שהעיתון צריך להמשיך בצורה עקבית ושיטתית בכתבות תחקיר ובחשיפות שאם לא כן אז אנשים יבטלו את המנוי לעיתון לאחר שיפוג תוקפו.

עיתון רוקדים נראה כמו ביטאון של ארגון המרקידים ולא כמו עיתון מקצועי. ועוד לא כתבתי מילה על כך שאין בעיתון רוקדים שום כלום על להקות המחול.
 
למעלה