השלמתי את ההסבה של ה Trek Ion

rubber duck

New member
השלמתי את ההסבה של ה Trek Ion

אחרי שחפרתי וחפרת
יחסי העברה וכו.........
השלמתי את הרכבת המערכות

Sram Rival Cx1

קראנק Bontrager rxxxl אורך זרוע 170
גלגלש Sram Cx1 עם 42 שיניים
קסטה 11-36 , 11 הילוכים
מעביר אחורי Sram Rival cx1 כלוב בינוני

מחר או מחרתיים גם ארכוב על המפלצת

שרון












 

cipo 1

New member
שרון לא יודע לפי מה קבעת את אורך השרשרת אבל נראה לפחות

לפי הצילום שבמצב שהשרשרת נמצאת על הג"גש של ה - 36T המעביר
האחורי מתוח בצורה קיצונית . (צילום CX1-2) תקן אותי אם אני טועה.
בכל מקרה תהנה מהאופניים .
עודד צור
 

אילון22

New member
עוד לפני שועדת פנלים תיכנס לתמונה... הערה

לימדו אותי שהחלק הסופי של הדרופים צריך להיות מקביל לריצפה.. אצלך הוא נמוך בצורה קיצונית...אתה הולך להעמיס על הגב והכתפיים...
 

זכיר

New member
צמע, הוא שם כאן בשביל התמונה 10 מטר בלטות מצוירות

וביקש מהכלב שיסדר וינקה יפה את פינת האוכל שלו לפני שמצלמים, אז הוא מקבל פקטור לא קטן עוד לפני שניגשים לבדוק את התשובות.
 

rubber duck

New member
מאחר ואת וועדת פנלים שיחדתי , אז להלן תגובתי

וועדת פנלים שוחדה באופן ישיר ועקיף גם יחד

על הטיפול ברצפה אחרי מנכל הבית ( MUrphys )

לגבי הכידון , הזווית הנראית היא הטעה
האופניים תלוייםע לה סטנד עם גלגל קדמי מונמך מעט - מטעמי נוחות טיפול

לגבי אורך השרשרת
עקרונית היא יכולה להיות ארוכה יותר בחוליה
אחך גם במצב זה ניתן לקצר עוד אחת
האורך הנוכחי ביחד עם הכיוון של מעביר ה 2:1 נותן את מהירות התגובה האופטימלית לטעמי ( יש השהיה קטנה בהעלאת הילוך וההורדה ללא כל השתהות )

ואיך זה נוסע
אספר מחר


שרון


 

tkatzir

New member
"אנחנו צריכים לדבר"

בפעם הבאה שתנסה לשחד מישהו - זה יעזור אם אתה תשלם עליו, ולא תתקע אותו עם התשלום על הדברים שהוא אכל ושתה...


לא יזיק גם להגניב לו כמה "הרצלים" בתוך הכידון (לא צריך כלים בשביל לפרק ולהרכיב בחזרה את הפקקים) בלי שירגיש.

טל.
 

tkatzir

New member
פיספסת

אני מקווה שאתה לא זה שמנקה את הבית...
לחדי עין: מה מסתתר בתמונה 6 בין הקראנק ל seattube?
לשאר האדם: קצת יותר בולט בתמונה 5.
&nbsp
מר rubber duck שם תמונות נקיות בהתחלה, והחביא את כל הלכלוך (תרתי משמע...) בתמונות האחרונות.
&nbsp
&nbsp
מה עם העובדה שחובה לרכוב עם משקפיים כדי שהסטירר לא יוציא לך עין?
&nbsp
והונטילים ארוכים מדי.
לא חבל? זה מסה מסתובבת בהיקף הגלגל!
זה שווה ערך לכך שהאופניים שוקלים 20 גרם יותר!!!
&nbsp
באופן אישי הייתי ממקם את הידיות במקום אחר על הכידון.
&nbsp
טל.
 

ariasdo

New member
תתחדש - ויזואלית הקסטה נראה הרבה יותר גדולה מהקראנק .......

 

rubber duck

New member
אריה , יכול להיות שלטיפוס קירות זו המערכת האידאלית

באופן עקרוני , המעביר האחורי שיושב שם מסוגל לקחת גם קסטה עם גלגש 40
ואם תרכיב בקראנק גלגש 40 תקבל יחס של 1:1 ...........

עם ארכיב מעביר אחורי עם כלוב ארוך , סביר שאוכל להרכיב קסטה 42 .........
ואם תבחר בגלגל בקראנק - קטן מ 40 , סביר שעם הרגליים שלך , לא תהיה עליה שלא תוכל לה ...........

שרון
 

ariasdo

New member
עד הקירות צריך לרכב המנוע מוגבל בסל"ד אני חייב יחס 53/11-13

 

mtnels88

New member
תתחדש ותהנה מהם

זה בוודאי יותר כיף לרכוב על אופניים בבנייה עצמית.
 

rubber duck

New member
תודה לכל המברכים

רכבתי הבוקר רכיבה קצרה
התחושה מאד אינטואיטיבית
הכל מהיר מאד
לא טיפסתי בשום מצב שדרש לעלות לגדולים ביותר
באיזור העבודה הטבעי זה הרגיש נהדר
בסיום הרכיבה הגעתי למסכנה שנידרש עוד כיוון הילוכים עדין ( יבוצע מחר אחרי שאבצע יום טיפול לכל הצי )

כמות החלפות ההילוכים אכן מעט גבוהה יותר
אבל בזכות אורך השרשרת המויק , מתקבלות החלפות מהירות ונעימות גם מעלה וגם מטה

בקיצור בהחלט קונפיגורקציה מבטיחה
מבטיח לעדכן אחרי שאטפס עימן בכביש ואחרי שארכוב קצת בתנאים דלי אחיזה

שרון
 
למעלה