השלמת מחלף אם המושבות (לא רק לטובת פ"ת. גם לטובת ב"ב ור"ג).
עיריית פ"ת מתכננת בימים אלה חיבור בין הצומת של אם המושבות-מרטין גהל לבין כביש 4 לצפון.
במקום הצומת הקיים תוקם הפרדה מפלסית שתאפשר נסיעה רצופה בציר אם המושבות ומעליה פנייה אל כביש חדש לצפון מכל הכיוונים (גם מכיוון ב"ב ור"ג לבאים מכיוון מערב).
הכביש החדש יתחיל בצומת ויעבור על גשר מעל מסילת הרכבת ומעל התוואי העתידי של דרך 491. הגשר יתחבר לשוליים המזרחיים של כביש 4 לכיוון צפון.
לא היתה ברירה לעריית פ"ת אלא לתכנן את החיבור הזה בגלל התוספת הענקית של שני המגה-פרוייקטים שנבנים כעת על ציר אם המושבות (אינטל ופארק איזורים ב').
הצומת, שסימן ההיכר שלו הוא השלט הצהוב שמזכיר ש"אין יציאה לכיוון גהה", לא יכול יותר לעמוד בעומס התנועה שמוסיפים לו שני המגה-פרוייקטים ובטח שלא בעומס שיוסיף לו המשך דרך אם המושבות עד לאיזור התעשייה סגולה.
לכן עיריית פ"ת החליטה "להתלבש" עליו.
צריך לזכור גם שהצומת מקשר בין אצטדיון המושבה לבין הבאים אליו מב"ב ומר"ג.
עיריית פ"ת מתכננת בימים אלה חיבור בין הצומת של אם המושבות-מרטין גהל לבין כביש 4 לצפון.
במקום הצומת הקיים תוקם הפרדה מפלסית שתאפשר נסיעה רצופה בציר אם המושבות ומעליה פנייה אל כביש חדש לצפון מכל הכיוונים (גם מכיוון ב"ב ור"ג לבאים מכיוון מערב).
הכביש החדש יתחיל בצומת ויעבור על גשר מעל מסילת הרכבת ומעל התוואי העתידי של דרך 491. הגשר יתחבר לשוליים המזרחיים של כביש 4 לכיוון צפון.
לא היתה ברירה לעריית פ"ת אלא לתכנן את החיבור הזה בגלל התוספת הענקית של שני המגה-פרוייקטים שנבנים כעת על ציר אם המושבות (אינטל ופארק איזורים ב').
הצומת, שסימן ההיכר שלו הוא השלט הצהוב שמזכיר ש"אין יציאה לכיוון גהה", לא יכול יותר לעמוד בעומס התנועה שמוסיפים לו שני המגה-פרוייקטים ובטח שלא בעומס שיוסיף לו המשך דרך אם המושבות עד לאיזור התעשייה סגולה.
לכן עיריית פ"ת החליטה "להתלבש" עליו.
צריך לזכור גם שהצומת מקשר בין אצטדיון המושבה לבין הבאים אליו מב"ב ומר"ג.