השם שלי הוא מאור פז, וכשאני אהיה עשיר, הדבר הראשון בתור שאני אצטרך להשיג הוא עזרה מקצועית.

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
פשוט יש יותר מידי דברים שאני עושה, יותר מידי דברים שאני מתעסק בהם. אפילו ביחד עם האפס מעורבות שלי במטלות הבית, אני בקושי מצליח להשתלט על הכול.

הלימודים האקדמיים, הכתיבה שלי בתפוז, עבודתי היצירתית, עבודתי המדעית, הספורט המתון, הבילויים. כל זה מבלי לדבר על זה שאני צריך להכין לעצמי את האוכל שלי בארוחה-שתיים במהלך היום שזה לא מה שאמא שלי בישלה (אמא מכינה לי משהו פעם ביום, על-פי רוב דברים קלים וזריזים כי זה מה שאני אוהב, חביתות, פתיתים וכאלה...), ובמיוחד הארוחת פירות וירקות היומית הקבועה שלי זה רבע שעה עבודה, כל התה והקפה שאני מכין לעצמי, הלרדת למטה לקחת את הכביסה כשאמא קוראת לי לקחת את הכביסה, לבחור לעצמי את הבגדים שאני אלבש אחרי המקלחת. כאילו, ההההללללוווווו!!!! אני טובע פה!

כל מה שהוא לא הלימודים האקדמיים, הכתיבה בתפוז, עבודתי היצירתית, עבודתי המדעית, הספורט המתון והבילויים, אלו דברים שמישהו אחר יכול לעשות בשבילי כאילו, הבנתם?

גם הדברים שזה אני שצריך לעשות אותם בעצמי בלית ברירה, עדיין, יכול להיות לי מישהו שיעזור לי לקום בבקרים, יעזור לי לנהל נכון את משאבי הזמן שלי, יסיע אותי לבילויים שלי בהתראה של רגע במקום שאני אצטרך להזמין מונית ואז לעמוד שם רבע שעה כמו מפגר ועוד כל מיני דברים קטנים כאלו.

אז כאילו...כן, כשאני אהיה עשיר, הדבר הראשון בתור שאותו אני אצטרך להשיג, הוא עזרה מקצועית. מישהו שייקח ממני את כל המטלות הקטנות שזה לא אני שחייב לעשות בעצמי, יעזור לי לקום מהשינה ולנהל את לוח הזמנים של כל הדברים שזה אני שצריך לעשות בעצמי, יסיע אותי למקומות ובכך יחסוך לי זמן של להתקשר ולהמתין למוניות, ובאופן כללי יעזור לי להשתלט על הכול ולנהל את חיי.

פעם, קראו לזה "משרת". היום זה כבר לא תקין פוליטית. בארצות דוברות אנגלית, המילה המקובלת כיום היא "באטלר". שזאת מילה מפונפנת ותקינה פוליטית ל"משרת", אבל אני לא חושב שזה כל-כך עובד בעברית. מעניין מה המילה התקינה פוליטית בעברית. אם מישהו יודע, או אם למישהו יש רעיונות או הצעות בנושא, אשמח לשמוע.

בכל מקרה, ובהיעדר מילה תקינה פוליטית לקרוא לזה, אז רק לשם הנוחות, ובשרשור זה, ועד שאמצא את המילה הנכונה, בואו באמת נקרא לזה "משרת" ונגמור סיפור.

אז כן, כשאני אהיה עשיר, הדבר הראשון בתור שאני אצטרך להשיג, זה משרת. במיוחד המשרת הראשון ולמרות שבהמשך הדרך יהיו עוד, במיוחד הראשון, זה צריך להיות הבחור המושלם. אבל מה זאת אומרת "הבחור המושלם להיות המשרת שלי"?

אני מניח שמה שזה אומר זה...שזה צריך להיות הבחור שיענה על כל הדרישות שלי?

אוקיי, אוקיי, עכשיו אנחנו מתקדמים, אבל מהן הדרישות שלי?

ומאיפה להתחיל בכלל? אנחנו מדברים על בן-אדם שלם עם סט שלם של תכונות פיזיות, אישיותיות, ושכליות וכישרוניות.

שנתחיל מהדברים הפשוטים? שנעבור מהקל אל הכבד? כלומר...אני לא יודע, זה נשמע נכון 🤷‍♂️

אוקיי, אז התכונות הפיזיות.

נתחיל מהמין. למרות שלפי התכנונים הנוכחיים שלי, בסוף הדרך אמורים להיות 16 משרתים, שמונה גברים ושמונה נשים, בהתחשב בכך שאנחנו מדברים על המשרת הראשון ממש, שדווקא הוא חשוב שיתאים ככל האפשר, כי איתו אני אלך לחפש את השאר והוא זה שאיתו אני מתחיל בעצם את כל הדבר הזה, והוא הבסיס של הבסיס, כמו גם מי שיהיה רב המשרתים שינהל את כל השאר, אז דווקא הוא צריך להיות מתאים ככל האפשר ודווקא הוא צריך להיות הבסיס הכי טוב, הכי מוצק והכי יציב שממנו הלאה אני אבנה את כל שאר מערך המשרתים, ולכן, אני חושב שזה יהיה רעיון טוב, ואני חושב שזה יהיה הכי נכון, שנתחיל מגבר, וזאת מכמה סיבות.

עד המשרת הבא, שכבר יהיה משרתת, המשרת הזה יעשה גם את העבודות הגבריות וגם העבודות הנשיות, שיש בהן משהו משפיל עבורו לעשות אותן בתור גבר, וזה מכיוון שעבור גבר שעושה עבודות נשיות, כמו לדוגמה ניקיון, אולי זה קצת משפיל או קצת לא נוח, אבל אישה מצד שני, הרבה פעמים פשוט לא יכולה, לא שלא נוח לה או לא מתאים לה או יהיה לה קשה או היא תהיה מושפלת, אלא היא ממש לא יכולה, לעשות עבודות גבריות, וחוסר יכולת לעשות עבודה מסוימת, הרי שזה גרוע יותר מאשר שגבר יעשה וירגיש לא בנוח, עם עבודה של אישה. הבנתם את הרעיון?

בנוסף, ובמיוחד עם המשרת הראשון, חשוב החיבור, וחשוב הקשר האישי. זה צריך להיות מישהו שעד לגבול מסוים אני והוא נוכל להיות כאילו כמו מן חברים כאלו, וזה יהיה מישהו שאני ארגיש בנוח לנהל איתו שיחות, וזה צריך להיות מישהו שאני אוכל כאילו כמו מן להסתחבק איתו כזה. ומן הסתם, כל אלו יהיו דברים שיהיה יותר הגיוני, יותר נוח ויותר אפשרי להשיג אותם, וגם יותר בקלות, עם מישהו מהמין הזהה.

כי כאילו, תמיד יותר מסתדרים ויותר מצליחים להיות חברים עם אנשים מהמין הזהה, נכון? לכן, מבחינת מין, על המשרת הראשון להיות גבר, ובכך בעיקרנו כיסינו והסברנו והחלטנו על עניין מין המשרת הראשון, בתוך הקטגוריה הרחבה יותר של כלל התכונות הפיזיות הרצויות והנדרשות.

ממשיכים. מבחינת חוזק פיזי, קודם כל, אני לא כל-כך יודע איך מודדים דבר כזה בכלל, והאם זה גם חשוב? אולי קצת. כאילו, אני לא יודע, אולי כשיהיו לי ילדים הם יכולים להירדם במכונית ויהיה צריך לסחוב אותם מהמכונית אל המיטה שלהם. וכאילו, יש את עניין הקניות מהסופר שצריך להרים. אני לא יודע, אולי קצת. מבחינת חוזק, זה לא יכול להיות מישהו מתחת לממוצע, אבל החל מממוצע ומעלה זה בסדר.

מבחינת גובה, הוא לא יכול להיות משמעותית יותר נמוך ממני, או משמעותית יותר גבוה ממני, כי זה הרי יהיה לא נוח בהתנהלות שלנו זה מול זה. הגובה האופטימלי לגבר הוא 1.85 מטר, ואני עצמי בגובה 1.88 מטר, אז נראה לי שבהערכה גסה, כל זה דבר בין 1.8 מטר ל-1.89 מטר יהיה בסדר.

מבחינת מראה חיצוני, שיהיה בלונדיני עם עיניים כחולות. לא כי זה באמת כזה-כזה חשוב לי ולא בקטע הומואי או משהו. זה פשוט ש...איך אני אנסח את זה בצורה שלא תישמע לא טוב? בעצם יכול להיות שאי-אפשר. טוב, אני נכנע, העניין הוא שפשוט יותר כיף להיות מוקף באנשים יפים 🤷‍♂️

זה פשוט יותר כיף, יותר מעורר אנרגיות, יותר מרנין, יותר מתמרץ, יותר אאאמממ...יותר מפיח רוח חיים. יותר מביא שמחה. יותר מעורר. אנשים יפים פשוט יוצרים סביבם אצל כל האנשים שהם מוקפים בהם תחושות יותר חיוביות.

גם יהיה יותר כיף ויותר נוח להיות מוקף באנשים שנראים כמוני, כמו בני משפחתי הגרעינית והמורחבת, ובאופן כללי, כמו האנשים שלי.

לכן, ולמרות שבאופן כללי כל הדרישות שיש לי מהמשרת הראשון הן קצת פחות קריטיות אצל כל המשרתים הבאים, בגדול ובאופן כללי, אשמח ששיער בלונדיני ועיניים כחולות יהיו נטייה חוזרת ברוב המקרים של רוב המשרתים שיהיו לי, גברים ונשים כאחד.

אה, כן, ושגם לא ירכיב משקפיים ושלא יהיה צפי לכך שיהיה צריך להתחיל להרכיב משקפיים בעתיד הנראה לעין. הדבר הרי יפגע ביופי שלו ולכן בתחושות החיוביות שהוא משרה סביבו בכל אשר הוא הולך.

שבאופן כללי לא ייעזר בכל עזרים כלשהם לתפקודו. לא משקפי ראייה. לא מכשירי שמיעה. שלא יהיו לו קמטים כלשהם בפניו או גופו. שיהיו לו שיניים טובות ולבנות. אני רוצה כמו מן "מישהו חדש" כזה. "ישר מהאריזה", אפשר להגיד בחצי צחוק.

מבחינת גיל, אני מעדיף מישהו צעיר. צעיר יותר ממני, בכל מקרה. כשאתה מוקף באנשים צעירים יותר, זה דבר שמצעיר או לפחות מאט את ההזדקנות של האדם, של הגוף, של המוח ושל הנפש. אשמח לקצת רוח צעירה מסביבי. הדבר יצעיר אותי פיזית ונפשית ויכניס אנרגיות חדשות. זה יהיה כיף. זה יהיה מרענן. מבחינת גיל, נראה לי שהייתי רוצה, לפחות במשרת הראשון, מישהו בין הגילאים...בואו נגיד מישהו בן בין 17 ל-21.

תחשבו גם שמישהו צעיר יותר ממני, וצעיר באופן כללי, זה מישהו שיהיה יותר קל ויותר נוח לעצב אותו לכדי התצורה המדויקת פחות או יותר של הבן-אם המדויק פחות או יותר שאני צריך אותו ורוצה אותו, שזה הרי דבר חשוב במיוחד אצל מישהו שאמור להיות המשרת שלי, נכון? מישהו צעיר יותר זה יהיה מישהו שפשוט יהיה קל יותר "לאלף" אותו. מישהו שיותר יציית ויותר בקלות.

ובאופן כללי ומעבר לכל זה, זה צריך להיות מישהו בריא מכל הבחינות, זה הרי ברור, כן?

ושיהיה רוסי. כמוני. וכמו משפחתי. זה יהיה יותר טוב ויותר כיף ככה. עוד בסיס משותף כזה. מה אכפת לי?

נראה לי שבעיקרון סיימנו עם התכונות הפיזיות? נעבור לקבוצת התכונות הנדרשת הבאה.

התכונות האישיותיות.

איזה מן בן-אדם, עם איזו מן אישיות ואיזה מן אופי אני מחפש על-מנת שישמש בעבורי כמשרת הראשון שלי?

אוקיי, החלק הזה הוא קצת יותר טריקי, אבל אם אני אחשוב על זה ממש טוב, אני מאמין שאני יכול לפצח את זה.

הייתי רוצה מישהו ש...קודם כל יהיה בן-אדם טוב, עם תכונות טובות, ועם הלב במקום הנכון. מישהו נחמד, מישהו נוח שלא מתווכח או רב יותר מידי. מישהו עם נדיבות רוח. מישהו אכפתי, אמפתי, סימפתי. מישהו שבאמת יאהב אותי. מישהו שבאמת ידאג לי. מישהו שבאמת יהיה אכפת לו ממני. אני רוצה מישהו שלא כועס לעולם או שאינו כועס בקלות. מישהו שממהר לסלוח וממהר לשכוח. מישהו שיצחיק אותי, אבל באותה מידה, מישהו רציני כשצריך. מישהו שידע לקרוא את המצב ואת החדר ויוכל כמו לחוש באופן אינסטינקטיבי למה אני זקוק בכל רגע. מישהו נקי ומסודר בהופעתו. מישהו ממושמע. מישהו שקט. מישהו חרוץ, אחראי, דייקן ויסודי. הגון, אדיב, מוסרי, מהימן, ישר. נמרץ. בעל כושר ספיגה ובעל עמידות. מישהו חברתי, תרבותי, איש שיחה. מישהו יסודי, קפדן, מסור ושיטתי.

מישהו נאמן. מישהו נאמן. מישהו נאמן.

מישהו שיהיה נאמן עד כליה ואובדן.

מישהו שיעדיף אותי על פני עצמו.

מישהו שיקריב את עצמו בשבילי בהתרעה של רגע, בלב שלם, מרצונו החופשי ובלי לשאול שאלות.

וזה הכול פחות או יותר מבחינת האישיות והאופי שאני מחפש אצל מי שיהיה המשרת הראשון שלי.

ועכשיו, ואחרי כל זה, לבסוף נשארנו עם...איך קראתי לזה? התכונות השכליות והכישרוניות?

כן. זה.

אאאמממ...

טוב, מבחינת אינטליגנציה, האינטליגנציה שלי לא-משהו, אז אולי עדיף מישהו עם אינטליגנציה טובה כאנטיתזה, מה גם, שהתפקיד שלו עלול להצריך את זה לעיתים.

מבחינת שכל, אני גאון-על מדרגה שנייה, ולא סביר להניח שאצליח למצוא עוד גאון-על, אבל מישהו שהוא לפחות גאון זה יהיה נחמד, ויהיה ככה גם איזשהו בסיס משותף מסוים מבחינת שכל שעל גבו הקשר שלנו, העסקי והחברתי, יוכל לפרוח. אז כן, הוא צריך להיות גאון מדרגה שלישית לפחות. אנחנו מדברים על ציון של 210 נקודות לפחות ב...שכחתי איך קראתי לזה אבל בעיקרון המצאתי מבחני שכל (הראשונים בהיסטוריה מסוגם) והמצאתי להם סקאלה מ-0 נקודות ועד 500. 210 זה הסף של גאון מדרגה שלישית.

עוד חשוב השכל שלו, כי 80% בקירוב מכל האישיות נקבעת על-פי השכל, והתכונות שציינתי מקודם בכל הנודע לאישיות ולאופי שהייתי רוצה שיהיו לו, אלו תכונות, אישיות ואופי של אנשים יותר חכמים, ובמיוחד גאונים.

מבחינת השכלה, צריכות להיות לו לפחות שש שנות לימוד, הוא צריך להיות טוב במתמטיקה עד רמה של כיתה ו' כולל (יעני חשבון, אריתמטיקה), והאנגלית שלו צריכה להיות ברמה של לפחות כמעט רמת שפת אם (כמו שלי) או רמת שפת אם ממש (יותר מהאנגלית שלי), בכל האספקטים של השפה האנגלית. דברים מעבר לזה, כמו לדוגמה, אני לא יודע, 12 שנות לימוד, תעודת בגרות, תואר אקדמי, זה לא מעניין אותי, ואני לא רואה סיבה למה אני אצטרך שתהיה לו השכלה מהסוג הזה.

צריך להיות לו גם רישיון נהיגה.

חוץ מכל זה, יש לי רעיון בנוגע לאיך לדאוג שאותו בחור יהיה מאוד נאמן לי, כי נאמנות, היא אחד הדברים הכי חשובים לי, כי האנשים שאנחנו בוטחים בהם בחיים, הם הכול. אני צריך מישהו שאני יכול לבטוח בו. אני צריך מישהו נאמן לי. מאוד נאמן.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
חוץ מכל זה, יש לי רעיון בנוגע לאיך לדאוג שאותו בחור יהיה מאוד נאמן לי, כי נאמנות, היא אחד הדברים הכי חשובים לי, כי האנשים שאנחנו בוטחים בהם בחיים, הם הכול. אני צריך מישהו שאני יכול לבטוח בו. אני צריך מישהו נאמן לי. מאוד נאמן.
כפי מה שנאמר קודם לכן, 80% מהאישיות מגיעה מהשכל. זאת אומרת שעוד 20% מגיע מהשפעות סביבתיות חיצוניות. עכשיו, הכוונה היא לא ש-80% מתכונות האישיות מגיעות מהשכל ו-20% מהסביבה, זה מסובך יותר מזה. זה משתנה מתכונה לתכונה, אבל בתוך התכונות עצמן, התכונה נקבעת, לא כל התכונות אבל הרוב וככלל כללי, 80% מכל תכונה זה דבר שמגיע מהשכל ו-20% זה מגיע מהסביבה.

אני באופן טבעי רוצה מישהו שיהיה כמה שיותר קרוב ל-100% נאמן לי, נכון? אז 80% מזה, זה מגיע מהשכל, ולכן זה מגיע "מבפנים". אבל 80% נאמנות זה לא משהו. זאת אומרת שאחד מתוך כל חמש אנשים כאלו יבגוד בך, או שכל בן-אדם כזה יבגוד בך באחד מתוך כל חמש מצבים או כל מצב שנמצא ב-20% העליונים של הקושי של המצב או...אתם יודעים...משהו כזה.

זאת אומרת שיש עוד 20% נאמנות להשיג. ה-20% האחרונים האלו, מגיעים מהשפעות סביבתיות וחיצוניות. בן-אדם מאוד נאמן יחסית, שהוא נאמן בבסיס שלו ובאופי שלו, יהיה 80% נאמן למישהו שהוא החליט שהוא נאמן אליו מרגע שהוא החליט, או אפילו באופן כללי, כלפי כל אחד כלשהו שפשוט שם בו אמון ואומר לו שהוא שם בו אמון. בניגוד לבן-אדם שהוא המיץ של הזבל ושיש לו נאמנות נמוכה מאוד, כמו 10 או 20 אחוז נאמנות, ושגם אם תעשה בשבילו משהו מאוד גדול, או כמעט עשית בשבילו משהו מאוד גדול, גם אם המצב היה מתממש, הוא עד כדי כך זבל שהוא לא היה גומל לך בדבר. מכירים מישהו כזה? מכירים גבר-לא-גבר שהוא כזה קטן וכזה שרמוטה? כי אני כן.

בכל מקרה, את ה-20% האחרונים של נאמנות, של מישהו שהוא מאוד נאמן בבסיס שלו, באישיות שלו ובאופי שלו, כלומר 80% נאמן, את ה-20% האחרונים צריך להרוויח אותם, על-ידי כך שהבן-אדם שרוצה לצבור את הנאמנות אצל אותו בן-אדם עם 80% נאמנות טבעיים, צריך להרוויח את העוד 20% נאמנות האלו.

איך עושים את זה? בעיקרון מוצאים מישהו שיהיה דומה לך באישיות ותחבבו זה את זה, הופכים לחברים, עושים דברים בשביל הבן-אדם הזה, עדיף כמה שיותר גדולים, וככה משיגים את ה-20% האחרונים.

אז בכל מקרה, וכפי מה שאמרתי, אחד הדברים הכי חשובים לי אצל המשרת המיועד, זאת הנאמנות. מישהו שיהיה כמה שיותר קרוב אל ה-100%. אז כמובן שמתחילים ממבחני אישיות כדי לראות למי יש את ה-80% נאמנות הטבעיים וממשיכים משם. אז, איך לקבל את העוד 20% נאמנות האחרונים? זה מאוד יצירתי, מאוד חדשני, קצת משוגע, אבל היי, כל הרעיונות הכי טובים הם רעיונות משוגעים, או לפחות כאלו שנתפסים ככאלו בהתחלה, אבל בעיקרון, מה שחשבתי לעצמי, זה מה בנוגע להומלס מהרחוב?

מה בנוגע למישהו, שמגיע מכלום מוחלט, ושכל שיהיה לו, זה מה שאני נותן לו, ככה שהוא יהיה חייב לי, כל מה שיש לו בחייו?

תחשבו על מישהו שחייב לי כל מה שיש לו. תחשבו על רמת ההערכה שלאיש הזה תהיה אליי. דרך לא רעה להשיג את 20% הנאמנות האחרונים, לא חושבים? ;) אבל חכו, זה נעשה טוב יותר. מישהו כזה, אם הוא בוגד בי, או מאבד את העבודה שלו או מה שלא יהיה, הוא חוזר ישירות אל הרחוב, שזה תמריץ לא רע ללעשות עבודה טובה, ולנאמנות מוחלטת. וגם תחשבו על כל הנקודות שאני צובר אצל אלוהים. לקחת הומלס מהרחוב, להוציא אותו מהרחוב, לתת לו אוכל, לתת לו עבודה יציבה ולתת לו קורת גג מעל הראש? יש לכם מושג איזו מצווה מטורפת זאת?

זה win-win situation לשנינו.

אז, בראשי פרקים, את מי אני צריך בדיוק, ואת מי אני מחפש בדיוק? אני מחפש גבר, בעל מידת חוזק ממוצעת ומעלה, בגובה של בין 1.8 מטר ל-1.89 מטר, בלונדיני עם עיניים כחולות, בריא, צעיר בין הגילאים 17 ל-21, רוסי, מישהו עם אישיות טובה, לא נחזור עכשיו על כל התכונות האישיותיות אבל כן נציין שאני שם דגש מיוחד על נאמנות, אינטליגנט, גאון, לפחות שש שנות לימוד, טוב עם מספרים, אנגלית לפחות ברמת כמעט שפת אם (כמו האנגלית שלי) או ברמת שפת אם ממש, מישהו עם רישיון נהיגה, הומלס מהרחוב שאני ארים אותו מהלמטה של הלמטה של העולם הזה ושל החיים האלו, ושיהיה מאוד-מאוד נאמן לי, כי ככה הוא בבסיס שלו, באישיות שלו ובאופי שלו, וכי הוא גם חייב לי בענק וחושש לחזור למצב שהוא היה בו. אה, כן, ושיהיה ברחוב כבר לפחות שלוש שנים כדי לוודא שהוא באמת סבל ועבר לא מעט ככה שאפילו עם האישיות הנאמנה והמעריכה שלו הוא במיוחד-במיוחד יהיה נאמן ויעריך אותי על כל מה שאעשה למענו.

במילים קצת אחרות, יש לי יותר מידי דרישות, והבחור שאני מחפש כנראה פשוט לא קיים, וברגע האמת, אצטרך להחליט על מה בדיוק אני מוכן להתפשר, ומה חשוב לי יותר, ומה חשוב לי פחות, מבין כל הדרישות שצוינו. מה שבטוח, זה שאחד הדברים שלא אתפשר עליהם, הוא הנאמנות.

58e79b3b6e510a57057b5a46_efa9f6e1-9f7f-4fad-924c-d83c6357f0f8.jpg
 
למעלה