השמנה מאכילת פירות וירקות

minus1

New member
השמנה מאכילת פירות וירקות

שלום רב לכולם, פעם ראשונה שאני כותב כאן בפורום, אז רק רציתי להגיד שזה אחלה פורום. בכול אופן, העניין הוא כזה, אני אחרי דיאטה, הורדתי די הרבה, עכשיו הגעתי למצב שכול התזונה שלי מורכבת מירקות ופירות. בגדול אני מרגיש טוב עם עצמי מבחינה פיזית(אין לי חולשה כול שהיא או משהו כזה) ואני משתדל לעשות ספורט כמה פעמים בשבוע. הקטע הוא שאני אוכל הרבה הרבה פירות וירקות(חשוב לציין שאני לא אוכל בכלל ממתקים, לחם, גבינות, בשר וכו', אך ורק פירות וירקות), והשאלה שלי היא אם אני יכול להשמין בחזרה בגלל תזונה כזאת של אך ורק פירות וירקות(אבוקדו, עגבניות, מלפפונים, פלפלים למיניהם, אגסים, תפוחים, אפרקסים, מלונים, אבטיחים וכו'). בתודה, אסף.
 

yuvalfrr

New member
אני נגד

תשמע , התזונה שלך היא מאוד פרימיטיבית. אפילו האדם הקדום היה כולל בדיאטה שלו בשר (=חלבון). לדעתי אין שום בעיה עם אכילת פירות וירקות כמקור לפחמימות אבל אתה חייב לשלב עם זה גם מאכלים המכילים חלבון. בין אם בשר רזה, דגים או מוצרי חלב. הבעיה היא שהרגלת את עצמך לתפריט דל-קלוריות , כי גם אם אתה זולל פירות אני לא חושב שבאמצעות פירות וירקות בלבד אתה עובר את ה 1000 קל' ביום וזה סך קלורי נמוך מאוד לגבר. לכן ברגע שתעלה את הסך הקלורי חזרה למעלה אתה עשוי לעלות במשקל. אני ממליץ לך בחום לפנות לתזונאי/ת כדי לבנות תפריט מאוזן ומתאים עבורך. לדעתי לא תוכל לנצח לאכול רק פירות וירקות. אתה עושה לעצמך נזק.
 

וונדי24

New member
לא מדויק

אין צורך בהרבה חלבון. אפילו תינוק שצריך להכפיל את הגודל שלו בזמן קצר, לא צורך כל כך הרבה חלבון כמו שאמורים לצרוך לפי ההמלצות היום. מה גם שחיות בטבע שאוכלות בשר, או האדם הקדמון לדבריך, אוכלים את הבשר כשהוא נא. הבישול גורם לבשר להפריש המון רעלים, וזה עוד לפני כל ההורמונים והאנטיביוטיקה שהיום מוסיפים להם... ועל חלב אין מה לדבר בכלל, חלק גדול מהאוכלוסיה רגישים למוצרי חלב ממש. שחיה אחת תיקח חלב מחיה אחרת זה פשוט הזוי. אם מישהו נורא רוצה עוד חלבון תמיד אפשר לאכול עוד אגוזים, או פולי סויה.
 
תשובה

אם באמת התזונה שלך מורכבת רק מפירות וירקות (אני מאמין שלא), אתה נמצא בסכנה בריאותית. השאלה היא האם ניתן להשמין מכך? התשובה היא כן. גש לאיש מקצוע להרכבת תפריט.
 
למעלה