השמש זרחה, והשוחט שטח...

השמש זרחה, והשוחט שטח...

כרגיל, אצל ערפאת, הצהרות ומעשים לחוד. היום התבשרנו (ראו קישור) על מעלליהם החדשים של אנשי החמאס. והפעם: פגיעה באישים ובמבנים. כאילו שרצח שר בישראל לא הספיק להם, ישנם אנשים במדינה הזו שגם נפלו בקסמיו של ערפאת שובה הלבבות. אין מנוס, רבותי - כיבוש הרשות. ויפה שעה אחת קודם, כדי שלא נחזור על טעות אוסלו פעם נוספת, חלילה.
 
עוד לא יבשה הדיו האלקטרונית...

וכבר אנו מתבשרים על נאומו היומי של ערפאת - כי כל הפלסטינאצים שאהידים. תת-האנוש ערפאת לא מסוגל להביא את עצמו למצב של אמירת אמת אפילו למשך יום אחד בלבד. אין מנוס אלא להפטר ממנו - ומיד. עם אדם כזה לא ניתן לנהל כל סוג של תכתובת.
 

pilovich shahaf

New member
אכן- עוד לא יבשה הדיו האלקטרונית../images/Emo16.gif

כנסו לכאן...והינה הכותרת שבראש העמוד...:- תיקדבקה יום שלישי, ג’ טבת, תשס”ב, 18 בדצמבר 2001 כותרות ערפאת ברמאללה:ח אני מוכן להקריב 70 שאהידים כדי להשיג הרוג ישראלי אחד.ח הקמת מדינת היהודים, הייתה מזימה.ח ראש אמ"ן אלוף עמוס מלכא:ח התראות מפיגועים בהיקף ללא תקדים.ח כל הארגונים הפלסטינים במאמץ עליון לבצע פיגועים כולל פיגועי התאבדות.ח החוליה שביצעה את הפיגוע בעמנואל,ח נמצאת בדרך לבצע פיגוע נוסף.ח ארצות הברית ובריטניה: ההתראות החמורות על פיגועים כימיים, ביולוגים וגרעיניים, נמשכות.ח לעדי למקורות הצבאיים של תיקדבקה שר ההגנה האמריקני רמספלד: המלחמה בטאליבן ואל קעידה לא הסתיימה.ח יש להקים אזור חיץ בין אפגניסטן לארצות אסיה המרכזית,ח במטרה למנוע את חדירת אנשי אל קעידה.ח מקורות צבאיים אמריקנים בכירים:ח בטורה בורה התגלו כמויות גדולות של תחמושת סינית שסופקו על ידי סין לאנשי אל קעידה.ח בערב, שני פיגועי ירי: ליד נווה צוף. ישראלי פצוע קשה.ח ח2 פצועים בינוני, אב ובנו, ליד עופרה.ח קראו בראש עמוד החדשות את הגילויים הבלעדיים של תיקדבקה על הרקע לנאומו של ערפאת.ח ערפאת לא רק מסרב לפעול נגד הזרועות הצבאיות של החמס והג´יאהד .....ההמשך בקישור הזה. " נצח ישראל לא ישקר "
מבחן התוצאה. פ"ש.
 
למעלה