מה שחשוב לי מאוד זה התיעוד
היום איפה שלא תלך , תמצא שמחקו את נדבך היסטורי (כן, לא רק יהודה המכבי הוא היסטוריה...)
אני ממש לא מוטרד שאף אחד לא קונה את הספר שלי לא כולל משוגעים לרכבות, מה שחשוב זה לתעד, ולכן אני חוקר את רכבת-העמק למשל, מזה 20 שנה (1996), ולא מפסיק, וממשיך לקבל ספרים שיש בהם משהו על רכבת העמק. (עד היום קניתי מעל 650 ספרים).
אני יכול להדגים: שני אנשים סיפרו לי שהם נסעו במחלקות שלישית או רביעית וכאשר היה הקרון מלא, הקונדוקטור הלך על מדרכה שמחוץ לקרון וגבה את הכסף דרך החלונות.....
אנשים היו מאוד ספקנים למרות ששני המקורות שלי לא מכירים אחד את השני.
לפני שבוע ראיתי בטלויזיה איזה סרט על הודו ושם רואים בבירור איך המלווה של הגבירות הבריטיות מהלך על מדרכה כזו שמסביב לקרון ועוד כשעברו על גשר מעל תהום.
היום במסגרת החיפושים שלי, מצאתי תמונה של שתי רכבות בתחנת עפולה , ולשתיהן היו מדרכות מחוץ לקרונות.....
לא פחות חשוב זה לדעת להצליב בין מידעים שונים ולתת תמונה מלאה ומהימנה.