השפעת המצב הבטחוני בערים מעורבות

דירה לקניה בערים מעורבות

אין שום חשש בקניית דירה בערים מעורבות ואין ירידות מחירים - להיפך !!!!!
בשנים האחרונות הערים המעורבות הובילו את הזדמנויות הקניה הטובות ביותר , הזולות ביותר והרווחיות ביותר : חיפה , עכו , באר שבע , לוד .....
 
דווקא בחדשות אמרו אחרת

טענו שאכן יש פגיעה בנדל"ן בערים מעורבות..זה הגיוני.
אולי עכשיו שהמצב מעט נרגע, זה יחזור לקדמותווו
 

Hעקב56

New member
השפעת המצב הבטחוני בערים מעורבות

שלום צביקה. הייתי שמח לדעת כיצד המצב הבטחוני שפוקד את המדינה שלנו משפיע על מחירי הנדל"ן בערים מעורבות כמו חיפה.
האם קיימים אזורים בהם המחירים יורדים, ההיצע יורד? בטח באזורים בהן האוכלוסיות חיות בצורה מעורבת.תכלס זה מלחיץ.
זה מאוד מעניין אותי. בטח יש לך נתונים על ימי האינתיפדה השראשונה והשנייה.
 
התקשורת והנדל"ן

חייבים להבין את כוונת ה"משורר" אם שנה שעברה באותה תקופה נמכרו למשל (רק לשם הדוגמא ) 10,000 דירות והשנה רק 9000 כלומר ירידה של 10% ברמת המאקרו (כלל ארצי ) זה נתון משמעותי , ברמת המיקרו ( בתוך הערים בתוך השכונות ) זה נתון שכמעט לא מורגש , בתור חיפאי שמתעסק בנדל"ן - לא מורגש שום ! שינוי או פגיעה בנדל"ן או אם להיות יותר ספציפי ירידת מחירים . זה נכון שהתנועה בקניונים בכל הארץ ירדה משמעותית במיוחד באזורים שבהם היו פיגועים ופחות אנשים מסתובבים ברחובות ותחושה של כמות מתעניינים טיפה קטנה יותר , אבל מבחינה נדלנית אין השפעה שניראית לעין ובטח לא מציאות מיוחדות בגלל המצב .
 
מחירי נדלן ומצב בטחוני

מצב בטחוני במדינת ישראל ניתן לומר שלא משפיע על מחירי הנדל"ן , בטח בתקופות קצרות (עד כמה חודשים ) . כמו כן יש לנו לנטייה לזיכרון קצר . קנייה/מכירת דירה הם לא צורך מידי ובדרך כלל למוכרי הדירות במיוחד בשנים האחרונות יש להם הרבה סבלנות עד שהם יהיו מוכנים להוריד מחיר . לגבי חיפה עיר מעורבת , בדרך כלל וגם עכשיו כמעט ואין אירועים חריגים בחיפה בין האוכלוסיות ולא נראית שום השפעה על המחירים, בכל מקרה וגם לשם השוואה גם הנדל"ן בירושלים לא יפגע מהאירועים האחרונים .
 
למעלה