השפעת התקשורת
בעתונות של השבוע ההאחרון מלא בנושאי צרכנות: מכירות ל``פריארים`` שקנו אשליות במחיר גבוה, לפעמים ללא קבלת תמורה כלל, פגמים ברכב שבכל העולם כבר מזמן אולץ הצרכן על ידי הרשויות לבצע ``recall```` (קריאה להחזרה לצורך תיקון הפגם או החלפת חל), שקים בלתי סחירים כברירת מחדל, עידוד היבוא בנסיון להוריד מחירים ועוד. הלוואי ויצליחו! רק לפעמים מתגנבת הרגשה מוזרה שיש לעתונות מה לכתוב, ובעצם לאנשים לא ממש אכפת , שכן אחרי שקראו את הכתבה המבריקה (ועיתנאים לפעמים גם לא כל כך מדייקים), הם השליכו את העיתון והזמינו לביתם עוד סוכן , כן, מאלה שמוכרים חלומות..
בעתונות של השבוע ההאחרון מלא בנושאי צרכנות: מכירות ל``פריארים`` שקנו אשליות במחיר גבוה, לפעמים ללא קבלת תמורה כלל, פגמים ברכב שבכל העולם כבר מזמן אולץ הצרכן על ידי הרשויות לבצע ``recall```` (קריאה להחזרה לצורך תיקון הפגם או החלפת חל), שקים בלתי סחירים כברירת מחדל, עידוד היבוא בנסיון להוריד מחירים ועוד. הלוואי ויצליחו! רק לפעמים מתגנבת הרגשה מוזרה שיש לעתונות מה לכתוב, ובעצם לאנשים לא ממש אכפת , שכן אחרי שקראו את הכתבה המבריקה (ועיתנאים לפעמים גם לא כל כך מדייקים), הם השליכו את העיתון והזמינו לביתם עוד סוכן , כן, מאלה שמוכרים חלומות..