השקיעו בלקוחות הקיימים שלכם ולא רק בגיוס לקוחות חדשים ������
אחת המטרות של בעל עסק היא להגדיל את חוג לקוחותיו ככל שניתן.
הוא משקיע, לעיתים זמן ומשאבים לא מבוטלים בהרצתו של קמפיין בעקבות יציאה למבצע חדש, השקת מוצר חדש ועוד. אך האם כאן טמונה הצלחתו העסקית? לדעתי לא רק ... יש להשקיע לא פחות תשומת לב גם בטיפוח הלקוחות הקיימים שלכם ובניהול מערכת יחסים ארוכת טווח איתם.
מחקרים שנעשו בתחום מצאו כי עלות שימורם של לקוחות קיימים נמוכה פי חמישה בערך מהשגתם של לקוחות חדשים.
אז איך הופכים לקוח חד פעמי ללקוח נאמן? מהו "המתכון" לכך?
על כך ועוד במאמר הבא: שימור לקוחות
קריאה מהנה.
משה הרשקו
ייעוץ עסקי FORWARD
אחת המטרות של בעל עסק היא להגדיל את חוג לקוחותיו ככל שניתן.
הוא משקיע, לעיתים זמן ומשאבים לא מבוטלים בהרצתו של קמפיין בעקבות יציאה למבצע חדש, השקת מוצר חדש ועוד. אך האם כאן טמונה הצלחתו העסקית? לדעתי לא רק ... יש להשקיע לא פחות תשומת לב גם בטיפוח הלקוחות הקיימים שלכם ובניהול מערכת יחסים ארוכת טווח איתם.
מחקרים שנעשו בתחום מצאו כי עלות שימורם של לקוחות קיימים נמוכה פי חמישה בערך מהשגתם של לקוחות חדשים.
אז איך הופכים לקוח חד פעמי ללקוח נאמן? מהו "המתכון" לכך?
על כך ועוד במאמר הבא: שימור לקוחות
קריאה מהנה.
משה הרשקו
ייעוץ עסקי FORWARD