השקעות נדל״ן בניאגרה פולס ניו יורק

לקוטה

New member
השקעות נדל״ן בניאגרה פולס ניו יורק

שלום
אנחנו לפני חתימת חוזה בחברת רובינזון קרוזו השקעות (מחדרה ) הוא ממליץ לקנות בתים בניאגרה פולס ניו יורק .משהו בקהל מכיר את החברה ואת מצב השוק במקום הנ״ל?ברכות לשנה טובה ומבורכת
 

naf86

New member
מקום מאוד מדכא

אני לא ממש מכיר את שוק הנדל"ן שם. אבל הייתי בעיירה הזאת כמה פעמים וזה נתן תחושת דכאון.
הנה נתון שקפץ בוויקפדיה - בשנת 2000 היו שם 55 אלף תושבים. בשנת 2010 היו 50 אלף תושבים. כלומר כ-10% מתושבי העירייה עזבו בעשור הזה.
&nbsp
עוד נתון - קצת פחות מרבע העירייה נמצא מתחת לקו העוני. ההכנסה הממוצעת היא יחסית נמוכה.
&nbsp
אז כן, אני בטוח שאפשר למצוא בתים זולים. אחרי הכל, יש המון בתים ריקים כי הרבה עזבו את העיר. אני לא בטוח לגבי איכות הדיירים וקלות ההשכרה.
 
I

Ihigy

Guest
גם אני הייתי שם, והבן שלי רכש נכס באמצעות רובינזון בעיירה ניאגרה פולס.
פשוט, רובינזון מכיר טוב את העיירה, שהיא מעיין שכונה של העיר באפולו. בגלל המקצועיות שלו והכרותו את המקום הוא הדריך אותנו לקנות בית קטן, בירר על השוכרים ואישר שהאזור והרחוב טובים יחסית והתושבים בעלי ״צווארון כחול״.
מזה כשנה אנו מקבלים שכ״ד ומרוצים מהדיירים.
 

צבי ליך

New member
נראים כמו מוכרי חלומות קלאסיים

תחסוך לך עוגמת נפש.
ב-2017 אין נכסים סבירים בארה"ב ב-35,000 דולר.
כל נכס שתקנה ברמת מחירים הזו טומן בחובו סיכון גבוה מאד, שלישראלי הממוצע אין יכולת להתמודד איתו.
תשאיר את הנכסים המסובכים לאנשים מקומיים
 

naf86

New member
לגבי רובינזון קרוזו השקעות

אני לא מכיר אותם. אבל מסתבר שהם גם מתעסקים עם רוצ'סטר. את רוצ'סטר אני כן מכיר.
&nbsp
חלק מהנכסים שהם מציעים למכירה הם בשכונות שאני לא הייתי עובר שם ברכב. אם במקרה הייתי עובר שם, הייתי נועל היטב את הדלתות ונוסע במהירות, כי אם שוטר עוצר אותי לפחות יהיה מי שיגן עלי.
חלק מהנכסים הם בשכונות סבירות, אבל שכונות מעורבות. כלומר יכול להיות שיש רחוב אחד סביר, אבל הרחוב ליד הוא בעייתי. צריך להכיר היטב את האזורים כדי לדעת אם זו מציאה. אני משער שרוב הישראלים לא ממש מכירים את רוצ'סטר.
&nbsp
אני מסכים עם צבי. אין נכסים סבירים ב-35 אלף דולר. נכס כזה יכול להיות עם דייר, אבל זה כמו לשבת על חבית של חומר נפץ. מתישהו הכל יכול להתפוצץ ופתאום יש הוצאות משמעותיות שהורגות את כל התשואה ורווח של שנים. שמעתי מספיק סיפורי זוועה על נכס שהיה בסדר בשנה הראשונה, אבל אז נכנס דייר זוועתי שהרס את הנכס. נכסים של 35 אלף לרוב מושך דיירים ברמה הסוציו-אקונומי נמוך. אם משהו משתבש, את מי תתבע? מישהו שעל סעד ומקבל בולי אוכל מהמדינה? את האם חד הורית שיש לה 3 ילדים והיא עובדת בשכר מינימום לתת להם אוכל?
&nbsp
זה כמו להשקיע בשכונות מסוימות בדרום תל אביב, באזורים לא סיפטיים ברמלה-לוד או בשכונה מוזנחת בקרית שמונה. כן, זה זול, אבל יש סיבה למה זה זול.
 
ממה שאני יודע

חברים, אני מתווך לפלורידה ואוהיו ואיני מורשה או מוסמך למכור נכסים במדינת ניו יורק.

מה שאני כותב פה, זו דעתי על סמך שיחות רבות עם עמיתים שלי בענף.
קודם כל מפלי הניאגרה, זה אתר תיירות לא עיר.
מפלי הניאגרה נמצאים בגבול ארה"ב וקנדה.
מהצד האמריקאי, העיר הגובלת נקראת באפאלו (כמו השור), ניו יורק.
עיר זו, למרות כל הפוטצניאל התיירותי בשל השכנות למפלי הניאגרה, לא השתקמה מהמשבר הכלכלי, בעיקר בגלל סוג האוכלוסיה שבה. וכמו שרשמתי בעבר, אם כעבור כל כך הרבה שנים ובזמן שאזורים אחרים בארה"ב השקמו מאד, אם איזור זה לא התשקם.... זה אומר דרשינו.

אני לא מכיר את החברה המשווקת, לכן לא אביע דעה.
 

ofirH7

New member
רובינסון קרוזו

אני מכיר את רובינסון שנים ופגשתי לקוחות שמחים שלו !!!
רובינסון דואג ללקוח מ-א ועד ת
החל מבחירת הבית המתאים לו, חברת ניהול טובה , פיקוח על חברת הניהול, קבלת הכסף - השכירות ועוד....
ממליץ מאוד לעבוד איתו , ישר ואמין !
חשוב לציין שיש לקוחות רבים מאוד שלא רק שאינם מרוצים - הם כל כך מרוצים עד כדי כך שהם רוכשים עוד יחידות לעצמם ומפנים חברים / משפחה לרכוש
ממליץ לכם לדבר עם לקוחות ממליצים של רובינסון ולא להסתמך על לקוח אחד או שניים שלא מרוצים ( הלקוח לא תמיד צודק , אבל הלקוח הוא תמיד לקוח ... )
 

freedom66

New member
החוויה שלי כלקוחה של רובינזון

שלום, אני לנה
רכשתי דרך רובינזון כמה בתים בניאגרה פולס, לאחר רכישת חלק מהבתים, נסעתי עם רובינזון למקום, ראיתי את הבתים שרכשתי ואת המקום ואת הדיירים הגרים בבתים. הנסיעה הייתה מדהימה, קבלתי את כל ההסבר והמידע מרובינזון, התרשמתי מאוד מהעיר העומדת לקראת התפתחות. גם נפגשנו עם כמה חברות אחזקה. ואחר הנסיעה רכשתי עוד כמה בתים, אני מקבלת את כל התמיכה בקניה ובאחזקת הבתים.
בטיול בארה"ב, חוץ נייגרה פולס בקרתי גם בפלורידה בקייפ קורל שם רכשתי כמה מגרשים, מקום יפיפה מלא בתעלות מים. רכשתי מגרשים במקום עם נוף יפה ליד התעלות. יש אפשרו יותר זולה לקנות מגרשים במקום יבש. האיזור של המגרשים המוצעים למכירה נמצא באיזור חדש בקייפ קורל, לפי דעתי זו השקעה טובה, ברגע שהמקום יתפתח יותר מחירי המגרשים יעלו.
בחברה של רובינזון יש עובדים שמטפילם בפניה ויש עובדים העוסקים באחזקת הבתים, כל נושא ובעיה מטופלת. אני בעסק הזה כבר בערך שנה וחצי, בשנה שעברה עשיתי חשבון לגבי תשואה שקבלת לאחר כל ההוצאות בדרך. האחוז הממוצע מכל הבתים הוא 8.5%.
אם יש רצון ויכולת להשקיע בנדל"ן בארה"ב אני ממליצה לעשות זאת דרך חברת רובינזון קרוזו. חברה המטפלת גם בקניה גם באחזקה ובכל הדברים מסביב.
כמה מילים על אשיותו של רובינזון קרוזו – אדם ישר, אמין. נותן פתרון לכל בעיה, עונה לכל השאלות. אדם שאפשר לסמוך עליו ולקבל עזרה בכל דבר. והוא זמין ונגיש.
אם יש למישהו שאלות מוזמנים לשאול אותי ולקבל תשובה מלאה וכנה. [email protected]
&nbsp
 
למעלה