אני חושב שהקהל הוא שונה
לפי הבנתי זה עובד על קהל דיי גדול שהוא מעין קהל זומבי. אנשים שרואים, מתלהבים, לוחצים, לא מתעמקים. מוכרים להם, הם קונים. אין להם שום כוונה כנראה לעשות משהו עם מה שהם קנו, כמו שמוזר זה מירב האוכלוסיה, בסקרים רבים, אנשים קונים ספר לדוגמא ולא פותחים אותו מעולם, ומתוך אלה שכן הרוב לא עוברים את הפרק הראשון. שנים שלא הבנתי והיה לי קשה להאמין. אבל פעם אחת תפסתי את עצמי בהנהגות דומה. קניתי ספרי בישול (משהו כמו שמונה), ואחרי חודשיים עדיין לא פתחתי אחד מהם, והסיבה שהם קיבלו פתאום יחס, היה כי חברה שלי הציקה לי על זה. האם זו התנהגות עיקרית ומסיבית מהרגלי הקניה של אנשים או זניחה? שמעתי שהנתונים מזכירים שזה התנהגות פופלארית. טוני רובינס מזכיר את זה ומסביר אפילו על המידע של עצמו שהוא יודע שזה המצב. באחד מתכני המכירות האלה הזכירו מישהו שמכר ווידאו על נגרות במשך שנים, ורק אחרי שהתחיל למכור בDVD וגם אז אחרי איזה שנה וחצי מישהו פנה אליו מישהו אחד שהדיסק השני לא תקין. בבדיקה גילה המוכר שאפילו בקלטות המקוריות שלו הקלטת השניה הייתה ריקה. (שאר הקלטות תקינות, מעל לעשרה אני חשוב). אחרי שמישהו מכר מעל 1,000 יחידות כאלה ואיש לא אמר דבר, האם זה אומר שאנשים לא הגיעו מעולם לקלטת השניה? (אני גם חשבתי על זה שרוב האנשים לא מתלוננים על משהו "קטן" יחסית בעיניהם). אז אולי זה קהל אחר, אחד פחות איכפתי למה שהם קונים, אבל כמה דברים קנית והשתמשת פעם אחת או זמן קצר יחסית? אני יכול לחשוב על הרבה דברים שקניתי והשתמשתי בהתחלה מהתלהבות ואחר"כ ננתשו. אז אנשים קונים גם מהתלהבות, והיא גם לפעמים נעלמת לפני השימוש הראשון במוצר. רוצה התנהגות מוזרה ממקור ראשון? עשיתי את הכלי מיקומים, התפקשש משהו ולא ידעתי שאנשים נרשמו.... היו 8 אנשים, ששלחתי להם מספר מיילים עם כל הפרטים. (הם רצו את התוכנה מין הסתם בזמן ההרשמה). ורק שניים התקינו אותה. ומתוכם רק אחד ניסה אותה יותר מפעם אחת. (זו סטטסיטיקה קטנה, אבל האם זה לא מראה על זמן העניין הקצר שלנו בדברים?)