השקת מוצרים באינטרנט

shai104

New member
השקת מוצרים באינטרנט

הי יצא היום וידאו מאוד מחכים שמדבר על השקת מוצרים באינטרנט צעד אחר צעד זה כאן
 
שאלה לאנשי הפורום: מה דעתכם על...

עסקים שמחייבים הרשמה כדי לתת מידע חינמי? פעם הסדר היה: אני מכין תוכן איכותי, והגולש מתרשם מספיק כדי להירשם לקבלת חומרים נוספים. עכשיו זה הפוך: רוצה תוכן (ותקווה שהוא איכותי)? תירשם! מה דעתכם על זה?
 

hatkyinc

New member
כל עוד טקטיקה עובדת

פעם גם היו נותנים לך פרטים במודעת פרסומת על מוצר פיזי כמו דגם. היום אם אתה רוצה להיכנס לפרטים טכניים של מוצר ואתה רואה נגיד מודעה בעיתון, אתה צריך ללכת לחנות, למצא את מספר הדגם, ואז למצא את אתר היצרן שרק שם יש לך מפרט מלא. (אולי לא תמיד, אבל אני חושב שתבין למה אני מתכוון). מה לעשות אנשי מכירות ושיווק הפנימו שרוב האנשים קונים הבטחות ולא מפרט. (או שהם קונים מה שהמומחים שלהם אומרים). בתוכן אינטרנט גם הבינו שזה לא טוב להם לתת לגולש לסייר איך שבא לו. כמו מותגי בגדים וכמו חנויות המחשבים. זוכרים את BUG, פעם היית יכול לבוא להסתכל כמו חנות בגדים זולה בלי שיציקו לך. היום המוכר מולך עוד לפני שאתה נכנס הוא שואל מה אתה מחפש. הסיבות לכל זה הוא לשלוט ב"שיחה" ובתהליך, כל תורת ה "lunch" פשוט מפרקת את התוכן שהיה פעם בעמוד מכירה אחד, לחלקים קטנים, כך שמבטיחים מה תקרא. (חלקים קטנים אתה קורה, עמוד גדול אתה מרפרפ...) אני לא יגיד שאני אוהב את זה כלקוח, אבל זה נראה עובד גם בעולם האמיתי וגם באינטרנט.
 
../images/Emo4.gifהשאלה היא באמת אם זה עובד

כבר יצא לי להירשם (בשל סקרנות מקצועית) לכמה מבטיחי הבטחות כאלה. כמעט תמיד (למעט יוצאת דופן אחת) אין כלום מאחורי ההבטחה, ולא מתגלים מאחוריה ניסים ונפלאות, אלא אתה מוצא את עצמך נחשף לפרסומת מאסיבית לרכישה של קורס כזה או אחר. אני אישית תמיד מרגישה שעבדו עלי. ואז הסיכוי שאצרוך את המוצר כמובן רק יורד, לא עולה.
 

ordanco

New member
הכל ענין של...

הכל ענין של מינון, במקרה מדובר בסרטון של שני שועלי מכירות ותיקים שידועים במכירה אגרסיבית. זה מאוד בולט גם בוובינרים שלהם שאמורים לתת מידע אך יש בהם מכירה אגרסיבית של מוצרים שלהם. יש כל מני גישות לנתינת מידע ומכירה. דעתי שונה משני אלה ואני מאמין יותר בערך הנתינה ושזה שכלעצמו מביא מכירות אדירות. זה פועל ככה בעסק שלי מעולה! כל אחד יבחר את המתאים לו.
 

hatkyinc

New member
אני חושב שהקהל הוא שונה

לפי הבנתי זה עובד על קהל דיי גדול שהוא מעין קהל זומבי. אנשים שרואים, מתלהבים, לוחצים, לא מתעמקים. מוכרים להם, הם קונים. אין להם שום כוונה כנראה לעשות משהו עם מה שהם קנו, כמו שמוזר זה מירב האוכלוסיה, בסקרים רבים, אנשים קונים ספר לדוגמא ולא פותחים אותו מעולם, ומתוך אלה שכן הרוב לא עוברים את הפרק הראשון. שנים שלא הבנתי והיה לי קשה להאמין. אבל פעם אחת תפסתי את עצמי בהנהגות דומה. קניתי ספרי בישול (משהו כמו שמונה), ואחרי חודשיים עדיין לא פתחתי אחד מהם, והסיבה שהם קיבלו פתאום יחס, היה כי חברה שלי הציקה לי על זה. האם זו התנהגות עיקרית ומסיבית מהרגלי הקניה של אנשים או זניחה? שמעתי שהנתונים מזכירים שזה התנהגות פופלארית. טוני רובינס מזכיר את זה ומסביר אפילו על המידע של עצמו שהוא יודע שזה המצב. באחד מתכני המכירות האלה הזכירו מישהו שמכר ווידאו על נגרות במשך שנים, ורק אחרי שהתחיל למכור בDVD וגם אז אחרי איזה שנה וחצי מישהו פנה אליו מישהו אחד שהדיסק השני לא תקין. בבדיקה גילה המוכר שאפילו בקלטות המקוריות שלו הקלטת השניה הייתה ריקה. (שאר הקלטות תקינות, מעל לעשרה אני חשוב). אחרי שמישהו מכר מעל 1,000 יחידות כאלה ואיש לא אמר דבר, האם זה אומר שאנשים לא הגיעו מעולם לקלטת השניה? (אני גם חשבתי על זה שרוב האנשים לא מתלוננים על משהו "קטן" יחסית בעיניהם). אז אולי זה קהל אחר, אחד פחות איכפתי למה שהם קונים, אבל כמה דברים קנית והשתמשת פעם אחת או זמן קצר יחסית? אני יכול לחשוב על הרבה דברים שקניתי והשתמשתי בהתחלה מהתלהבות ואחר"כ ננתשו. אז אנשים קונים גם מהתלהבות, והיא גם לפעמים נעלמת לפני השימוש הראשון במוצר. רוצה התנהגות מוזרה ממקור ראשון? עשיתי את הכלי מיקומים, התפקשש משהו ולא ידעתי שאנשים נרשמו.... היו 8 אנשים, ששלחתי להם מספר מיילים עם כל הפרטים. (הם רצו את התוכנה מין הסתם בזמן ההרשמה). ורק שניים התקינו אותה. ומתוכם רק אחד ניסה אותה יותר מפעם אחת. (זו סטטסיטיקה קטנה, אבל האם זה לא מראה על זמן העניין הקצר שלנו בדברים?)
 

arye9

New member
כיפת ברזל נגד דאר זבל ../images/Emo18.gif

במקרה שאני חייב לרשום כתובת דוא"ל, יש לי כתובת שאיני משתמש בה אלא במקרים כאלה. לפעמים כאשר אני נכנס לתיבה אני רואה שהיא מלאה בזבל אבל זה כמובן לא מזיז לי. בקשר לשאלה המקורית בנוגע לפקחות שבהרשמה בעייני זה רק סחיטת כתובות, בדרך כלל אני לא נרשם מתוך עצלות. חג שמח, אריה
 

ROIYS

New member
השקת מוצרים

ראית את הסרטון? שווה להשאיר להם את המייל שלי רק כדי לצפות בסרטון?
 
למעלה