התאכזבתי אתמול מרוקדים עם כוכבים

לטעמי, זוכה הגמר היה צריך בכלל לסיים מקום חמישי, רמתו שקולה לרמה של מריאנו אידלמן, לכן לא ברור לי איך דויד דביר כל הזמן ירד על מריאנו שמה שעושה זה יפה אולם לא ריקוד ופתאום דור הררי מקבל ניקוד מקסימלי על 2 הריקודים כאשר היו לו מעידות ואפילו דויד דביר אמר את זה בביקורת שלו, דבר שלא מנע ממנו לתת לו ניקוד מקסימלי בתירוץ שקיבל את זה בגלל סכנת הקפיצה בריקוד שביצע (n)
בכלל, השנה היו סלבס חזקים והרמה הייתה באמת גבוהה יותר מאשר בעונות קודמות, אולם התוכנית מדרדרת מדחי אל דחי, 2 השופטים שלא מבינים כלום בריקודים סלוניים שזה דויד דביר & לאה, לקחו את התוכנית לתחום שלהם של מודרני ובושה שבגמר לא היה שום ריקוד סלוני למעט הטנגו של טל מורד & סנה שהודחו בשלב הראשון של הגמר ולטעמי היו צריכים לזכות במקום השני.
מנצחת הגמר שלי היא ללא ספק לינוי אשרם שרקדה עם רפאל פליישמן וזכו מקום ראשון כמעט בכל שלב בתוכנית, אין לי מושג מה נפל על אלי מזרחי שדווקא להם ולטל מורד & סנה לא נתן 10 נק' כאשר הריקוד שלהם עלה על זוכה הגמר.
לטעמי, הסיבה שלינוי אשרם & רפאל פליישמן לא זכו היא שהם התרכזו בריקוד ולא במלחמה כפי שדור הררי ומאיה קיי עשו וגרמו לכולם לסחוט דמעות.
פירוט הריקודים מתוארים בהרחבה בתגובה #101 שלי שבתחתית דף 5 בשרשור בנושא:
 

משתפרת1

Well-known member
לטעמי, זוכה הגמר היה צריך בכלל לסיים מקום חמישי, רמתו שקולה לרמה של מריאנו אידלמן, לכן לא ברור לי איך דויד דביר כל הזמן ירד על מריאנו שמה שעושה זה יפה אולם לא ריקוד ופתאום דור הררי מקבל ניקוד מקסימלי על 2 הריקודים כאשר היו לו מעידות ואפילו דויד דביר אמר את זה בביקורת שלו, דבר שלא מנע ממנו לתת לו ניקוד מקסימלי בתירוץ שקיבל את זה בגלל סכנת הקפיצה בריקוד שביצע
בכלל, השנה היו סלבס חזקים והרמה הייתה באמת גבוהה יותר מאשר בעונות קודמות, אולם התוכנית מדרדרת מדחי אל דחי, 2 השופטים שלא מבינים כלום בריקודים סלוניים שזה דויד דביר & לאה, לקחו את התוכנית לתחום שלהם של מודרני ובושה שבגמר לא היה שום ריקוד סלוני למעט הטנגו של טל מורד & סנה שהודחו בשלב הראשון של הגמר ולטעמי היו צריכים לזכות במקום השני.
מנצחת הגמר שלי היא ללא ספק לינוי אשרם שרקדה עם רפאל פליישמן וזכו מקום ראשון כמעט בכל שלב בתוכנית, אין לי מושג מה נפל על אלי מזרחי שדווקא להם ולטל מורד & סנה לא נתן 10 נק' כאשר הריקוד שלהם עלה על זוכה הגמר.
לטעמי, הסיבה שלינוי אשרם & רפאל פליישמן לא זכו היא שהם התרכזו בריקוד ולא במלחמה כפי שדור הררי ומאיה קיי עשו וגרמו לכולם לסחוט דמעות.
פירוט הריקודים מתוארים בהרחבה בתגובה #101 שלי שבתחתית דף 5 בשרשור בנושא:
היה לי נחמד, ביחוד כשבין ריקוד לריקוד בזמן המלל האינסופי והפרסומות העוד יותר אינסופיות זיפזפתי לערוץ נשונל גיאוגרפיק ווילד.
לפני הגמר- בהחלט הבנתי מדוע הדיחו את מריאנו- כי נתן יותר הופעה ופחות ריקוד. אני מההופעות שלו ממש ממש נהניתי, וברור לי שאם איזה תיאטרון ילהק אותו לתפקיד כלשהו- אקנה כרטיסים ואצפה בהצגה. כאמור- נהניתי מההופעה שלו, ואפילו עם אפס ההבנה שלי בריקודים היה לי ברור שזו הופעה (מצויינת) אך לא ריקוד.
בגמר- ממש עפתי על לינוי אשרם. היא התחילה את התחרות עם כישורים גופניים מעולים, אך עם תנועה מעט מגושמת, בלי האורך והרכות של הרקדנים המקצועיים. בכמה התוכניות האחרונות היא עברה מטמורפוזה והתנועה שלה היתה ממש מעולה. נוסיף לזה את הכוריאוגרפיה המדהימה שידעה להשתמש ביכולותיה, והרקדן השותף שלה שידע לא להאפיל עליה. אלי מזרחי משום מה היה אנטי, בתוכנית חצי הגמר הוא ניקד אותה כמו את מריאנו שממש לא באותה רמה כמוה, כשהאחרים נתנו לה עשיריות. גם בגמר הניקוד שלו לא תאם את דעת שאר השופטים.
אבל ההכרעה היא גם בידי הקהל, לא רק בידי השופטים. הקהל אהב מאד את האקרובטיקה שנוספה לריקודו של דור, והעניק לו את הגביע.

בסוף הסיפור: זוכי תחרויות הזמר- חלקם נשכחים, חלקם דוהים, מעטים נשארים מפורסמים. בתחרות הזו מגיעים כוכבים עם פרסום כלשהו, ופרט לשעות המסך איש אינו מתיחס אליהם ואל יכולת הריקוד שלהם בהמשך.
 
היה לי נחמד, ביחוד כשבין ריקוד לריקוד בזמן המלל האינסופי והפרסומות העוד יותר אינסופיות זיפזפתי לערוץ נשונל גיאוגרפיק ווילד.
לפני הגמר- בהחלט הבנתי מדוע הדיחו את מריאנו- כי נתן יותר הופעה ופחות ריקוד. אני מההופעות שלו ממש ממש נהניתי, וברור לי שאם איזה תיאטרון ילהק אותו לתפקיד כלשהו- אקנה כרטיסים ואצפה בהצגה. כאמור- נהניתי מההופעה שלו, ואפילו עם אפס ההבנה שלי בריקודים היה לי ברור שזו הופעה (מצויינת) אך לא ריקוד.
גם דור נתן הופעות אך לא ריקוד, רק בווירטואוזיות גבוהה יותר, כי הוא צעיר יותר ובעל כושר טוב יותר.
בגמר- ממש עפתי על לינוי אשרם. היא התחילה את התחרות עם כישורים גופניים מעולים, אך עם תנועה מעט מגושמת, בלי האורך והרכות של הרקדנים המקצועיים. בכמה התוכניות האחרונות היא עברה מטמורפוזה והתנועה שלה היתה ממש מעולה. נוסיף לזה את הכוריאוגרפיה המדהימה שידעה להשתמש ביכולותיה, והרקדן השותף שלה שידע לא להאפיל עליה. אלי מזרחי משום מה היה אנטי, בתוכנית חצי הגמר הוא ניקד אותה כמו את מריאנו שממש לא באותה רמה כמוה, כשהאחרים נתנו לה עשיריות. גם בגמר הניקוד שלו לא תאם את דעת שאר השופטים.
לאורך רוב העונה, הוא נתן לה 9 ולא 10 כפי שהשופטים האחרים נתנו.
אם היה נותן גם לסלבס האחרים ציונים נמוכים יותר, הייתי מבינה שהוא רוצה שלמות ושהוא שופט כמו בתחרויות.
אבל ההכרעה היא גם בידי הקהל, לא רק בידי השופטים. הקהל אהב מאד את האקרובטיקה שנוספה לריקודו של דור, והעניק לו את הגביע.
הקהל בעיקר נמס מסיפורי המלחמה שלו ומהריקודים שהוקדשו לחטופים ולחיילים.
בסוף הסיפור: זוכי תחרויות הזמר- חלקם נשכחים, חלקם דוהים, מעטים נשארים מפורסמים. בתחרות הזו מגיעים כוכבים עם פרסום כלשהו, ופרט לשעות המסך איש אינו מתיחס אליהם ואל יכולת הריקוד שלהם בהמשך.
למעט חבשוש שגם רקדה בגמר, אף אחד באמת לא זוכר את הריקודים של הסלבס לרבות את אלכס שטילוב מלפני שתי עונות כפי שתיארתי בתגובה #37 שלי.
 

משתפרת1

Well-known member
ג

למעט חבשוש שגם רקדה בגמר, אף אחד באמת לא זוכר את הריקודים של הסלבס לרבות את אלכס שטילוב מלפני שתי עונות כפי שתיארתי בתגובה #37 שלי.
גם את חבשוש כמעט ולא זוכרים. תהילה רגעית.
 
למעלה