לורד בייליש
New member
התבלטות קשה 3dsmax ובעייה עם solidwork
ככה יש לי מודליסט שעושה לי דגם מסויים שאותו אצטרך לייצר (שעון)
השעון בנוי מכמה חלקים וכל מפעל מתמחה בחלק שונה בשעון
(מחוגים, פני השעון , מנגנון , קייס, רצועות, וכו)
היוצר של ה3dsmax לפעמים משתמש במידול ובאיזורים מסויימים הוא משתמש בטקסטור למשל לעשות engreving לחלקים מסויימים בקייס של השעון
הבעיה שאם אני ממיר את את הקובץ הסופי לsolid work לא ברור לי מה בסוף ישאר ומה המפעל כן יבין ולא יבין.
החלק הכי קשה זה יצירת פטרנס על השעון (חריטות עדינות על פני השעון לדוגמא כמו בשעוני קרטייר או בריגוט)
השאלה שלי אני מבין נכון את הבעייתיות שבמודליסט 3d לעומת solidwork?
יש איזה שהוא מינוח למודליסטים של solidwork או שכל מודליסט ששולט ב3dsmax יודע לשלוט בsolidwork ? תודה מראש
ככה יש לי מודליסט שעושה לי דגם מסויים שאותו אצטרך לייצר (שעון)
השעון בנוי מכמה חלקים וכל מפעל מתמחה בחלק שונה בשעון
(מחוגים, פני השעון , מנגנון , קייס, רצועות, וכו)
היוצר של ה3dsmax לפעמים משתמש במידול ובאיזורים מסויימים הוא משתמש בטקסטור למשל לעשות engreving לחלקים מסויימים בקייס של השעון
הבעיה שאם אני ממיר את את הקובץ הסופי לsolid work לא ברור לי מה בסוף ישאר ומה המפעל כן יבין ולא יבין.
החלק הכי קשה זה יצירת פטרנס על השעון (חריטות עדינות על פני השעון לדוגמא כמו בשעוני קרטייר או בריגוט)
השאלה שלי אני מבין נכון את הבעייתיות שבמודליסט 3d לעומת solidwork?
יש איזה שהוא מינוח למודליסטים של solidwork או שכל מודליסט ששולט ב3dsmax יודע לשלוט בsolidwork ? תודה מראש