התגעגעתם אלי
פרק 620

revi 17

New member
התגעגעתם אלי
פרק 620


סיכום שלי ל-620
caleb was an ass
spencer has a great ass
this twin twist was what comes out of your ass = shit
cheaters are assholes
toby is an angel

תודה לאל שנגמרה לה עונה 6 בולשיט העונה הכי גרועה מבחינה קריאטיבית!
only true pll fans
hate the show and want it to end


אז כפי שאתם בטח יודעים אני צפיתי ב-4 פרקים 611 /614 /618 /620 (למי שלא יודע אני החרמתי כן כמו שיחי את שקרניות ואני לא היחידה כי הם בחרו בדרמת שיפים מהסוג הזול של לשים בחור בין שתי חברות! אז חלק גדול ממעריצי ספובי היילב החליט שלא לתת יד בדבר שהתבטא יפה יפה בריטינג ולכן אחרי שקנסר הפכו לקנון=רשמי בפרק 613 הריטינג צנח מ-1.6 מיליון ל-1.2 בממוצע! מי שתוהה פרק 620 הניב 1.19
).מי שקרא את הסיכום שלי ל-611 יודע שאני הימרתי על רולינס
אז הפתעה או שוק כמובן שלא הייתה! היוצרים/כותבים כל כך בנאלים וחסרי מעוף שכל בר דעת שקרא את הספרים (או ויקיפדיה לצורך העניין) היה יודע שה-A השלישי זה חבר של אליסון שכבר אז ב-611 חלקינו העלו השערה שהוא רק משתמש באליסון והיה מאוהב בשארלוט... היי זה בדיוק מה שקרה! (כך היה גם בספרים) אין להם טיפה של מקוריות!

איך שקראתי את השם ברייס ג'ונסון ברשימת השחקנים האורחים (השחקן מגלם את וילדן למי שלא יודע) אמרתי לעצמי "וואלה אולי עוד יפתיעו אותי!" בסוף כצפוי התאכזבתי!

מעלילת התאומה אף אחד כבר לא התרגש כי זה מעט מידי מאוחר מידי מרלן! GET YOUR SHIT TOGTHERֱ ורוב הפנדום כבר הסיק שמדובר בתאומה לג'סיקה.
התפנית בעלילה אם תרצו (בסופו של דבר הכל תלוי בסיפור המצוץ מהאצבע שהיוצרים יבחרו בו) שארלוט הייתה הבת של מרי דרייק ובעצם היא אומצה ע"י ג'סיקה והיא בת דודה של אליסון וג'יסון! מעניין לי ת'תחת! שארלוט לא ידעה שהיא מאומצת! היא יצאה עם אחיה והונתה אותו ומנעה ממנו סקס במשך 5 שנים! היא התגלמות הסטיגמה של טרנסג'נדרים שמסתירים את זהותם ועושים מניפולציות על גברים הכי גרוע שזה היה אח שלה.

יו קולינס הוא בריטי ועצם העבדה שהוא בחר (כי היוצרים אמרו לו מן הסתם) לדבר במבטא בסוף רק מכין את השטח לחזרתו של רן
"מעט מידי מאוחר מידי!"

אנחנו עוד לא יודעים את כל סיפור, הרקע של מרי וג'סיקה ולמה מרי מבקשת נקמה באליסון (כי ניכר שהיא לא רצחה את שארלוט למרות שאני חושדת שכן) תמוהה משהו כל המשחק הזה של רולינס להתקרב לאליסון (וזה עוד היה במהלך האישפוז לפני ששארלוט שוחררה שכל מה שאליסון רצתה זה משפחה
). עדין לא קיבלנו גושפנקה למי רצח את ג'סיקה? אין שביב של חשודים למי רצח את שארלוט? (כמו שאמרתי אני מהמרת על אליסון) רמזו לנו שיש את A.D שזה כנראה אליוט ומרי ה-ביג באד החדשים שרוצים לנקום את מותה של שארלוט ויש את הרוצח שרדף אחרי אמילי עם המכונית. קיצר מיסתורין שווה לתחת... ותסלחו לי מראש על השפה הנלוזה שאני משתמשת!
AD מסתבר זה דילורמטיס אחר/נוסף another dilaurentis חחח

האנה לא מתה ולא נעליים אליסון תשתחרר בקרוב וכל העונה הזאת הייתה פיילר חסר משמעות שהתמקד בזוגות! ראה סצינת סיום 610 בשביל להבין שהכל בולשיט!

אפרופו זוגות:
עזריה -עזרא בוכה כמו תינוק על ניקול אבל צריך סקס טוב כדי לשכוח את יגונו .... ומי שם אם לא אריה התינוקת בעצמה וכמובן הבוגדת הראשית. בגלל שהם "בוגרים"
עכשיו אז סקס "חסר משמעות" זה לא סיפור גדול כמו כל הנשיקות שאריה נתנה בזמנו שהייתה במערכת יחסים עם עזרא (למי ששכח: ג'יסון, אח של עזרא). אוי מסכן ליאם


היילב/קנסר - בתור מעריצת ספובי זה היה ברור לנו (וניהלנו דיונים מרשימים על זה בטמבלר כי אנחנו בוגרים) שיקריבו את ספנסר ואת האופי שלה כדי ליצור דרמה מיותרת עבור היילב ומי שתיפגע תהיה ספנסר כי קיילב יבגוד בה! (כן כן הימורים מסוג זה כבר נדונו בתחילת עונה 6 בולשיט). הפתעה זה בדיוק מה שקרה!
ספנסר כפי שטענתי בעבר היא צל של עצמה (ואם אני אראה את טרויאן עוד פעם אחד אומרת שספנסר אישה חזקה אני אתחרפן!) 6B הפך אותה לתלותית ורק אישה חלשת אופי תגיד "אני אוהבת אותך" לאחר בקושי 3 שבועות של סקס
מאוד מפתיע שקיילב לא השיב לה... שלא נדבר בכלל על הסצינה הראשונה
האנה- "אני בוטחת בקיילב"
ספנסר- "גם אני"
המבט בין אריה ואמילי זה ממש אני


אז קיילב DICK MOVE רייברס שוכב עם ספנסר לא אומר "אני אוהב אותך" בחזרה, מתוודה לעובדה שהאקסית המיתולוגית עדיין אוהבת אותו ומנשק אותה ועל הדרך כמובן בוגד בספנסר..


כל הדיון על התחתונים של ספנסר מאוד תרם ללמיסתורין!
מה הפלא שהם שינו את שמם מ-ABC FAMILY ל- FREEFOROM
לטרויאן יש טוסיק מדהים אבל גם לקרמה יש דרך מעולה לחזור ולנשוך לך בישבן באנגלית זה נשמע יותר טוב נכון?

בגדול אני לא מאלה שיגידו "POOR SPENCER" היא אכלה את הדייסה שהיא בישלה אני לא מאחלת לאף אחד שיבגדו בו (כן?!) אבל היא בחרה ללכת לקנות בעגלות של קרובים לה ועוד ה-אקס ה-אולטימטיבי של החברה הכי טובה שלה... שיקול לוגי בטח לא היה פה, יפה שהיא ביקשה רשות וגם לא צריך להאשים אותה אלה את קיילב הבוגד והאנה שנתנה את הרשות ואמרה לספנסר לראות/לבדוק מה היא מרגישה... הם אלו שבגדו באמונה של ספנסר ולכן ה-"חזרה" של היילב היא נגועה ומלווה בטעם רע! לא שאסור להם להעלות זכרונות או להתרפק על העבר ומה שגם נודע לקיילב משהו שהוא לא ידע... אבל במקום לצאת בן אדם גדול ולומר "אני עם ספנסר כרגע" או לחילופין קיילב וספסר מבינים שזאת לא אהבה אלא סתם משהו חולף היוצרים בחרו בשביל דרמה נלוזה בנושא ה-בגידה / מעילה באמון ומה שבגדול אף אחד לא אהב!

חלק מדיון שניהלתי עם חברי רק שאין לי כוח לתרגם (אני מאמינה שיש לכולכם אנגלית סבבה)
spaleb was problematic from the beginning! no matter how you saw it spoby/haleb/spaleb flashbacks proved they will never work!
* Caleb can’t consume a successful woman “don’t turn into a Sybil” how could he be spencer’s arm candy in D.C?
* Spencer “wanted more”! so now she’s settling on a guy with only street smart no high education no steady job… a hobo?
* Spaleb decided to get together during a break from their lives (spain/rosewood) their entire relationship was formed out of convenience. A familiar face amidst a crowd of strangers, someone to fall back on, something easy.

אמיסון וספובי - הזוגות שחלקו רגעים טובים ביחד העלו זכרונות מהעבר: אמיסון על ההורים שנפטרו והגעגוע אליהם, ספובי נזכרו בצרפתית. הם הראו לנו שחברים דואגים אחד לשני ולא חייבים לזנק אחד על השני בשביל דרמה זולה... ואני בטוחה שעונה 7 בשבילם תהיה מספקת לצפייה ותעקוף בסיבוב את החזרה העלובה של היילב ועזריה.

מונה יקירת המדור עדיין רוצה להיות חלק מהחבורה (קל להזדהות איתה) תמיד טענתי שהדרים טים של A היו מונה/טובי/ספנסר היה כייף לחזות בהם ביחד

אני לא מבינה מה הסיפור של דיק מוב קיילב עם מונה? אז ירד לי האסימון! הבחור מקנא כי האנה לא טיילה איתו בעולם בעוד עם מונה היא בילתה יחד (בגיל 21) את ספרינג ברייק הזבל הוא קנאי פטאתי וקטן LOL האמת לא חשבתי שתהיה דמות שאני שונאת בשקרניות (בעצם יש את שרה ולורנזו. אתם יודעים תמיד יש את מי שאתה אוהב לשנוא כמו ג'ינה סיסי איאן וילדן וכו') אבל קיילב הפך לבלתי נסבל מבחינתי אני לא מסוגלת לראות את האופי החדש שהשתילו בו בעונה 6 בולשיט הוא הפך לדמות שנואה!

וניפרד בתודה לאל שהעונה הסתיימה! מקווה שעונה 7 תפצה על השיממון והבנאליות שהיו בחלק אומלל זה של העונה
 

daimond1

New member


ראיתי כמעט הכל ברצף.
ראיתי השערות על תאומה, אך לא חשבתי שלא אמא של אלי....
נראה כי כל אחת רוצה לחזור לאהוב נעוריה, וזה גם בטח מה שיקרה.
יש מצב שדודה של אלי היא אמא של שרלוט? לא בא לי לראות שוב את החלק האחרון, אז אם מישהו יכול לענות אשמח..... (צפיתי בפרק תוך הסחות דעת שונות).
&nbsp
לגבי הביקתה - היה ברור שA מסתתר בתחת לריצפה, כל כך צפוי...
 

revi 17

New member
תשובה...

כן! מרי דרייק אחותה התאומה של ג'סיקה היא האם הביולוגית של שארלוט (צ'ארלס).
מרי הייתה מטופלת בראדלי שנים וילדה את צ'ארלס שם אחותה אימצה אותה וגידלה אותו כשלה. לא ממש ברור אם שארלוט ידעה על אמה הביולוגית... עצם העובדה שהיא קראה לעצמה סיסי דרייק יכול להעיד על כך... אבל עדיין תמוהה.
 

daimond1

New member


השערות שלי, ותסלחו לי שאני לא זוכרת את כל השמות.....
&nbsp
1. אבא של אליסון התאהב באחות של אישתו והיא נכנסה להריון.
&nbsp
2. אחותה של ג'סיקה התאהבה בבעל של ג'סיקה, העמידה פנים שהיא ג'סיקה וקרה מה שקרה...
&nbsp
3. אבא של ג'סיקה ניצל מינית את האחות שאושפזה ברדלי.
&nbsp
מעניין אם משהו מההשערות האלה יהיה נכון.
 
למעלה