התוכנית הכי מכורה בטלוויזיה

noga ke

New member
התוכנית הכי מכורה בטלוויזיה

לפחות לפי מה ששמעתי, לאחת מאלו שנגשו לאודישנים, שאני מכירה אישית ומאוד מאוד מפרגנת לה, יש כבר אלבום בחנויות. ולמרות שאני מפרגנת לזמרת, התוכנית הזאת איבדה כל משמעות בעיני ברגע שהיא משתתפת בה. התוכנית אמורה לתת צ'אנס לזמרים מתחילים, לא כאלו, כמה מוכשרים שלא יהיו, שכבר יש להם אלבום בחנויות. אותי התוכנית הזאת איבדה עוד לפני שהתחילה, אם יהיו הצבעות בסמסים לפחות.
 

מישהו 2

New member
זה לא מפריע...

לא מדובר בכוכב נולד ששם נבחנים אנשים לא מוכרים והמטרה להביא כוכב חדש. אני מניח של- the voice יכולים להגיע גם כאלה שכבר זמרים מוכרים ברמה כזאת או אחרת אפילו עם אלבום.
 

Koala Girl

New member
איך אני אוהבת שמחפשים

מה לא בסדר
אי אפשר פשוט להנות ממשהו? לדעתי התוכנית אמורה לדחוף את הקריירה של זמרים,לגרום להם להיות מוכרים. גם אם כבר הוציאו אלבום והם מופיעים, אז מה? זמר שעוד לא פרץ לתודעה הציבורית לא אמור למנוע מעצמו לעשות את זה כי הוא כבר הוציא אלבום...
 

shirblabla96

New member
ככה זה היה גם בגרסא האמריקאית

הם פשוט עוזרים לזמרים לא כל כך מוכרים ונותנים להם במה.. הם מזמנים לאודישנים זמרים עם פוטינציאל. בגלל זה גם באודישנים אין אודישנים של סתם כולם שם עוברים סינון רציני ומביאים לשם רק אנשים באמת מוכשרים. נגיד בגרסא האמריקאית המתמודדת שזכתה במקום השני (דיה) היה לה כבר איזה שני דיסקים עם להקה.
 
זה קורה גם בתוכניות אחרות

"אמריקן איידול" לדוגמא. אני זוכר שבכוכב נולד, בעונה השניה אם אני לא טועה, חיפשו מתמודדים בבתי ספר למוזיקה כמו "בית צבי". אני מסכים עם מה שכבר נאמר, אם מישהו הוציא פעם דיסק ולא ממש הצליח, למה שהוא יהיה פסול מראש בתוכנית שבסופו של דבר מבוססת על הצבעת הקהל?
 

MrHyde1

New member


גם בכ"נ פונים בכל עונה, לא רק בעונה 2, לזמרים מקצועיים (עם או בלי אלבום). כל עוד הם לא מוכרים, אני לא רואה בזה בעיה ולהפך, הם רק הופכים את התכנית ליותר טובה (תארו לכם רק ילדים בני 18 היו מגיעים, הייתה לנו קייטנה) וזו פשוט עוד דרך שלהם לפרוץ.
 

LeAnnDylan

Well-known member
מממ לא בדיוק

הפורמט ביסודו היה אמור לבחון רק מתמודדים עם קול שהוכיחו את עצמם. לכן פנו בתחילה רק למורים לפיתוח קול ולבתי ספר מובחרים למוזיקה כדי לקבל המלצות על התלמידים הכי טובים שלהם בעבר ובהווה. האודישנים בעונות הראשונות לא פתוחים לכל אחד שרוצה לגשת אליהם. בעיקר כדי למנוע את כל שלב הגרועים שיש בגרסאות הריאלטי האחרות. כשמחפשים רק כאלה עם ניסיון מוכח, מן הסתם שמוצאים כל מיני זמרים שניסו וכשלו או כאלה שבעוד שנה-שנתיים היו מנסים ואולי מצליחים ואולי לא. התוכנית עצמה נותנת במה לזמרים מוכשרים שמסיבה כזו או אחרת נפלו מתחת לרדאר. אני לא חושבת שזה דבר רע. אם החברה הזו שלך שיחררה אלבום אבל קידום גרוע ו/או חוסר מזל לא נתנו לה את ההזדמנות שמגיעה לה כדי לפרוץ, למה היא לא יכולה לקבל הזדמנות שניה? אולי היא טובה יותר מכל אלה שלא זכו לחוזה תקליטים אף פעם. אז רק בגל שהיא חתמה על חוזה לא מוצלח לא מגיע לה לשיר יותר לעולם? אני חושבת שמגיעה לכולם הזדמנות שווה ושהטוב ביותר צריך לנצח (במקרה הזה מדובר בטובה ביותר, שראשי התיבות שלה הם ס.ט
)
 
למה מכור?

לדעתי, לא חסרים אנשים שמופיעים ושהוציאו אלבומים והם לא בתודעה. אני גם מכירה מישהי משם, והיא הופיעה ועשתה כל מיני דברים, אבל אם תגידי למישהו את השם שלה, אין לו מושג מי זו. המטרה של התכנית זה להביא את האנשים שיש להם את הקול, ולטפח בהם גם את הצדדים האחרים, ולהביא אותם לקדמת הבמה ולתודעה.
 
למעלה