התורה

0golan0

New member
התורה

ואתם הדבקים בה' חיים כולכם היום'' [מומךץ] ואתם הדבקים בה' חיים כולכם היום'' להלן כמה עצות כיצד ניתן לזכות בשכר התורה כפי שמובא בספר שמירת הלשון בחלק שער התורה מאת החפץ חיים שמירת הלשון \ החפץ חיים להלן כמה עצות כיצד ניתן לזכות בשכר התורה כפי שמובא בספר שמירת הלשון בחלק שער התורה מאת החפץ חיים 1. לדעת גודל כח התורה, שכן אמרו (ברכות ה) כל העוסק בתורה וכו' מוחלין לו על כל עוונותיו (שנאמר בחסד ואמת יכופר עוון ) ואמרו כל העוסק בתורה יסורין בדלין ממנו, [ שנאמר: (איוב ה, ז) ובני רשף יגביהו עוף ואין עוף אלא תורה שנאמר (משלי כג ה) התעיף עינך בו ואיננו ואין רשף אלא יסורין שנאמר (דברים לב כד) מזי רעב ולחמי רשף וקטב מרירי] וכנאמר באליהו רבה פרק ו אם ראית שיסורין ממשמשין ובאין עליך רוץ לחדרי דברי תורה ומיד הייסורין בורחין ממך [שנאמר (ישעיה כו כ) לך עמי בא בחדריך וגו' ] ולפעמים מצלת אותו גם אם נתחייב מיתה בידי שמים כנאמר (במדרש רבה, פרשת קדושים) אם נכשל אדם בעבירה מה יעשה ויחיה, אם היה למוד לקרות דף אחד יקרא שניים ואם היה למוד לשנות פרק אחד יקרא שניים. ועוד נאמר, אין לך צדקה שמצלת מדינה של גיהינום אלא תורה בלבד. גם מיום הדין הגדול זוכה להינצל מי שעסק בתורה, שנאמר במדרש תהלים, לעתיד לבוא הקדוש ברוך מוציא חמה מנרתיקה ודן בה את הרשעים שנאמר (במלאכי ג יט) הנה היום בא בוער כתנור.., ומרפא בה את הצדיקים שנאמר, (שם) וזרחה לכם יראי שמי, שמש צדקה ומרפא. 2. לקבוע עתים לתורה ולא לחנם נמשלה התורה ללחם, כמו שאם אדם לא יאכל לחם יום או יומיים נחלש לבו וכל שכן אם לא יאכל לחם שבוע לבו נחלש מאוד וקשה לו להשיג הכוחות שאיבד ע''י זה, כך לימוד התורה סועד את הנפש הקדושה ואם לא ילמד איזה ימים וכל שכן שבוע, נחלשת הנפש עד מאוד, לכן יש להיזהר עד מאוד שלא לבטל את הקביעות אפילו יום אחד, ולבד שזה הזק ליום השני והשלישי שאחר זה, כי קרוב הדבר שגם בהם לא ילמד, כמו שאמרו חז''ל בירושלמי בסוף מסכת ברכות, אם תעזבני יום יומיים אעזבך וקשה לו מאוד אחר כך להתגבר על יצרו מחדש ולקבוע עתים לתורה, אלא אפילו באותם הימים שהוא לומד, אם הקביעות אינה בתמידות, אין רוח הקדושה שורה בו כל כך על הלימוד ההוא, מה שאין כן אם למד בקביעות ובתמידות, קדושה גדולה ונוראה שורה על כל לימוד ולימוד. ועניין הקביעות הוא שיקבע לו זמן ידוע לתורה שלא לשנות אותו הזמן בשום אופן, אפילו הוא סבור להרוויח הרבה, כמו שכתב הטור אורח חיים בסימן קנה 3. להחזיק ולתמוך בלומדי התורה בא וראה גודל מעלת מחזיק התורה {פרוט נרחב של הדברים בסעיף זה (3) על מעלת מחזיק התורה ולומדיה ראו בפרסום קודם באתר תחת הכותרת ''גודל החיוב להחזיק לומדי תורה וגודל שכרו עבור זה''} שמעלה עליו הכתוב כאילו מתדבק בשכינה כמו שאמרו חז''ל בכתובות (על דברים ד ד) ''ואתם הדבקים בה' חיים כולכם היום'' וגם ישתדל למען כבוד ה' ותורתו הקדושה שנתחלל עתה בעונותינו , ואז אין קץ יהיה לשכרו כמו שנאמר בירושלמי (פרק בתרא דברכות) אם ראית דור שמתרשלים עצמן מן התורה, עמוד והחזק בה ואתה נוטל שכר כולם. 4. להחזיק בניו לתלמוד תורה גם כל השכר שכתבנו לעיל במחזיק ידי לומדי תורה, שייך גם במחזיק את בנו לתורה, גם זוכה שעל ידי זה הקדוש ברוך הוא נושא לו פנים. גם על ידי זה זוכה לאריכות ימיו הוא ובניו, [דכתיב ולמדתם אתם את בניכם וסמיך ליה למען ירבו ימיכם וימי בניכם וגו'] גם על ידי תלמודו של הבן זוכה להינצל מן הגיהינום (כדאיתא בתנא דהי אליהו זוטא פרק' יב) עמי הארצות שהקרו והשנו את בניהן תורה, בניהן מצילים את אביהן מאותה בושה וחרפה ומאותה כלימה ומדינה של גיהינום. ולפעמים זוכים להימנות עבור זה בין הצדיקים. וזה הוא תוכחת מגולה לאותן בני אדם שמעבירין את בניהם מתלמוד תורה כשהם עדיין נערים כבני ארבע עשרה וחמש עשרה, ועל ידי זה נשאר נער מנוער מן התורה ומן המצוות ורק רצונו ללבוש תמיד בגדי חופש ולהרחיב את גבולו בכסף וזהב ואוי לאותה בושה ואוי לאותה כלימה של האב כשיגיע זמנו לשוב אל האלוקים. וביותר מזה שגם את בניהם אינם מחזיקים לתורה ואינם נותנים אותם לבית הספר רק עד שידעו מעט חומש ואבוי שכך עלתה בימינו, הלוא ידוע הוא שמה שנפסק ביורה דעה (בסימן רמה סעיף ו) דהיכא דאפשר לו להאב, מצווה עליו ללמדו בשכר עד שידע משנה וגמרא הלכות ואגדות, וידעתי את תירוצם שיאמרו דדחיקא להו שעתא, אבל באמת כאשר יתבוננו היטב בנפשם ידעו כי רק היצר מתעם, כי הלוא על שאר דברים שהם רק תועלת גופני לבן, אז כל אחד עוזר לבנו בכל כוחותיו יותר מכפי יכולתו, וגם כמה פעמים מוסר את נפשו לסכנת האבדון עבור בנו, דהיינו שהוא עושה דברים שלא כדין בין אדם לחברו ובין אדם למקום, והוא מתברך בלבבו לאמר שלום יהיה לי, כי אני עושה בזה צדקה בכל עת לפרנס בני ביתי, אבל כשהוא צריך לחזק בנו לתורה שידע איך לעבוד את ה' ובזה הוא מביא את בנו וגם את עצמו לחיי העולם הבא, כמו שנעתיק לקמן ממדרשי חז''ל הוא אומר דדחיקא לה שעתא (והרי זה כמו שאמר הכתוב ישעיה מג כב ולא אֹתִי קראת יעקב כי יגעת בי ישראל) ויש לדעת שהוצאת בניו לתלמוד תורה הוא חוץ ממזונות הקצובין לו מראש השנה, כמו שאמרו חז''ל בביצה, כל מזונותיו של אדם קצוביו לו מראש השנה עד יום כיפורים, חוץ מהוצאת שבתות והוצאת בניו לתלמוד תורה, שאם פחת פוחתין לו, ואם מוסיף מוסיפין לו, לך נא וראה מה שאמרו חז''ל בקידושין: ''כל המלמד את בן בנו תורה מעלה עליו הכתוב כאילו קיבלה מהר סיני'', [שנאמר: (דברים ד ט) והודעתם לבניך ולבני בניך וסמיך לה, יום אשר עמדת לפני ה' אלהיך בחורב ]
 

0golan0

New member
המשך

5. החיוב להגיע עד היכולת ללמוד גמרא ולא להסתפק בלימוד מקרא ומשנה כתוב במדרש משלי פרק י אמר ר' ישמעאל, בא וראה כמה קשה יום הדין שעתיד הקדוש ברוך הוא לדון את כל העולם כולו, בא מי שיש בידו מקרא ואין בידו משנה הקב''ה הופך את פניו ממנו ומצרי גיהינום מתגברין בו וכו' והם נוטלין אותו ומשליכין אותו לגיהינום, בא מי שיש בידו שני סדרין או שלשה, הקב''ה אומר לו בני, כל ההלכות למה לא שנית אותם, בא מי שיש בידו הלכות אומר לו בני תורת כוהנים למה לא שנית, שיש בו .. וכו' בא מי שיש בידו תורת כוהנים, הקב''ה אומר לו בני, חמישה חומשי תורה למה לא שנית? שיש בהם קריאת שמע תפילין ומזוזה. בא מי שיש בידו חמישה חומשי תורה, אומר לו הקב''ה למה לא למדת הגדה, בא מי שיש בידו הגדה הקב''ה אומר לו בני, תלמוד למה לא למדת וכו', בא מי שיש בידו תלמוד, הקב''ה אומר לו בני, (זכית )הואיל ונתעסקת בתלמוד, צפית במרכבה ..., כיסא כבודי איך הוא עומד... חשמל איך הוא עומד... ובכמה פנים הוא מתהפך וכו' עיין שם בארך 6. לדעת עצת יצר הרע אם נאמר ליהודי אתה מאמין שיש שכר גדול למקיימי התורה? ישיב לך בודאי, אני מאמין שיפה שעה אחת של קורת רוח בעולם הבא יותר מכל חיי העולם הזה, ואם תשאל: על כן למה אתה מתרפה מלימוד התורה ועל יד זה בא ממילא רפיון גדול לקיום המצוות?, ישיב לך: אמת, מי שזכה ללמוד התורה ולקיום מצוותיה יזכה לענג גדול של חיי העולם הבא, אבל מי יוכל לזכות בזה אם לא אנשים יחידים בעולם, כי לזה צריך להפקיר כל כוחות הגוף ולפרוש מכל עניני העולם הזה ולישב יום ולילה בבית המדרש ויהיו כל מחשבותיו בה' ובתורתו ולזה צריך להיות איש קדוש, איש כזה זוכה לגן עדן, אבל לא אנשים פשוטים כמוני. ואכן זוהי טעות מעיקרו, כי לא חייבה התורה לבעל הבית שילמד כל היום והלילה ולא יתעסק בעסק כלל, אלא רק ביקשה אותו להתעסק בעסקו באמונה ובלי תרמית ולקבוע עתים לתורה. וכאשר רואה היצר שבאופן זה לא יוכל לפתות את האדם מתחיל לפתותו בפנים אחרים ואומר לו: אמנם הקב''ה מתרצה לאדם אם רק יקבע עתים לתורה, אבל תדע שכאשר תבוא בחשבון למעלה, שם מדקדקים מאוד בענין לימוד התורה ובודקין אם היה כהוגן וללא שום פניה וכן בודקים את אופן הלימוד האם לא הפסקת בשיחה בטלה וכו וכו וכו' ואומר לו היצר, ידעת שה' אלוקי השמיים אלוקים אמת הוא ומי יוכל לזכות בדין כי אם צדיקים גמורים, וכך היצר מייאש את האדם, אמנם יש ממש בטענות אלו, אבל היצר משכיח לאדם שהקב''ה אוהב חסד ורוצה לזכות בריותיו ולכן ברא בשביל זה התשובה שהיא קודם לעולם ועל כן אם מצא את עצמו שעשה המצווה או לימוד התורה שלא כהוגן כ''כ, צריך תכף להתחרט על זה ולקבל להבא להתנהג כהוגן והקב''ה מוחל לו. יהי חסדך ה' עלינו כאשר יחלנו לך -סיום-
 

0golan0

New member
החיוב להחזיק לומדי תורה

החיוב להחזיק לומדי תורה הרוצה להינצל מן הענש המר והעוון הגדול הזה של ביטול התורה, יתעסק בצרכי התלמידים והרבנים שיעמדו בעירו ויהיו עוסקים בתורה על ידו... אפילו אותן אנשים שהם בעצמן לומדי התורה ומקיימי המצוות, גם כן חיוב גדול עליהם להחזיק את התורה שמירת הלשון \ החפץ חיים החפץ חיים בספרו שמירת הלשון בחלק שער התורה. כמו שכתב רבנו יונה באגרת התשובה: הרוצה להינצל מן הענש המר והעוון הגדול הזה של ביטול התורה, יתעסק בצרכי התלמידים והרבנים שיעמדו בעירו ויהיו עוסקים בתורה על ידו ופרשו חז''ל שאמר הכתוב (משלי ג יח) עץ חיים היא למחזיקים בה, ללומדיה לא נאמר, אלא למחזיקים ידי הרבנים והתלמידים. אפילו אותן אנשים שהם בעצמן לומדי התורה ומקיימי המצוות, גם כן חיוב גדול עליהם להחזיק את התורה ואם לאו הרי הם בכלל ארור רבנו יונה בשערי תשובה בשם הספרי על הפסוק (בדברים כז כו) '' ארור אשר לא יקים את דברי התורה הזאת לעשות אותם ואמר כל העם אמן'' אדם שלמד ושנה ולמד לאחרים וקיים התורה ויש בידו כח להחזיק ידי העוסק בתורה ובמצוות ולא החזיק, הרי הוא בכלל ארור אשר לא יקים. בא וראה גודל מעלת מחזיק התורה שמעלה עליו הכתוב כאילו מתדבק בשכינה כמו שאמרו חז''ל (בכתובות על דברים ד ד ) ''ואתם הדבקים בה' חיים כולכם היום'' רב הונא ורבי ירמיה אמרו בשם ר חיא בר אבא: עתיד הקב''ה לעשות צל וחופות לבעלי מצוות (פירוש מחזיקי התורה) אצל בני תורה בגן עדן: כתוב: כי בצל החכמה בצל הכסף (קהלת) , אשרי אנוש יעשה זאת ובן אדם יחזיק בה (ישעיה נו ב), והדן עץ חיים היא למחזיקים בה (משלי ג יח). וכן (בדברים לג יח) ולזבולון אמר, שמח זבולון בצאתך ויששכר באהליך, ומפני מה הקדים בברכות את זבולון ליששכר, והלוא יששכר גדול מזבולון, אלא שזכה זבולון שהיה מפרש מישוב ועוסק בפרקמטיא והוציא פת מפיו ובא ונתן לפיו של יששכר ונותן לו שכר בעמלו, לפיכך נקרא הפסוק על שמו. מכאן למדנו, התומך בבעל תורה, מקבל ברכות מלמעלה ומלמטה ולא עוד, אלא שזוכה לשני שולחנות מה שאין זוכה אדם אחר, זוכה לעושר שיתברך בזה העולם וזוכה שיהיה לו חלק בעולם הבא. וגם בעולם הזה אין מתחסר לו כלום מחמת זה, שנאמר (במשלי ו כג), כי נר מצווה ותורה אור, מי שעושה מצווה הוא כאילו מדליק נר לפני הקב''ה ומחיה נפשו שנקראת נר, שנאמר נר ה' נשמת אדם ומהו תורה אור? הרבה פעמים אדם חושב לעשות מצווה, ויצר הרע בתוכו אומר לו לך לעשות מצווה זו ומחסר נכסיך , עד שאתה נותן לאחרים תן לבניך, ויצר טוב אומר לו תן למצווה, ראה מה כתיב כי נר מצווה, מה נר הזה כשהוא דולק, אפילו אלף אלפים מדליקים הימנו אורו במקומו, כך כל מי שייתן למצווה אינו מחסר את נכסיו, לכך נאמר כי נר מצווה ותורה אור. וזוכה גם לבנים טובים וקדושים שיצאו ממנו עבור זה. ודע עוד שנמצא בספרים הקדושים, שהאדם המחזיק ללומדי תורה, אף על פי שהיה עם הארץ בעולם הזה זוכה לעתיד לידע גם הוא את התורה, כיוון שיש לו חלק בעצם שכר תורתו, וידוע שהתענוגים הגדולים שבגן עדן מתהווים מעצם רוחניות התורה, ממילא צריך לידע את התורה. וגם ישתדל למען כבוד ה' ותורתו הקדושה שנתחלל עתה בעונותינו , ואז אין קץ יהיה לשכרו כמו שנאמר בירושלמי (פרק בתרא דברכות) אם ראית דור שמתרשלים עצמן מן התורה, עמוד והחזק בה ואתה נטל שכר כולם. בעולם הבא, שם יראה כל אחד בעין את גדל קדושת התורה וישיג את רום ערכה ואז איך ישמח אדם בהחלק התורה שימצא מזומן לפניו אשר לא עמל בה בעולם הזה ורק בעד המעט שהפריש מעמלו בעודו בחייו וכאשר יתבונן בזה האדם בעודו בחייו ירוץ אחר בעלי התורה וירצה להתדבק בהם ולהחזיק אותם, הרבה יותר ממה שאדם רץ אחר שותף אחד להשתתף עמו בעניני העולם הזה
 

0golan0

New member
עונש הפורש מן התורה

עונש הפורש מן התורה ומי שאין לו פנאי ללמוד תורה בתמידות, מחויב הוא על כל פנים לקבוע עתים לתורה, שכן אמרו חז''ל בשעה שמכניסים אדם לדין, שואלים לו: נשאת ונתת באמונה? קבעת עתים לתורה? ואפילו הוא עני גם כן מחויב לקבוע לו עתים... שמירת הלשון \ החפץ חיים החפץ חיים בספרו שמירת הלשון בחלק שער התורה כשם ששכר תלמוד התורה גדול מכל המצוות, ענש ביטולה גדול מכל העוונות (ירושלמי פאה) וכתב רבנו יונה באגרת התשובה: כשבני אדם פוסקים ממלאכתם ומעסקיהם והולכים לבתיהם או יושבים בקרנות כשהם בטלים או משיחים בדברים בטלים, רעתם רבה וחטאתם כבדה מאוד, לפי שהם מבזים את התורה, שאילו היו מאמינים שאין תכלית למתן שכרה למה לא ישיבו רגליהם לבית המדרש ללמוד, הלוא האדם זריז ואץ ברגליו למלאכתו ולעסקיו ויודע כי הכל הבל ואיך ישכח חיי העולם הבא ולא ייתן חלק ביום מן הימים או שעה מן השעות ללמוד. ואמרו חז''ל על הפסוק (במדבר טו לא) כי דבר ה בזה ואת מצוותו הפר, הכרת תיכרת הנפש ההיא עוונה בה, דכל שאפשר לו לעסק בתורה ואינו עוסק שהוא בוזה את דבר ה', על כן חייב כל אדם לתקן מקום בביתו ללמוד שם הלכות או מקרא, כל אחד לפי ערכו, וכאשר יפנה ממלאכתו יסור שמה לשנות או לקרות. וכידוע שבעוון בטול התורה בניו מתים. אמר רב יהושוע בן לוי (באבות ו ב) בכל יום ויום יוצאת בת קול מהר חורב ומכרזת ואומרת אוי להם לבריות מעלבונה של תורה, ובזוהר חדש נאמר על הפסוק במלאכי ג יט ''כי הנה היום בא בוער כתנור וכו' '' זה יום הדין שיהיה לעתיד לבוא, שבו משה רבנו עליו השלום עתיד לתבוע עלבונה של תורה. ממילא מובן עונש האדם העוזב התורה, עליו נאמר ועוזבי ה' יכלו. ומי שאין לו פנאי ללמוד תורה בתמידות, מחויב הוא על כל פנים לקבוע עתים לתורה, שכן אמרו חז''ל בשעה שמכניסים אדם לדין, שואלים לו: נשאת ונתת באמונה? קבעת עתים לתורה? ואפילו הוא עני גם כן מחויב לקבוע לו עתים, כמו שכתוב ביומא דף לה: ''תנו רבנן עני ועשיר ורשע באים לדין, לעני אומרים לו מפני מה לא עסקת בתורה? אם אומר עני הייתי, אומרים לו כלום היית עני יותר מהלל הזקן ..'' וכן נפסק ביורה דעה סימן רמו וזה לשונו: כל איש ישראל חייב בתלמוד תורה, בין עני בין עשיר, בין שלם בגופו בין בעל ייסורים, בין בחור, בין זקן גדול, אפילו עני המחזר על הפתחים, אפילו בעל אישה ובנים חייב לקבוע לו זמן לתלמוד תורה ביום ובלילה, שנאמר( יהושוע א ח) והגית בו יומם ולילה, עד כאן לשונו. ועניין הקביעות הוא שיקבע לו זמן ידוע לתורה שלא לשנות אותו הזמן בשום אופן, אפילו הוא סבור להרוויח הרבה, כמו שכתב הטור אורח חיים בסימן קנה. * * *
 

0golan0

New member
אתרים מומלצים [וחדשים]

בס"ד הדף היומי אתר הדף היומי מכניס לרשת מושג בסיסי שהפך תוך שבעים שנה למונח יסוד בשגרת חייהם של אין ספור בתים יהודיים ברחבי העולם כולו. הדף היומי שבו תוכל לצפות מידי יום בשיעור גמרא שנמסר בשפה בהירה ומובנת, על ידי אדם שהתמחה בהעברת שיעורים לציבורים מגוונים. אתה יכול להניח לראשך, לספוג מעט מאוויר הפסגות הצלול של תורת ה’. לשמוע על מושגים חדשים, לאגור ידיעות מעניינות וחשובות. בדיוק כמו הסבא שלנו בעיירה הקטנה. הוא ואתה. שניכם עייפים ולאים. לא מגיע לך להנות כמוהו? http://www.hadafhayomi.co.il/ :לאתר אש התורה אתר אש התורה העולמי הקים סוף סוף אתר בעברית. באתר אפשר למצוא הכל :לאתר http://www.aish.co.il תהילים-נט ספר התהלים הוא הספר שליוה את עם ישראל בכל התקופות. בו מצא ניחומים לנפשו בחשכת הצרות ובו ראה אור יהל בדרכו הרוחנית. אתר זה נבנה על הבסיס המקשר של כל עם ישראל והוא: ספר התהילים שכתב דוד מלך ישראל, יש כאן מידע מקיף על ספר התהילים וכן "מוקד תהילים מכוון" שמאפשר לך להיות חלק מקבוצה גדולה שמסיימים יחדיו את ספר התהילים. האתר נבנה בעידודם ובהדרכתם של גדולי הדור. http://www.tehilim.net :לאתר ברסלב ישראל (http://www.breslev.co.il) מומלץ! תיאור: מאמרים ומידע בנושאי יהדות ואמונה, צדיקים, פרשת השבוע, חנות מקוונת של ספרים, קלטות ודיסקים,תפילות ויודאיקה,סרטים בשידור חי ,ייעוץ והכוונה בעניני זוגיות וכמובן מידע רב על חסידות ברסלב ורבי נחמן. גליה - מסרים מעולם האמת האתר מציג את סיפורה האישי של גליה פגועת המוח, נכה ב - 100% וסובלת מפיגור שכלי עמוק, ואימה, שולמית, מורה וותיקה ובכירה במשרד החינוך. צורת ההיתקשרות ביניהן, המסרים שגליה מקבלת מתקשורים אמיתיים מעולם הנשמות. הסיפור המלא http://www.signsfromheaven.com/ :לאתר מכון ממרא מכון ממרא להפצת קיום משנה תורה - באתר מופיע התנ"כ על כל הספרים בנקוד מלא, חיבור הרמב"ם על הש"ס משנה תורה ועוד :לאתר http://www.mechon-mamre.org/i/t/t0.htm גלגולי נשמות (http://www.angelfire.com/co4/gilgulim) מומלץ! תיאור: מידע נרחב מאד בנושא גלגולי נשמות ע``פי משנת הקבלה, כולל גם שאלות בהיבטים שונים של הנושא תוך אפשרות להוסיף שאלה אישית ולעיין במקורות הקדומים. פיקוד העורף הרוחני (http://www33.brinkster.com/emet11/oref) מומלץ! תיאור: אתר פיקוד העורף הרוחני מכיל הכנה רוחנית למלחמה, שמירת הבית, הגנה מגוג ומגוג, הגנה מהמלחמה, תפילות להצלה במלחמה, מלחמה כימית ביולוגית, לא קונבנציונאלית, מלחמת עיראק ארה``ב, ארצות הברית והכל מסתמך על מסרים מן השמים ודברי המקובלים. --------------------------------------------------------- יהודים רחמנים בני רחמנים אנא עזרו ליהודיה יקרה שזקוקה בדחיפות לזכום כסף בס"כ של רק פחות מ150,000 לעבור ניתוח בגרמניה התלוי בחייה. אנא אחי ואחיותי האהובים והיקרים תנו יד רחבה כל אחד ככוחו ויחד נציל יהודיה, חובה עלינו להיתרם לפירסום המקרה המצער רק עוד חודש נותר לה לפני הניתוח, המשך בהודעה הבאה
 

0golan0

New member
המשך

עותק של ההודעה המקורית מפורום ברסלב הנדון : טיפול בגרמניה להצלת חיים - ‏03 דצמבר 2003 ברמץ כהן רנית שלום רב, ברצוני להודות לך מראש על טוב ליבך, וכמו כן אני מתנצל שזאת הדרך האחרונה שנישארה בידי בכדי להציל את חיי אישתי. ב 28 לאוגוסט 2002 (לפני יותר משנה ) התגלה אצל רנית אישתי מחלת סרטן הקיבה, CA OF STOMACH אשר פרץ את דפנות הקיבה ושלח גרורות לכל חלל הבטן עד לאגן הקטן. במשך שנה שלמה קיבלה רנית טיפולים בישראל שלא התאימו לה ומצבה הלך והחמיר. מחוסר ברירה נאלצנו לנסוע לבית חולים St. Goerge Hospital בגרמניה, שנמצא בעיר Bad-Aibling (שעה נסיעה מהעיר מינכן) בכוחות עצמנו ובמימון עצמי. הטיפול בגרמניה הצליח בצורה יוצאת מין הכלל וחלקים שלמים של הגידול נעלמו. ביום ראשון האחרון , ה 30.11.2003 חזרנו מסדרת טיפולים נוספת שעברה בהצלחה מרובה, אך יחד עם זאת הטיפול לא ניגמר, ורנית צריכה לשוב לגרמניה ב 4.1.2004. אזלו לנו כל המשאבים האישיים וניגמר לנו הכסף. העברתי לקופ"ח מכבי את התיק הרפואי של רנית, שבו הסביר סגן מנהל מחלקת אונקולוגיה באיכילוב, ד"ר אריה פיגר ומנהל המחלקה פרופ´ ענבר משה, כי אין כיום אפשרות טיפול מתאימה לאישתי בישראל. כשהתחלנו את הטיפול בגרמניה, הנהלת קופ"ח מכבי ניסו לשכנע אותנו כי הטיפול בגרמניה לא יעזור לאישתי רנית, כרגע אנחנו אחרי שלוש סדרות של טיפולים, שבזכותם 95% מהגידולים נעלמו. 95% מהדרך לריפוי הסרטן מאחורנו. קופ"ח מכבי , ומשרד הבריאות אינם מוכנים לעזור לנו בטיפולים בגרמניה. אציין ואומר שכל המוסדות במדינת ישראל שניגשנו אליהם עד היום, ושהם אחראיים או קשורים לתחום הבריאות, (למרות שהבאנו את כל האישורים הדרושים), לא נותנים לנו עזרה. סכום הכסף אותו אנו צרכים בכדי לממש את המשך הטיפול הקרוב הוא 130,000 ש"ח אנו פונים אליך בבקשה לבחור בחיים עבור רנית ולהרים תרומתך הנדיבה. אם רנית לא תגיע ב 4.1.2004 לגרמניה להמשך טיפול, החיים שלה בסכנה ממשית !!! את התרומה ניתן להעביר לקרן מיוחדת שהוקמה לצורך כך בעמותת "ישע ומזור" בנק לאומי לישראל סניף מספר 856 "אחיעזר" בני ברק , חשבון מספר: 28407/15 כמו כן ניתן לשלוח תרומה לת.ד. 6806 רמת גן 52167 כל התרומות מוכרות לצרכי מס לפי סעיף 46 כל תרומה תתקבל בתודה ובהוקרה ותשלח קבלה בהוקרה ותודה רבה מראש ברמץ יואב טל. 330550 - 065 נ.ב. אנא בבקשה עזרו לי להפיץ את המכתב באינטרנט, אנא בבקשה שילחו את הבקשה לכל קהילה ולכל רשימת תפוצה אפשרית. מצורפים שני קבצי WORD להפצה, המתארים את המצוקה שנקלענו אליה !!!
 
למעלה