בגדול רוב הטענות נכונות. אם הגעתי למצב שאני מעדיף להתקע בפקקים בדרך מאשר בפקקים בכניסה לרכבת זה אומר הרבה. הכל אפשר לתלות במצב הבטחוני אבל היו כבר ארבע רכבות בשעה לכיון תל אביב במסלול האיילון והורידו ל2-3 מה גם שהובטח שהחשמול יקצר את הזמן. בפועל יש לו"ז לא הגיוני בין 07-09 בבוקר של רכבת כל עשר דקות וחצי שעה המתנה לסריה הבאה. חייבים להוסיף מדרגות נעות או יציאה נוספת מהרציפים כדי להקל על העומס. נעבור לאפיקים: מלבד קווים לציבור החרדי וקווי ירושלים, אפיקים מפעילה את רוב התחבורה הציבורית בעיר. מה שלא נאמר בכתבה זה שמלבד הביג, הרכבת ותחנה מרכזית יש עוד מסוף בבני בברית בסמוך לכניסה/יציאה הצפונית ומיני מסופים (תחנה המשמשת תחנת קצה) באזור התעשיה ובחוף הריווירה. פרוייקט התחבורה הציבורית שנעשה הוא כשלון. הוסבר בכתבה למה אבל זה התחיל עוד קודם בשרים הקודמים. חייבים לעשות רפורמה גם בקווים בין עירוניים. לאזן קצת בין תחבורה ציבורית בחן עירונית שיוצאת מהיציאה הצפונית מול כזאת שתצא מהדרומית. עבור הקווים הנ"ל הייתי מייעד את המסוף בביג ולא עבור קווים כמו 350 שבסוף יוצאים מהיציאה הצפונית (בשביל הפשטות שהם ייצאו מבני ברית) וכמובן חשוב שיהיה גם קו תיירותי שיפעל בין מרכזי הקניות, מוזיאונים,חופי הים והטיילת ובתי המלון