התחברות לYES

ערן^25

New member
התחברות לYES

מישהו מעודכן לגבי החבילות העדכניות שלהם? איזו מהן הכי כדאי לקחת, ואיך הכי כדאי לשלם על המפענחים שלהם? תודה ערן
 

gsa

New member
חבילות יס - תשובה

ניתן להתחבר לשני סוגי החבילות הקיימים (הם קוראים להם העולם החדש והעולם הישן). הכוונה לתוכנית הישנה יותר שבה היית צריך לשלם מחיר X על המפענח ותשלום על החבילה של הערוצים. מנגד יש את התוכנית החדשה שלכאורה הכל כלול המחיר אחד ולכאורה אתה לא משלם על המפענח (פרט לפיקדון של 250 ש"ח - חד פעמי). אנשי המכירות של יס יפנו אותך לתוכנית החדשה בלבד וקצת לחץ מצידך תגרום להם להפנות אותך גם לתוכנית הישנה. לדעתי התוכנית הישנה עדיפה מכמה סיבות: א) אתה יכול לשלם פיקדון בסך 1000+ ש"ח ובכך לחסוך קצת כסף. ב)למיטב ידיעתי קיימת התחייבות עפ"י התוכנית החדשה שלא לעזוב את החברה למשך חצי שנה. כושר המיקוח שלך כלקוח יורד פלאים כמובן שאתה חותם על זה, במיוחד בתקופה הקרובה שהכבלים יכניסו את חבילות הערוצים שלהם, ואז לקוחות יס יוכלו אולי ללחוץ על החברה להוריד מחירים (כמיטב המסורת הישראלית: "לא מוריד לי במחיר - אני עוזב..."). מקוה שעזרתי.
 
לגבי הפיקדון והתחייבות

על הפיקדון של ה250 שקל יש ירידת ערך כל כמה זמן נגיד עוד שנה אז הפיקדון יהיה שווה פחות 50 שקל. לגבי ההתחייבות זה רק כלפי הדמי התקנה כלומר הם מתקינים לך כביכול חינם אבל אם אתה נוטש אותם לפני סיום החמישה חודשים או חצי שנה אז אתה מחוייב לשלם 199 שקל דמי התקנה
 

gsa

New member
תיקון קל - שווי הפיקדון

ולא משנה גודלו (בין אם שילמת 250 ש"ח ובאם שילמת את מלוא הסכום 1050 ש"ח) פוחת כל שנה ב-10%, עקב פחת. באם לא סיימת שנה ינכו לך את החלק היחסי מתוך ה-10 אחוז. כך שבדוגמה של טל כעבור שנה ינכו לך 25 ש"ח מווי הפיקדון (ולא 50). בכל מקרה ניתן ללחוץ ולקבל תנאים מועדפים (כגון התקנה חינם, חבילת הסרטים חינם למשך 6 חודשים במידה וההתקנה הינה חיצונית). שווה מאד לעבור ליס, למרות הבעיות בשירות, ולמרות שמחיר לא תמיד תחרותי.
 
קשה להמליץ זה תלוי בכמה דברים

תראה הכידאיות של המסלולים הולכת לפי מספר מכשירי הטלווזיה שיש לך בבית והאם אתה מעוניין בכל חבילת הערוצים או .... לפי דעתי תקבע עם נציג שלהם פגישה כי גם כל הזמן יש להם חבילות חדשות ואז תוכל להחליט מה הכי משתלם אנחנו אישית כבר קבענו איתם חוזה היו אמורים להתקין לנו לפני שבוע במקום זה הם שלחו מתקינים ערבים שטענו שצריך לחצוב בקירות ולמתוח חוטים בתוך הבית בכל אופן ידעתי שהורי לא יסכימו לכך אז שלחתי אותם לדרכם. הסוכן מכירות שלהם אמר כנראה ששלחו צוות לא מקצועי והוא ידאג שישלחו לנו כבר צוות אחר בכל אופן עבר שבוע ובנתיים לא שלחו לנו שום צוות למרות ההבטחות שלהם בקיצור הם מתחילים לעלות לנו על העצבים . עכשיו אני מבין למה התכוונו אנשים שטענו שהשירות שלהם לא הכיי איי איי
 

FlameBoy

New member
בנוגע ליס

היי טל, הצעה קטנה... מתוך נסיון רע עם מערכת שירות הלקוחות הקלוקלת של יס, אני ממליץ לך לפנות ישירות אל יס (במידה ואכן לא עמדו בהתחייבות ההתקנה) ולא !!! אל סוכן המכירות איתו סגרת. צלצל למספר החינם שלהם ותסביר את הבעיה. באם לא יטופל מיידית בקש לדבר עם מנהל המשמרת. הוא אמור לחזור אליך תוך 24 שעות או משהו כזה... נציגי המכירות משתדלים להסיר כל אחריות מהרגע שעזבו את ביתך עם חוזה חתום ביד, ולכן גם לא יטרחו לרוב לעזור במקרים כאילו... לערן - לכל סוכן יש אפשרות להציע לך "דיל" קצת שונה ועל כן הדרך הבטוחה היא לבדוק עם כמה סוכנים לפני שסוגרים. טיפ קטן - וודא שכל !!! מה שהובטח ירשם בחוזה ולא ישאר באויר. מה שלא רשום - לא תקבל... בהצלחה :)
 
פניתי יישירות לסוכן

פנתי ישירות לסוכן הוא עשה רושם שהוא עוזר אבל זה מראה כאילו אני צריך לרדוף אחריו כנראה שאם בקרוב הוא לא יהיה בסדר נאלץ לבטל את החוזה. חבל שבכלל צריך להתעצבן מהדברים האלה
 
למעלה