התייעצות - איך שומרים על מסמכים

התייעצות - איך שומרים על מסמכים

2 הבנות שלי סובלות מבעיות כאלו ואחרות ואנחנו איתן בכל מיני בדיקות ומעקבים. פתאום שמתי לב שאין לי את כל הניירת, אני לא מוצאת את הרוב. תמיד שמתי במקום מסויים ואח"כ לא הייתי זוכרת ועד שהייתי מוצאת ושמה במקום אחר וגם אותו הייתי שוכחת. כרגע אני מנסה להזמין את כל הדברים החשובים מאיפה שעשו בדיקות. אבל לעתיד - איך לשמור את כל הניירת, ככה שתמיד נמצא ולא נשכח איפה זה?
 

lulyK

New member
כותבים על הקלסר מבחוץ

מה בדיוק הוא מכיל. אם יש המון המון דברים בפנים, עושים אינדקס בתחילת הקלסר.
 
הבעיה היא יותר אולי איפה לשים ככה

שלא אשכח אף פעם איפה זה וגם אם אשכח, תמיד אתקל בזה
 
זה רעיון. עכשיו אני רק צריכה למצוא

את מה שיש ולהזמין מה שלא מוצאת, ולתייק כמו שצריך. ומקווה שזה לא יעלם כשנעבור דירה. תודה רבה על הרעיון
 

lulyK

New member
אצלנו זה בספריה

ביחד עם החומרים שנשמרו מהלימודים והחשבונות.
 

n i s h a

New member
אמנם קצת עבודה... אבל שווה את זה

אם אלה באמת דברים חשובים, שאת זקוקה להם לא מעט - ולא מתמצאת בסבך הניירת - אני מציעה להשקיע ולבנות דף WORD או EXCEL ולהכניס את כל הנתונים לשם. (שם המסמך, תאריך, איפה נמצא וכו') ואז בלחיצת כפתור (FIND) את מוצאת את מבוקשך ברגע. בהצלחה.
 

מעיןבר

New member
לנו יש חדרון עבודה...

וגם אם לא - תמיד יש פינה שבה מאפסנים ניירת, לא? אני היחידה שאוגרת ניירת (חשבונות, תיעוד בריאותי, פוליסות ביטוח) - על הספריה יש מקום של כבוד לקלסר שנקרא "בריאות" ובו מתוייקת כל הניירת של זיו ושלי עם חוצצים. לשמחתי - לאדוה עדיין אין צורך בניירת מהסוג.
 
בנתיים אין לנו כזה דבר

ותמיד הכל זרוק בכל מיני פינות. אנחנו מהמבולגנים ואלו שאומרים: נניח כאן אח"כ נסדר ואז זה מתחיל לעבור מקומות אבל אף פעם לא מסודר במקום קבוע ובצורה מאורגנת.
 

פלגיה

New member
תשאירו פינה אחת מבולגנת, אבל קבועה

לכל המסמכים. גם אני והאיש שלי בלגניסטים, אבל בורו שכל מכתב שמגיע הביתה בדואר - נכנס למגרה מסויימת. פעם בשנה עושים מיון כללי וזורקים משם את מה שלא צריך. אם זה לא כך - יכול לקרות מצב שאתם מקבלים חיוב מנופח של חשבון חשמל ומחפשים בנרות הוכחות שבעצם שילמתם הכל.
 
לנו יש תיקיית קלסר

האמת יש לנ המון כאלה אבל... שמים פתקיות של "חשמל", "בזק", "מכבי" וכו, ופשוט זורקים את הנייר למקום המתאים. למדתי את זה מבן הזוג ועד היום אני מודה לו על כך שאני מוצאת מסמכים ממש בקלות, גם אם הם כבר בני כמה שנים. פעם מכרו באופיס דיפו מעין "ארגזי עבודה" שמתאימים לתיקיות נייר בגודל A4. לצערי היום כבר לא מוכרים את זה כי זה היה ממש שיא הנוחות.
 
לא יודעת אם הבהרתי

אבל זה מעין תאים ששמים בתוכם את הניירת, ולא צריך לחורר את הנייר ולפתוח את הברזל כדי להשחיל (כל הדברים בגללם מתעצלים לתייק) - שיא הנוחות והנה מצאתי גם תמונה (ההכחול מימין)
 

פלגיה

New member
איפה את שמה את החשבונות

וכל שאר המסמכים? בארון, או מגרה, או משהו כזה. תלכי לחנות מכשירי כתיבה ותקני תיקיית פלסטיק עם תאים וסגירה טובה. תשימי שם את כל המסמכים הרפואיים, ואת התיקייה תשימי יחד עם כל שאר המסמכים. תיקייה זה טוב, כי פשוט לוקחים אותה איתך בכל פעם שיש בדיקה נוספת, ושם נמצא הכל.
 

ו שתי

New member
קלסר

לכל אחת מהילדות. כל מסמך חדש מתייקים שם, גם באיחור. אצלנו יש קלסר למסמכים ולניירת של כל אחד מאיתנו, קלסר למסמכים וחשבונות של הדירה וקלסר מעקב ההריון שהפך לתיק הרפואי של הילדה וכל נושא הציוד שלה. על מדף בספריה.
 
גם לנו יש קלסרים

שמחולקים עם חוצצים לכל סוגי הניירת שאי אפשר להיפטר ממנה ותמיד צריך אותה מתישהוא כמו: חשבוניות, קבלות,מסמכים רפואיים לי לאיש וללוליק, עוד קלסר עם הביטוחים ,חשבונות בנק שלנו,וכו' הקלסרים עומדים ליד המחשב תמיד בשלף.
 

sugerbabe1

New member
סורקים למחשב וצורבים על דיסקים

מקוטלגים לתאריכים. את הניירות עצמם בתוך קלסר עפ ניילונים.
 
קלסר הוא הפיתרון הכי מתאים - אבל גם

הרמוניקה תוכל לשמש אתכם למטרת שמירת מסמכים. הרמוניקה אפשר למצוא בכל חנות לציוד משרדי, ויש הרמוניקות עם 7 תאים ויש עם 14 תאים.
 
למעלה