מסכים חלקית עם רונית
בוקר טוב,
כמובן שבעל עסק (וזה נכון לגבי כל עסק) שיש לו תיק לקוחות, המלצות וניסיון הוא בעל יתרון ע"פ מי שאין לו את הנ"ל.
אבל, אני חושב שבעל עסק שדואג לרענן את הידע שלו, להוסיף לעצמו כלים בהם הוא יכול לתת פתרונות טובים יותר ללקוחותיו, תמיד יהיה ביתרון מול בעל עסק שלא דואג ללמוד ולרענן ידע.
השאלה הנשאלת במקרה שלך היא האם הידע שתרכשי בקורס כזה אכן יוכל לקדם את הלקוחות שלהם את כותבת תוכן, או שהוא יתן לך אפשרות להציע שירות נוסף.
אם האפשרות הראשונה, אז ברור שיש כאן יתרון. אם האפשרות השניה, לא בטוח...