התייעצות בנוגע לניתוקים חוזרים ונשנים באינטרנט (בזק + הוטנט)

shlomki

New member
התייעצות בנוגע לניתוקים חוזרים ונשנים באינטרנט (בזק + הוטנט)

היי לכולם,
יש לי ניתוקים חוזרים ונשנים באינטרנט הביתי, הייתי מעריך כ-5-10 ניתוקים ביום. זה מפריע מאוד כי זה תמיד מגיע בזמנים שאנחנו משתמשים בו, גורם להרבה הורדות שנכשלות והפסקת עבודה אם אנחנו באמצע משהו חשוב.
אני נמצא על 40 מגה אצל בזק, ספק האינטרנט הוא הוטנט (בחינם, בגלל הוט מובייל). נראה שהניתוקים מגיעים לא כתוצאה מנפילת סנכרון הקו (VDSL), אלא מנפילת החיבור לספקית.

ריסוט הראוטר (NETGEAR VEGN 2610) כמעט תמיד עוזר, בכ-99% מהפעמים.
בזק אומרים שהם לא רואים שום בעיה אצלם וכמובן שגם הוטנט לא רואים שום בעיה אצלם.

בזק כבר אישרו החלפת ראוטר, אבל למרות שעל פניו זה נראה כאילו שהבעיה בראוטר, יש לי הרגשה שזה לא יעזור.

רציתי להתייעץ איתכם מה לעשות בנושא.
1. האם להירשם לספקית משנית כדי לנסות אותם לכמה ימים? אם כן, איזו ספקית מומלצת כרגע?
2. האם להחליף ראוטר בבזקסטור? אם כן, איזה דגם מומלץ?

כל רעיון נוסף יתקבל בברכה!
תודה
 

shlomki

New member
ושכחתי להוסיף


אני מחובר בחיבור קווי לראוטר, הניתוק מהאינטרנט מופיע גם במסך ה-Admin של הראוטר ורואים שהוא מנותק מהספקית.
 

wizard8

New member
פעל בסדר הבא

1. בדוק עם בזק שהתשתית תקינה (צלצל 166)
2. בדוק עם ספק אחר (אתה יכול להתחבר עם יוזר של חבר) ומחשב אחר
3. אם הבעיה עדיין קיימת החלף ראוטר/מודם
 

dudi4321

Active member
בזמן הניתוק וודא מצב נורית הסינכרון במודם. צריך לעקוב

הסתכלת בלוג של הראוטר? אולי הוא מתאפס בגלל חסימות התקפות מהאינטרנט?
&nbsp
הוא לא מתחם? אם כן, תניח אותו במצב מאונך ולא אופקי כדי שהאויר יקרר אותו.
&nbsp
 

shlomki

New member
תודה, הקו נשאר יציב

בלוג לא הסתכלתי, אבל אני לא יודע אם זה יניב תובנות מיוחדות כלשהן חוץ מאשר שהיה ניתוק. אני לא חושב שהתקפות מהאינטרנט גורמות לניתוקים ושבכלל יש התקפות כאלה... הן לא ממש מועילות לאף תוקף.
לגבי התחממות, אין בעיה כזו, הוא אכן עומד כרגע במצב מאונך.
 

dudi4321

Active member
יש ועוד איך, התקפות בלתי פוסקות

הפיירוול שבראוטר חוסם. חוסם עד שנסתם ולרוב מתרסט.
לא אומר שזה מה שאלך אבל זה קורה הרבה.
 
למעלה