התייעצות בנוגע לקונה שלא שילם על מוצר בו זכה במכרז באיביי

bsmart2u

New member
התייעצות בנוגע לקונה שלא שילם על מוצר בו זכה במכרז באיביי

הי לכולם,
יש לי קונה אשר זכה במוצר לפני כשבוע במכרז כלשהו אך טרם שילם עליו בפייפל... מה לעשות עם הלקוח ? מה נכון ומה לא נכון לעשות ו/או לומר ללקוח? איך ומתי נכון לפנות ללקוח בנושא ואם כן אז מה בדיוק הנוסח שעליי לרשום לו?
אשמח לעזרתכם בנושא
תודה מראש
 

goolgol

New member
זה לא נדיר שלקוח לא משלם. אחרי שבוע אני בד"כ

פותח קייס - פריט שלא שולם - מחכה כמה ימים - אם שילם - אחלה - אם לא - סוגר את ה קייס - מקבל עמלה חזרה ומחזיר את הפריט למכירה .
 

bsmart2u

New member
האם במקרה כזה לא כדאי לפנות לקונה עצמו בנושא לפני פתיחת קייס

תודה על המענה, השאלה היא האם לא כדאי לפנות לקונה עצמו בנושא לפני פתיחת הקייס? החשבון שלי חדש יחסית ואינני רוצה להתחיל ישר עם פתיחת קייסים בחשבון...
 
למעלה