התייעצות בנוגע לתפקיד נחשק

התייעצות בנוגע לתפקיד נחשק

שלום
אני מעוניינת לעבוד בעתיד הקרוב בתור- מנהלת מותג.
ברור לי מהו התפקיד:

התנהגות צרכנים, תדמית המותג, מחיר, עיצוב האריזה,, מבצעים, השקות, תקשורת שיווקית, הדרכות לאנשי המכירות, קידום מכירות, הפעלת מערך יחסי ציבור, תיאום גורמים ביצור, ניהול מק"טים, הפקת אירועים, , ניתוח מבצעים

כיום אני עוזרת למנהל שיווק: אני מטפלת בנושא המק"טים, מפיקה אירועי חברה בסדר גודל של 100 איש, עורכת שיחות ופגישות מכירה-תיאום פגישות, פייסבוק וניהולו, ניהול אתר האינטרנט לרבות הזנת תכנים.
מזה שנתיים.

כשאני מחפשת דרישות תפקיד באתרי חיפוש עבודה אני כביכול עומדת בדרישות אבל לא חוזרים אליי.

נניח שאין הרבה "קופצים" על המשרה ויש ביקוש והם לא חוזרים אליי האם ייתכן שאין לי מספיק ניסיון, "בשר" בתפקיד - לפי מה שכתבתי?

אשמח לתגובות.
תודה מראש
 
לשאלתך, ראשית הייתי מאוד ממליץ לך...

ללמוד על המישרה המוצעת, מי החברה, מה מאפיין אותה, לקוחות פוטנציאלים, ומותגים כמובן של החברה.
להבדיל ממישרת שיווק או עוזרת למנהל שיווק , בד"כ מנהל מותג נידרש להבנה נירחבת של השוק בו המותג או קו המותגים עליו הוא אחראי בחברה מתחרה.
ונידרש יידע וניסיון מעבר לע' מנהל שיווק בד"כ, מכיוון שבנוסף לתחומים בהם עסקת או רכשת ניסיון, מנהל מותג נידרש לעיסוק ידע וניסיון לכל היבטי הפעילות של המותג – שיווק, מכירות, תקשורת שיווקית,פרסום, יחסי ציבור, תדמית ופיתוח המותג .
נידרשת הבנה במחקרי שוק, מעבר להתנהגות צרכנים, ניתוח וייזום מחקרים רלבנטים, ועיסוק כמובן בין היתר גם בנושאים בהם עסקת בתפקידך כע' מנהל שיווק ( אסטרטגיית מוצר ואסטרטגיית מחיר, קד"מ , אריזות, מבצעים והשקות , הדרכות לאנשי המכירות, אסטרטגיה שיווקית, עבודה עם משרדי פרסום וסוכנויות קידום מכירות, הפעלת מערך יחסי ציבור, תיאום גורמים ביצור, ניהול מק"טים, הפקת אירועים, תכנון תכנית שנתית, ספקים, מלאי, ניתוח נתונים ומבצעים ועוד.
התפקיד דורש יצירתיות ומקוריות, חשיבה מחוץ לקופסא, ידע באסטרטגיות בלימה ותחרות עם מותגים באותו נישה ו]לח שוק, וחשוב מאוד כמובן, חשיבה מתמדת על פיתוח והגוונה של המותג או קו המותגים.diversification strategy, כדי להגדיל ולהרחיב את פוטנציאל המותג לשווקים נוספים וקהלי יעד חדשים, ולנצל הזדמנויות עיסקיות.
זהו בקצרה מאפיין קלאסי של מנהל/ת מותג. לגבי השאלה מדוע לא חוזרים אליך, יכולות להיות סיבות רבות, לא הייתי מהסס להתקשר לחברה ולברר זאת, כעבור כמה ימים, גם אם התשובה תהיה שלילית, הסבר או סיבה לאי קבלתך, יכולים לעזור להבין ואולי לשפר סיכויים במקום אחר, אם לא מדובר בחיסרון מהותי כמו ידע וניסיון.
נסי "לגשש" בין קולגות גם בתחום השיווק, ניהול מותגים, מאוד מומלץ ליזום פניות ואז להשיג בידול ויתרון , מכיוון שלמעשה את מועמדת יחידה במצב כזה, לא "התנפלות" של עשרות מועמדים כשאת אחת מרבים מאוד. במקרים רבים יתכן שהחברה חשבה לחפש מועמדים לתפקיד במועד מאוחר יותר, ואז את מו]יעה בטיימינג טוב מבחינתם, חוסכת להם הליך חיפוש וסינון מועמדים , גם אם התחלת העבודה תידחה למועד מאוחר יותר בפועל.
בהצלחה
 
למעלה