התייעצות לגבי הגדרת תפקיד בהסכם עבודה
הי, אני עתידה לחתום על הסכם עבודה בימים אלה. הגדרת התפקיד היא מנהלת מחלקה. בשיחה בע"פ עם המעסיק הוא הסביר לי שבתחילה אעבור חפיפה של כמה חודשים ובתוך חודשים ספורים אתחיל לנהל בפועל. אני ביקשתי שהדברים יהיו מוגדרים בצורה ברורה בחוזה. בחוזה הוא כתב רק הגדרות תפקיד מנהלת מחלקה ושסמכויות ותפקיד העובד תהיינה בהתאם להנחיות המעסיק שינתנו לו מדי פעם. האם יש טעם בחוזה להכניס סעיף שיגדיר שאני עוברת חפיפה שלא תעלה על 3 חודשים ואז אתחיל לנהל בפועל או שעדיף להשאיר זאת כפי כתוב כעת.?
תודה.
הי, אני עתידה לחתום על הסכם עבודה בימים אלה. הגדרת התפקיד היא מנהלת מחלקה. בשיחה בע"פ עם המעסיק הוא הסביר לי שבתחילה אעבור חפיפה של כמה חודשים ובתוך חודשים ספורים אתחיל לנהל בפועל. אני ביקשתי שהדברים יהיו מוגדרים בצורה ברורה בחוזה. בחוזה הוא כתב רק הגדרות תפקיד מנהלת מחלקה ושסמכויות ותפקיד העובד תהיינה בהתאם להנחיות המעסיק שינתנו לו מדי פעם. האם יש טעם בחוזה להכניס סעיף שיגדיר שאני עוברת חפיפה שלא תעלה על 3 חודשים ואז אתחיל לנהל בפועל או שעדיף להשאיר זאת כפי כתוב כעת.?
תודה.