מה הופך קמפיין בגוגל ובפייסבוק לקמפיין טוב ומה זו רשת שותפים
קודם כל בואו נעשה סדר - גם בגוגל וגם בפייסבוק אתה קובע כמה אתה משקיע ובאיזה אופן אם על קליקים או על חשיפות.
אני מכירה קמפיינים מאוד מוצלחים שממש מכרו מוצרים - גם בגוגל וגם בפייסבוק.
יש שני גורמים שגורמים לקמפיין להצליח - וזה אותו דבר גם בגוגל גם בפייסבוק וגם ברשת שותפים או בבאנר שאתה מחליט לשים באתר:
1. מודעה שמניעה את הלקוח להקליק ולהגיע לדף נחיתה - הנעה חזקה לפעולה (קליק)
2. דף הנחיתה שמביא את הלקוח להרשם או להתקשר - (קוראים יחס המרה) ככל שיחס ההמרה שלך גבוה יותר ככה הקמפיין שלך מוצלח יותר
לגבי רשת שותפים או מה שנקרא אפיליאיט - זו דרך מעניינת לעשות פירסום, למרות שבדרך כלל מוכרים את זה בתור סוג של הכנסה פאסיבית מהאתר שלך, קצת כמו גוגל adsense.
חשוב! נא לא לראות בזה המלצה להרשם לרשת שותפים. רשת שותפים כמו כל מי שמנסה למכור לכם הזדמנות להכנסה פאסיבית - חשוב לבדוק טוב טוב לפני שניכנסים. מה אתם נותנים מה אתם מקבלים.
קודם כל בואו נעשה סדר - גם בגוגל וגם בפייסבוק אתה קובע כמה אתה משקיע ובאיזה אופן אם על קליקים או על חשיפות.
אני מכירה קמפיינים מאוד מוצלחים שממש מכרו מוצרים - גם בגוגל וגם בפייסבוק.
יש שני גורמים שגורמים לקמפיין להצליח - וזה אותו דבר גם בגוגל גם בפייסבוק וגם ברשת שותפים או בבאנר שאתה מחליט לשים באתר:
1. מודעה שמניעה את הלקוח להקליק ולהגיע לדף נחיתה - הנעה חזקה לפעולה (קליק)
2. דף הנחיתה שמביא את הלקוח להרשם או להתקשר - (קוראים יחס המרה) ככל שיחס ההמרה שלך גבוה יותר ככה הקמפיין שלך מוצלח יותר
לגבי רשת שותפים או מה שנקרא אפיליאיט - זו דרך מעניינת לעשות פירסום, למרות שבדרך כלל מוכרים את זה בתור סוג של הכנסה פאסיבית מהאתר שלך, קצת כמו גוגל adsense.
חשוב! נא לא לראות בזה המלצה להרשם לרשת שותפים. רשת שותפים כמו כל מי שמנסה למכור לכם הזדמנות להכנסה פאסיבית - חשוב לבדוק טוב טוב לפני שניכנסים. מה אתם נותנים מה אתם מקבלים.