התייעצות לגבי הפעלות יום הולדת

מה הופך קמפיין בגוגל ובפייסבוק לקמפיין טוב ומה זו רשת שותפים

קודם כל בואו נעשה סדר - גם בגוגל וגם בפייסבוק אתה קובע כמה אתה משקיע ובאיזה אופן אם על קליקים או על חשיפות.
אני מכירה קמפיינים מאוד מוצלחים שממש מכרו מוצרים - גם בגוגל וגם בפייסבוק.

יש שני גורמים שגורמים לקמפיין להצליח - וזה אותו דבר גם בגוגל גם בפייסבוק וגם ברשת שותפים או בבאנר שאתה מחליט לשים באתר:
1. מודעה שמניעה את הלקוח להקליק ולהגיע לדף נחיתה - הנעה חזקה לפעולה (קליק)
2. דף הנחיתה שמביא את הלקוח להרשם או להתקשר - (קוראים יחס המרה) ככל שיחס ההמרה שלך גבוה יותר ככה הקמפיין שלך מוצלח יותר

לגבי רשת שותפים או מה שנקרא אפיליאיט - זו דרך מעניינת לעשות פירסום, למרות שבדרך כלל מוכרים את זה בתור סוג של הכנסה פאסיבית מהאתר שלך, קצת כמו גוגל adsense.

חשוב! נא לא לראות בזה המלצה להרשם לרשת שותפים. רשת שותפים כמו כל מי שמנסה למכור לכם הזדמנות להכנסה פאסיבית - חשוב לבדוק טוב טוב לפני שניכנסים. מה אתם נותנים מה אתם מקבלים.
 
התייעצות לגבי הפעלות יום הולדת


1. לעסק של ליצנות בימי הולדת, כיצד מבררים אילו אישורים/ביטוחים צריך?
2. יש הרבה אנשים ברשת שמציעים פניות/לידים תמורת תשלום פר שיחה/התקשות של לקוח פוטנציאלי,
האם אתם מכירים או חושבים שאיש לידים יהיה מוכן לעשות הסכם של תשלום גבוה (20% מגובה העיסקה)
לא עבור שיחה אלא עבור סגירה/מכירה?
 
איך מבררים איזה אישורים ביטוחים צריך לעסק של ליצנות?

אני קודם כל ממליצה לברר עם סוכן ביטוח שעושה ביטוחים מקצועיים. הם בדרך יודעים על מה להמליץ.
כדי לבדוק עם רשת הקשרים שלי - חשוב לי לדעת - האם זה עסק של עובד אחד או שיש כמה עובדים?
 
עובד אחד

אך יתכנו מצבים בהם יצטרף עוזר (זמני וארעי).

תוכלי גם לייעץ בבקשה לגבי שאלתי השנייה?
 
מה זה אומר למכור לך לידים?

למכור לך לידים בדרך כלל אומר שיש למישהו דף נחיתה ברשת שהוא מזרים אליו תנעה ויש אנשים שנרשמים לקבל פרטים.
מכיר את הדפים האלו שאומרים "5 הצעות להפעלה ליומולדת" או "5 הצעות מחשמלאי"?
אז מה שהוא עושה הוא שם את הדפים באינטרנט ושולח לך לידים שהתקבלו. לפעמים לך ולפעמים לעוד כמה.
הטובים שביניהם בודקים את הלידים - יוצרים איתם קשר ומוודאים שזה לידים חמים כלומר שמוכנים לקנות.
בדרך כלל הם לא אנשי מכירות. הם נותנים לך ליד ומצפים שתעשה את העבודה.
ההמלצה שלי היא או לעשות את המכירות בעצמך או לתת למישהו מטעמך לעשות את המכירות עבורך.
השאלה החשובה פה היא כמה ימי הולדת אתה רוצה לערוך בשבוע? 1? 3? 5? יותר?
 
תודה על התשובה

אני רוצה בעצמי לעשות את המכירה ורק לקבל את הלידים/מספרי הטלפון,
הכיוון שחשבתי עליו בכדי למנוע קבלת לידים לא רלוונטיים (יש הרבה חברות שמחזיקות מאגר לידים כללי, לא מפולח ולא רלוונטי) הוא לתגמל את מעביר הלידים בצורה מאוד משמעותית מגובה העיסקה רק על סגירת עסקה,
וימי ההולדת שאני יכול לעמוד בהם עומד על 7 בשבוע, כך שאין מגבלה מבחינתי.
 
איך מוודאים איכות של לידים?

בשביל לבדוק איכות לידים - קודם כל חשוב לדעת מה אחוזי ההמרה שלך - כלומר כמה שיחות אתה עושה כדי לסגור יומולדת אחד.
ויש עוד משהו שחשוב לדעת כמה אתה מוכן להשקיע בלידים. כלומר אם משלמים לך על יומולת נאמר 500 שח ויש לך רווח של 250 אחרי נסיעות בלונים ובלאגנים, לשלם 50 שח על ליד ביחס סגירה של 1/4 זה קצת יותר מדי כי זה מוריד את הרווח שלך ל 50 שח.
מצד שני לא נראה לי שמישהו יסכים לקבל תשלום רק לפי לידים שסגרת כי הוא יחשוב שהוא צריך לרדוף אחריך...
אחרי שאתה יודע את שני הדברים האלו, מומלץ לקנות כמות קטנה של לידים מספק ולראות כמה אתה מצליח לסגור.

מה שכן במסיבות יומולדת הפה לאוזן עובד חזק. אמא מספרת לאמא. ילד מספר לילד. וזה יחסית זול ומגיעים לידים חמים שיחסית קל לסגור.
יש לך שיטה טובה להפעיל פה לאוזן במסיבות שאתה עושה?
 
למעלה